Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Citaat:Nee dat is niet onmogelijk. Ik rijd mijn paarden nooit achter de loodlijn en rijd ze altijd keurig los voor ik begin
Ja een lekkere lange hals met de neus voorruit. Mijn paarden vinden dat heerlijk. Volgens mij is dat wel natuurlijk.
Pipo schreef:[quote="aquahorse\] niet onmogelijk. Ik rijd mijn paarden nooit achter de loodlijn en rijd ze altijd keurig los voor ik begin
Ja een lekkere lange hals met de neus voorruit. Mijn paarden vinden dat heerlijk. Volgens mij is dat wel natuurlijk.
Lenn schreef:Citaat:Nee dat is niet onmogelijk. Ik rijd mijn paarden nooit achter de loodlijn en rijd ze altijd keurig los voor ik begin
Hmm, mijn paard vindt dat verschrikkelijk, krult zich het liefste op. (is dt dan mijn fout denk je?) Denk dat jouw systeem voor vaan-paardjes best goed zal zijn
Pipo schreef:[quote="aquahorse\] niet onmogelijk. Ik rijd mijn paarden nooit achter de loodlijn en rijd ze altijd keurig los voor ik begin
sanne83 schreef:he jammer, ik dacht vanmiddag (toen er nog maar een bericht stond) dat dit een hele interessante discussie zou gaan worden over die valse knik, maar dit is weer een erg vermoeiende discussie geworden over de methode van aquahorse.
Ik ben benieuwd naar dat artikel, iemand die zin heeft om het te gaan typen?
Het valt mij op dat sinds ik daar wat over gelezen heb hier op bokt, dat ik op steeds meer plaatjes (eigenlijk echt heel veel) paarden met een valse knik zie lopen. Het is ook zo iets vaags => hoogste punt achter de oren, dat is gelijk achter de oren, maar je kan het ook opvatten als een paar centimeter meer naar achter.
A8H"]
[quote="samsam schreef:Mijn paard heeft een sterk achterbeen, maar stuwt nogal en als je achter veel activiteit opwekt (om schwung en tact te creeëren) en voor niet opvangt dan "loopt hij nogal de grond in" hij gaat hangen op de hand.
Hoe zou jij dit aanpakken?
Pipo schreef:Aquahorse.........in ieder boekje staat dat het paard 2-3 van zijn gewicht op de voorhand draagt. Wat de bedoeling van dressuurrijden is, is dat het gewicht verdeelt wordt. 50-50..............dus waar je die 2/3 vandaan haalt?????
Of is dat het nieuwe waar je het over hebt?
Samsam"]
[quote="A8H"][quote="samsam schreef:Mijn paard heeft een sterk achterbeen, maar stuwt nogal en als je achter veel activiteit opwekt (om schwung en tact te creeëren) en voor niet opvangt dan "loopt hij nogal de grond in" hij gaat hangen op de hand.
Hoe zou jij dit aanpakken?
Aqua8horse schreef:Het kan dus gewoon opgelost worden dat weet ik en dat heb ik dus ook in de praktijk mogen ervaren.
gijsenkim schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat dit de eerste discussie over de ah8 methode is waar daadwerkelijk dingen in worden uitgeplozen......... hier kan ik al heel wat meer mee dan alle eerdere discussies bijelkaar........ nu gaat het ook intressant worden.........
runningkawa"]
[quote="gijsenkim schreef:Ik moet eerlijk zeggen dat dit de eerste discussie over de ah8 methode is waar daadwerkelijk dingen in worden uitgeplozen......... hier kan ik al heel wat meer mee dan alle eerdere discussies bijelkaar........ nu gaat het ook intressant worden.........
Samsam"]
[quote="Aqua8horse schreef:Het kan dus gewoon opgelost worden dat weet ik en dat heb ik dus ook in de praktijk mogen ervaren.