Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MaricoGraphy schreef:De haf is stout hoor. Ik weet trouwens ook heel goed waarom. De broer van de eigenares verzorgt dagelijks de dieren. Maar de eigenares betrapt hem soms op het slaan van de dieren. Logisch dat ze bij hem niet kalmeren. In het begin dat ik met de haf werkte beet en trapte hij om je echt te raken. Dat is inmiddels al gebeterd door met hem bezig te zijn. Of althans naar mij toe. Naar de broer van de eigenares stampt hij nog regelmatig wat ik ook begrijp als je geslagen wordt.
Ook netjes en rustig draven aan de longe ging niet. Hij draafde altijd zeer snel en helemaal niet ontspannen, en vanaf hij de zweep zag werd dit allee erger. Dit is ook al veel beter.
MaricoGraphy schreef:Het enige wat ik zou kunnen doen is de eigenares van de andere paarden met mijn vriend laten praten over het feit dat astra en mylord te oud zijn.
Ik wil ook bespreken voor manegelessen, maar dat durf ik niet omdat ik niet weet of dat slim is om te vragen.
Orders is miss veel gezegd, ik mag gewoon niet voor er ene weggevallen is. Daarnaast weet ik niet of de overgeblevene dan makkelijk het nieuwe paard zou aanvaarden ivm het feit dat astra en mylord onafscheidelijk zijn.
xxxxxx2000 schreef:Beste mensen wordt het geen tijd om te stoppen met tips geven! TS luistert er toch niet naar en als ik het taalgebruik plus de inhoud van de Posts van TS bezie vraag ik me oprecht af of we wel met een weldenkende volwassene van doen hebben of dat we in de zeik gezet worden. Ik ben er klaar mee