Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
en oudjes kunnen ook nog pit hebben
Heb momenteel twee opties een shetlander en een oudere merrie, maar die laatste is snel hoefbevangen en denk niet dat ik daar een goede weide (koeienweide die erg snel groeit) voor heb. Shettie heb ik nog niet meer info over
. Titsia schreef:Ashkerlon jouw paard lijkt enorm op een paard dat een vriendin heeft bijgereden was ook een rheinlandse merrie, maar geen idee qua afstamming haar naam was Carla (roepnaam Carlientje) ofzo dacht ik
. Sinds mei ook 18+. Ook ik merk dat het wat langer duurt voordat hij los is. Rij nog 5 dagen in de week en we zijn vorig jaar oktober gestart met wedstrijden. Verder merk ik nog niks aan dat hij ouder wordt. Zijn er mensen die op een bepaalde leeftijd anders zijn gaan voeren? Hoor het namelijk graag, mag ook per PB!

Nobel01 schreef:Rust roest zeggen ze vaak.
Zolang ze gezond zijn lekker laten bewegen.
Nancy96 schreef:als ik al deze verhalen lees, en ik heb zelf ook een 18+ paard die het nog prima doet, kunnen we dan niet stellen dan 18+ers niet bejaard, maar van middelbare leeftijd zijn. Een beetje strammer maar verder nog prima te gebruiken en hoeven (meestal) nog lang niet met pensioen.
ik geniet erg van mijn paard en ze loopt nog prima voor de wagen. Inderdaad iets langer nodig om warm te lopen, maar dat heb ik zelf ( 40+) ook.
Irene_S schreef:Thanks @AaronYve; Ik zie nog geen aanleiding om Carlos anders te gaan voeren, hij eet goed, is goed op gewicht en maakt geen proppen. Ik weet alleen niet hoe hij in zijn vitaminen & mineralen zit. Zou de veearts dat kunnen testen ahv bloedonderzoek ofzo?