Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
randalinpony schreef:Amen fokfanaat.
fokfanaat schreef:maar zolang ze nog fit zijn zou verkoop als recreatiepaard ook nog een optie zijn.

Vesceron schreef:Daar sta ik dan toch anders in.
Het was zeker mijn bedoeling verder met haar te komen en ik heb alles behalve bergen aan geld of tijd, maar mijn gevoel voor mijn paard is sterker dan de drang om verder te komen, dus ze blijft. Snap de andere keuze ook heel goed, maar ik kan het niet over m'n hart verkrijgen.
Vesceron schreef:[***], dankjewel, het is een 3 maar de DA gaf al aan dat er paarden zijn met een 1tje die nooit meer lopen en paarden met een 4 die nog prima mee gaan. Het is echt afwachten voorlopig. Gelukkig is het nu nog een heel vrolijk paard en lijkt ze pijnvrij hoewel ze in draf dus niet goed loopt.
lady62, dankjewel ik hoop het ook. Ik ken ook meerdere verhalen, zowel positief als negatief, ik hoop bij de eerste groep te gaan horen.
Marcella_e schreef:Ik lees dat jou gebruikers doel gewoon heel anders dan die van mij. Eigenlijk is voor jou het woord gebruikers doel al niet goed. Jij maakt maatjes voor het leven waar je een echte band mee wilt opbouwen. En dat is helemaal prima en leuk! En super fijn voor zo'n paard dat er ook dat soort mensen zijn.