gekvanfleur schreef:dus de persoon of personen komt weg met 60 keer een paard mishandelen..niemand heeft hem ooit gezien, komt als eem dief inde nacht....en nu laat hij zich al tig keer zien terwijl hij weet dat hij gezien is en mishandelt dan vannacht blijkbaar het trekpaard...ik heb ernstige twijfels.
Of, het is niets. Of je hebt te maken met iemand die de mishandelaar nadoet..
Wat ik nog steeds niet snapt is dat hij na zoveel tijd nog niet gespot is. Hij komt toch op dat pad, dan wacht je hem toch op als hij al bij de wei vandaan komt..Zo moeilijk kan dat niet zijn lijkt me. Al moet ik er drie nachten voor liggen..
Hij komt niet op vaste tijden/dagen, is er volgens ons niet elke dag, maar niemand kan 24/7 op stal zijn.
Iedereen op stal werkt of zit op school of heeft kleine kinderen. Het is onmogelijk om elke minuut iemand te hebben die op stal kan zijn.
Ik heb nergens gezegd dat hij m'n trekpaard mishandelt heeft, t trekpaard is alleen veel angstiger dan ''normaal''.
Ik denk idd ook niet dat het ''de'' mishandelaar is, maar denk wel dat er genoeg gekken op de wereld zijn die wel eens willen ''proberen'' of hij ook zo iets kan.
Gelukkig is het (Denk ik) wel zo, hoe langer dit door blijft duren, hoe kleiner de kans dat er iets gebeurd. De man zal vast ook wel verstand genoeg hebben dat de kans steeds groter is naarmate de tijd verstrijkt.