Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
xXdaphneXx schreef:haha neej ik heb echt alle reacties hier op bokt gelezen en indd het is onzin wat er gebeurd is
livo schreef:Ik snap jullie niet. Als je op de middelbare school zit is het je TAAK om leraren het leven zuur te maken.Dat is voor zover ik weet waar die hele middelbare om draait. Dat als je ouder wordt daar uiteindelijk met schaamrood op je wangen op terug kijkt geloof ik niet....doe ik niet tenminste, kan er nog steeds om lachen ook al zou ik zoiets nu niet meer in m'n kop halen
.
livo schreef:Ik snap jullie niet. Als je op de middelbare school zit is het je TAAK om leraren het leven zuur te maken.Dat is voor zover ik weet waar die hele middelbare om draait. Dat als je ouder wordt daar uiteindelijk met schaamrood op je wangen op terug kijkt geloof ik niet....doe ik niet tenminste, kan er nog steeds om lachen ook al zou ik zoiets nu niet meer in m'n kop halen
. Ach ja ergens heb ik wel meelijden met die man. Maar ja leraar op een middelbare school is volgens mij ook wel echt een ***beroep
Anique_Vaandrig"]
[quote="livo schreef:Ik snap jullie niet. Als je op de middelbare school zit is het je TAAK om leraren het leven zuur te maken.Dat is voor zover ik weet waar die hele middelbare om draait. Dat als je ouder wordt daar uiteindelijk met schaamrood op je wangen op terug kijkt geloof ik niet....doe ik niet tenminste, kan er nog steeds om lachen ook al zou ik zoiets nu niet meer in m'n kop halen
. Ach ja ergens heb ik wel meelijden met die man. Maar ja leraar op een middelbare school is volgens mij ook wel echt een ***beroep