leraar bang voor ons

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

xXdaphneXx

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-12-03 09:11

haha neej ik heb echt alle reacties hier op bokt gelezen en indd het is onzin wat er gebeurd is

heidiLOVER

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 09:31

wat een rare lerar zeg wij hebben een leraar op school die we ook stom vinden en die is altijd kwaad op ons en deelt strafwerk uit van 150 regels bah gelukkig heb ik dat nooit gehad iemand vroeg een keer of hij onze klas haat maar nee dat deed hij niet nou dat weet ik zo net nog niet hoor
en jullire hebben gewoon een rare leraar nog schelden ook!

binky

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 14:51

xXdaphneXx schreef:
haha neej ik heb echt alle reacties hier op bokt gelezen en indd het is onzin wat er gebeurd is

Jij maakt het verhaal steeds mooier,nu is het dus onzin wat er is gebeurd?
Terwijl je nou gewoon zegt dat jij en de rest van je klas onwijs fout zitten,probeer je nu het hele verhaal af te doen met onzin? Verward
Ik zou zeggen lees alle reacties nog eens door,en laat het goed tot je doordringen wat de meeste als reactie gaven!
Misschien worden dan je ogen geopend,want volgens mij zitten die echt goed dicht,en mocht dat niet het geval zijn dan is er nog de uitspraak:een bord voor je kop hebben! Boos!

Hoop dat ik nooit en te nimmer zo'n topic zal lezen van mijn dochters,ze mogen best in discussie gaan met een leerkracht maar dit gaat me echt te ver.Als ouder zou ik mijn kind hier toch echt voor straffen [de zweep erover Haha! ]

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 15:28

zou die leraar het incidentje met jullie ook afdoen als "onzin" of zou ie nog slapeloze nachten hebben en twijfelen of ie 65 kan worden zin z'n beroep??????

livo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 15:36

Ik snap jullie niet. Als je op de middelbare school zit is het je TAAK om leraren het leven zuur te maken. Dat is voor zover ik weet waar die hele middelbare om draait. Dat als je ouder wordt daar uiteindelijk met schaamrood op je wangen op terug kijkt geloof ik niet....doe ik niet tenminste, kan er nog steeds om lachen ook al zou ik zoiets nu niet meer in m'n kop halen . Ach ja ergens heb ik wel meelijden met die man. Maar ja leraar op een middelbare school is volgens mij ook wel echt een ***beroep

Inge_83

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 16:44

livo schreef:
Ik snap jullie niet. Als je op de middelbare school zit is het je TAAK om leraren het leven zuur te maken. Dat is voor zover ik weet waar die hele middelbare om draait. Dat als je ouder wordt daar uiteindelijk met schaamrood op je wangen op terug kijkt geloof ik niet....doe ik niet tenminste, kan er nog steeds om lachen ook al zou ik zoiets nu niet meer in m'n kop halen .

Wat is dit voor poedersuikeropmerking? Boos!

livo

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 16:47

Ach kom op zeg, ik kan me niet voorstellen dat er hier iemand rondloopt die niet eens een keer flink heeft uitgehaald naar een leraar. Dat is nou eenmaal wat je doet op een bepaalde leeftijd. En dat moet ook kunnen. Tuurlijk vinden die leraren dat niet leuk maar ze zijn heus wel wat gewend hoor...

Morrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 18:44

ik sta 25 jaar voor de klas op middelbaar onderwijs en er zijn leerlingen bij die ik het liefst Lips are sealed Lips are sealed maar dat mag nu eenmaal niet......

Inmiddels doorzie ik het meeste wangedrag wel en kan ik de leerlingen op passende wijze verbaal op hun misdragingen wijzen, maar toen ik nog jong was en pas begon, was het hel, dat kan ik je wel verzekeren......

Maar tegenwoordig heb je met hele andere problemen van doen dan vroeger: gewapend geweld, intimidatie, drugs, alcohol, massale knokpartijen, politie, recherche enz. daar zijn meiden en jochies met alleen een grote mond heilig bij.....

coydog

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 19:16

Ik heb vroeger een leraar best wel gepest samen met de rest van de klas,hij deed altijd zoooo raar.
Opeens was ie er niet meer,bleek dat die man kanker had.(hersentumor volgens mij)
Ik heb me er nog lang om geschaamd,en had toen het besef dat we misschien z'n laatste dagen hebben verziekt.
Denk even na voordat je massaal een leraar de grond in trapt.
Als hij al overspannen is geweest.....

robi

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 19:31

ik weet het niet want zit nu in groep 8 Scheve mond
maar al heb je mot me meester (is vaak hoor )
is het niet zo erg
maar dat komt denk om dat me vorige juf aardiger was

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 21:56

Najah ik zou zelf dus al nooit leraar worden, en dan zeker niet op een middelbare school, zo zou ik mn leven niet willen slijten Haha!

Ik kan ook heel erg vervelend zijn, en niet elke leraar kan daar echt mee omgaan, een keer heeft een leraar de hele klas eruit gezet omdat hij zich beledigt voelde door mij, maar ik zei alleen dat hij altijd zat te zeiken op 'mn buurvrouw' en daar was hij het niet mee eens, en hij stuurde er maar uit, en begon te schreeuwen, ja jullie allemaal weg.
Iedereen zat daar met open mond van wat nou weer, maarja toen hadden we een tussenuur.

Later zei de afdelingsleider dat ik wel gelijk had, en hij de laatste tijd wel meer acties had ( die leraar)
Vooral bij moeilijke vakken (tenminste ik probeer t Haha! ) let ik wel op, omdat dat in mn eigen voordeel werkt.

Flutterby

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-12-03 22:09

De maatschappij, dat ben jij...

Hoezo een negatief beeld scheppen. Ik schaam me gewoon voor je Boos!

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 16:25

Heb je het tegen mij?Als je ergens het fijne niet vanaf weet kan je je er maar beter niet mee bemoeien...dus.

Cayenne
Crazy Bird Lady en onze Berichtenkampioen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 16:54

Volgens mij had ze het tegen Daphne, Ctal! Lachen

Ctal

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 17:05

Haha! Ik weet t niet, maar die vent was echt zo'n misselijke vent, die maakte het leven van dat meisje echt zuur, dat had ie zelf ook wel in de gaten Haha! Dus hij schiep het negatieve beeld zelf Knipoog

ineke

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 21:10

Denk je dat je t gaat redden in de maatschappij op deze manier ?
Ben je nu trots op jezelf of zit je te wachten op dit soort reacties ?
Beetje medelijden heb ik wel met jou, je eindigd denk ik niet eens bij de kassa. Misschien kun je wel pleejuffrouw worden , t is nl wel jou toekomst die je hier zit te verpesten . En naderhand janken en een uitkering niet genoeg vinden zeker!
Kun je wel met z.n allen tegen een . Moet je in je eentje doen dan heb je wat gepresteerd . Ik heb mijn kinderen altijd geleerd dat ze niemand mogen pesten ,en respect moeten hebben voor andere mensen.
[b]BAH.

Yustin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 21:36

applaus Clown

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 22:22

livo schreef:
Ik snap jullie niet. Als je op de middelbare school zit is het je TAAK om leraren het leven zuur te maken. Dat is voor zover ik weet waar die hele middelbare om draait. Dat als je ouder wordt daar uiteindelijk met schaamrood op je wangen op terug kijkt geloof ik niet....doe ik niet tenminste, kan er nog steeds om lachen ook al zou ik zoiets nu niet meer in m'n kop halen . Ach ja ergens heb ik wel meelijden met die man. Maar ja leraar op een middelbare school is volgens mij ook wel echt een ***beroep

wat is dit nou weer voor zielige opmerking? volgens mij zit er iets niet goed bij je als je denkt dat het je taak is om leraren het leven zuur te maken.

erg triest, vroeger had ik gewoon plaatsvervangend schaamte gehad, nu weet ik van verbazing niet wat ik moet typen. Wat een zielige figuren lopen er toch rond, geen woorden meer voor...

Kwanyin

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 22:28

Anique_Vaandrig"]
[quote="livo schreef:

wat is dit nou weer voor zielige opmerking? volgens mij zit er iets niet goed bij je als je denkt dat het je taak is om leraren het leven zuur te maken.

erg triest, vroeger had ik gewoon plaatsvervangend schaamte gehad, nu weet ik van verbazing niet wat ik moet typen. Wat een zielige figuren lopen er toch rond, geen woorden meer voor...
[/quote]

ben ik het volledig mee eens
Want eigenlijk, hoe je het ook draait of keert, een leerkracht heb je wel NODIG. Stel je eens voor dat er geen enkele leerkracht was, dat er niets geleerd werd, dan waren we in een mum van tijd terug in het ijzeren tijdperk...En ik geloof wel dat de meeste mensen die vroeger wel een leerkracht hebben gepest er nu enorm veel spijt van hebben, zeker als ze door hun dom gedrag nu ergens achter een kassa moeten werken ipv een mooi carrière uitbouwen...

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 23:00

*heeele diepe zucht* Dit alles is nou exact de reden dat ik mijn inschrijving bij de lerarenopleiding ingetrokken heb. Dit gaat nu om het voortgezet onderwijs maar het begint voortaan op de kleuterschool al met een grote smoel.
Ik heb gewerkt in de kinderopvang en ben een keer recht in mijn gezicht geslagen door een kind van 3 omdat ik zei dat ze haar jas aan moest als ze buiten ging spelen!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 23:19

k heb wel respect voor leraren en leraressen maar alleen niet als ze dat ook niet voor mij hebben. (ik bepaal toch écht zelf wat ik draag)
k ben ook weleens geslagen door de leraar, en dat hebben mn ouders toen afgehandeld. ik ben 'gothic' draag soms ook een gothic jurk naar school en daarop hebben niet alleen sommige leerlingen kritiek.
Maar de meeste leraren en leraressen vinden het wel apart of soms zelfs mooi:) er is ook weleens gezegd door een leraar dat ik me net zo goed als de rest kan kleden ik word er heus niet meer door en dat ik mezelf verpest. poeh denk ik dan en voor de rest heeft hij effe pech want hij moet tegen mij aan kijken!:P dus je moet je gewoon beleefd gedragen want je kan ook lol hebben mét een leraar (echt waar!!)
xxie

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-12-03 23:54

Irre schreef:
Ik heb gewerkt in de kinderopvang en ben een keer recht in mijn gezicht geslagen door een kind van 3 omdat ik zei dat ze haar jas aan moest als ze buiten ging spelen!!

haha! maar dat is voor jezelf opkomen Irre Haha! Tong uitsteken

Irre

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 00:17

Een kind van 3 hoort opdrachten aan te nemen van een volwassenen en betreffende volwassene niet te slaan Huilen
Ze sloeg nog hard ook!

Hierbij moet ik wel vertellen dat het om een kinderopvang ging in de Haagse Schildersbuurt.

Stinkmodder

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 11:39

Goed van jullie! Vet stoer man!!

Niet dus...

livo schreef:
Ach kom op zeg, ik kan me niet voorstellen dat er hier iemand rondloopt die niet eens een keer flink heeft uitgehaald naar een leraar. Dat is nou eenmaal wat je doet op een bepaalde leeftijd.

Ben ik dan een uitzondering? Verward

Judith_W

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-12-03 11:59

Goh, toch raar dat ik de laatste paar opmerkingen van Daphne niet zo geloof. Het valt toch wel tegen zeker die reacties die je krijgt!
Maar je bent een stoere meid hoor!