Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
linn1502 schreef:Meid, misschien gaat Bailey nu nog niet lukken, zeker niet alleen.
Maar als je dit echt wilt, zeker blijven sparen. Ik kreeg ook een eigenpaard en op de stalling na heb ik altijd de kosten zelf betaald, dan heb ik het over voer, enten, ontwormen, bekappen, tandarts en zijn spullen.
In die 7 jaar is er (gelukkig) maar een keer een dierenarts bij moeten komen omdat ik telefoontjes kreeg van stal dat hij koliekerig gedrag vertoonde... dit hebben mijn ouders wel betaald omdat ik ALTIJD alles zelf betaalde..
Ik had 2 krantenwijkjes, verdiende daarmee ruim € 300,00 per maand maar dit waren dan wel folders en deed dit vanaf mijn 13e. Mijn paardje kwam niets te kort, had later zelfs alles dubbel.
Waar een wil is is een weg, maar misschien moet je eerst sparen en zorgen dat je een bijbaantje heb en dan kijken of het realistisch is
Succes meid!
LoveBailey schreef:manon_goldy schreef:Ts je hebt een mooie droom! Maar ik zou eerst een verzorgpony zoeken om te kijken hoe dat gaat. Of je dit wel aan kan. En als je straks naar de eerste gaat en je krijgt heel veel huiswerk? Wat dan?
Ik zit nu in de eerste, en heb niet echt veel huiswerk, wel 3 verzorgshetjes
nienke555 schreef:LoveBailey schreef:
Ik zit nu in de eerste, en heb niet echt veel huiswerk, wel 3 verzorgshetjes
xRooss schreef:In de eerste, tja het huiswerk is dan echt minimaal. Ik zit nu in de tweede en heb wel 1 a 2 uur huiswerk per dag, als ik veel moet leren zelfs 3uur. Dan schiet het idee een eigen paard hebben er echt wel bij in. Ik doe HAVO trouwens.
xRooss schreef:In de eerste, tja het huiswerk is dan echt minimaal. Ik zit nu in de tweede en heb wel 1 a 2 uur huiswerk per dag, als ik veel moet leren zelfs 3uur. Dan schiet het idee een eigen paard hebben er echt wel bij in. Ik doe HAVO trouwens.
Dancie schreef:Je bent 11 jaar en helemaal verliefd op die ene manegepony! Dat hebben we allemaal gehad in onze jongere jaren. Je wordt ouder en dan zet je je daar zelf overheen. Er zijn zoveel leuke paardjes hier op internet dat dit niet de enige is waar je een band mee zal hebben.
poetser schreef:Dancie schreef:Je bent 11 jaar en helemaal verliefd op die ene manegepony! Dat hebben we allemaal gehad in onze jongere jaren. Je wordt ouder en dan zet je je daar zelf overheen. Er zijn zoveel leuke paardjes hier op internet dat dit niet de enige is waar je een band mee zal hebben.
Dit gaat helaas niet altijd opMijn lievelingspaardje op de manege vroeger was effectief wel te koop. Helaas mocht ik toen geen eigen paard van mijn ouders. Hij is verkocht en ik was er kapot van. Heb gelukkig wel afscheid mogen nemen, hij was zelfs nog 3 dagen later weggebracht speciaal voor mij.
Na 4 jaar zoeken had ik hem eindelijk gevonden en hij had het heel goed. Maar het bleef knagen. Gelukkig mag ik hem komen bezoeken zo vaak als ik wil en mag ik ook nog een ritje op hem maken. Maar missen doe ik hem na al die jaren nog steeds verschrikkelijk.