NathalietjeB schreef:op die website staat zelfs een filmpje van jesse en andoraen ook koudbloed kim zie ik op die website voorbij komen
He? hoezo? Welke website? Mag ik pb?
Dat ze het er zelf om doen oke maar ook nog filmpjes van anderen jatten?
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
NathalietjeB schreef:op die website staat zelfs een filmpje van jesse en andoraen ook koudbloed kim zie ik op die website voorbij komen
VisibreTeam schreef:VisibreTeam schreef:Nee ik ga niks doorsturen niet
Absoluut niet. En ook het filmpje niet online plaatsen.
Edit: trouwens, filmpje staat op youtube openbaar, maar ga het hier niet in het topic zetten en zeker geen namen noemen
VisibreTeam schreef:VisibreTeam schreef:Nee ik ga niks doorsturen niet
Absoluut niet. En ook het filmpje niet online plaatsen.
Edit: trouwens, filmpje staat op youtube openbaar, maar ga het hier niet in het topic zetten en zeker geen namen noemen
pluisje88 schreef:NathalietjeB schreef:op die website staat zelfs een filmpje van jesse en andoraen ook koudbloed kim zie ik op die website voorbij komen
He? hoezo? Welke website? Mag ik pb?
Dat ze het er zelf om doen oke maar ook nog filmpjes van anderen jatten?
VisibreTeam schreef:nee want stel dat ik mensen vals beschuldig
. Geryon schreef:VisibreTeam schreef:nee want stel dat ik mensen vals beschuldig
Je zegt toch ook niet ''zij hebben het gedaan!''
Ik kan me echt niet voorstellen dat een dierenvriend het erg vind als er bij hun een kijkje oid wordt genomen of dat ze op gesprek moeten. Ik zou juist blij zijn dat er wat mee gedaan wordt.
Als je deze diertjes misschien kan helpen, waarom doe je dat dan niet ?
chevax schreef:Geryon schreef:
Je zegt toch ook niet ''zij hebben het gedaan!''
Ik kan me echt niet voorstellen dat een dierenvriend het erg vind als er bij hun een kijkje oid wordt genomen of dat ze op gesprek moeten. Ik zou juist blij zijn dat er wat mee gedaan wordt.
Als je deze diertjes misschien kan helpen, waarom doe je dat dan niet ?
Kom op zeg! Dus als ik jou morgen helemaal publiekelijk zwart maak omdat ik een vermoeden heb, vind je dat geen enkel probleem?
Ik denk dat we toch echt niet elkaar hier moeten opjutten om info te verspreiden waarvan je niet eens zeker weet of het klopt. Plus dat je, denk ik, een eventuele gerechtelijke vervolging wel eens kan bemoeilijken. En dat wil je dan als dierenvriend vast ook niet.