Splinterz schreef:
Wat is dit voor iets? Dit is zadelmak maken toch? Geen correctie.
Is dit jouw paard?
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Suusverbij schreef:Ik was na de Clinic van Gert op de KNHS oook heel blij met hem!
Mijn paard was daar 1 van de beesten die door hem onderhanden zijn genomen.. publiek heeft zich goed vermaakt denk ik met mijn paardenbeest.. Uiteindelijk paard dezelfde week nog bij Gert gebracht om hem verder zadelmak te laten maken!
Nu na soms wat up's en down's nog steeds veel te danken aan Gert! en zou nog steeds willen dat ik zo kon blijven zitten!!
http://www.youtube.com/watch?v=4gtJavTRnEw
voor Gert, ik doe het hem niet na in ieder geval... vraag me gewoon af of het het probleem echt zo in 1 x oplost... thats all... minimelona schreef:ho jongens, ik vind dat Gert, geweldig kan zitten en rijden, ben serieus onder de indruk van die man en vind ook dat hij echt heel erg eerlijk is naar het paard toe, ik vind het alleen niet zo handy dat het zo in van die clinics gebeurt en ik vraag me gewoon oprecht af dat als zon paard weer thuis komt na een half uur Gert, of dan ineens alle problemen weg zijn voor de eigenaar / ruiter, daar twijfel ik gewoon aan, omdat die dan nog steeds niet de leiderschap over het dier heeft, dat heeft uiteindelijk Gert alleen, maar dat denk ik dat er gebeurt en dan heb ik het natuurlijk niet over topruiters, maar de huis tuin en keuken mutsen zoals ikzelf...
Want vind hem stiekem bijna net zo geweldig als Franka geloof ik; lig in een deuk, hoe die gewoon lachend en grapjes makend zijn rondjes al stuiterballend aflegt op die paarden, echt hoor ...voor Gert, ik doe het hem niet na in ieder geval... vraag me gewoon af of het het probleem echt zo in 1 x oplost... thats all...

franka75 schreef:Hahahaha weer een die het toegeeft stiekem hem geweldig te vinden, of zijn manier van inrijden

zoutenootjes schreef:franka75 schreef:Hahahaha weer een die het toegeeft stiekem hem geweldig te vinden, of zijn manier van inrijden
Nou, Franka, hij vroeg aan de omroepster 'Anky of Edward?', maar de omroepster zei dat hij dat wel nooit zou worden. Misschien kan hij het ererondje voor Anky wel overnemen. Schijnt dat dat weer wat moeilijk ligt.