Gert van den Hof, held

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 08:41

Splinterz schreef:
[ Video ]

Dat is 1! De rest komt morgen, het duurt echt een eeuwigheid..

Wat is dit voor iets? Dit is zadelmak maken toch? Geen correctie.
Is dit jouw paard?

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 08:44

Hierna volgt er nog 1. Niet dat Gert er op zat maar paard ging wel ff tekeer!

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 08:45

Suzanne F. schreef:
Wat is dit voor iets? Dit is zadelmak maken toch? Geen correctie.
Is dit jouw paard?

Ja, dit is zadelmak maken.
Nee, dit is niet mijn paard.

Suusverbij

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 08:49

Ik was na de Clinic van Gert op de KNHS oook heel blij met hem!
Mijn paard was daar 1 van de beesten die door hem onderhanden zijn genomen.. publiek heeft zich goed vermaakt denk ik met mijn paardenbeest.. Uiteindelijk paard dezelfde week nog bij Gert gebracht om hem verder zadelmak te laten maken!

Nu na soms wat up's en down's nog steeds veel te danken aan Gert! en zou nog steeds willen dat ik zo kon blijven zitten!!

http://www.youtube.com/watch?v=4gtJavTRnEw

Suzanne F.

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 09:01

Suusverbij schreef:
Ik was na de Clinic van Gert op de KNHS oook heel blij met hem!
Mijn paard was daar 1 van de beesten die door hem onderhanden zijn genomen.. publiek heeft zich goed vermaakt denk ik met mijn paardenbeest.. Uiteindelijk paard dezelfde week nog bij Gert gebracht om hem verder zadelmak te laten maken!

Nu na soms wat up's en down's nog steeds veel te danken aan Gert! en zou nog steeds willen dat ik zo kon blijven zitten!!

http://www.youtube.com/watch?v=4gtJavTRnEw

Hahaha dat was een happer!
Echt lekker voorwaarts was hij niet, lijkt me ook moeilijk. Ook Gert had moeite met hem naar voren te krijgen.
Ik heb gehoord van een paard wat gewoon helemaal niet meer wilde lopen als je erop ging zitten. Lijkt me erg lastig.

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-04-13 10:02

Dit is het laatste filmpje

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-13 01:10

Hee dank je wel

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-13 01:44

Zo die tenen bijter zeg, whoooo

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 01:45

Ik heb overigens Gert een keer zien vallen.
Ik denk dat ik 1 van de weinigen ben :Y)

Splinterz

Re: Gert van den Hof, held

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 08:21

Van die tuiger (dacht ik) 2x? Daar had ie het nog over. Voorover was hij eraf gegaan

Gulpje

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 08:42

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 23:11

Nee, op cc..
Ging heel dom.
Hij rijdt de hindernis aan en al 20m van te voren kwam het paard terug.
Tot dat hij voor de sprong stopte en plof, daar lag Gert..

Maar ja dat kan de beste overkomen (Als ik naar mijzelf kijk zijn er nog wel dommere dingen gebeurt waardoor ik vliegles kreeg)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 23:19

ho jongens, ik vind dat Gert, geweldig kan zitten en rijden, ben serieus onder de indruk van die man en vind ook dat hij echt heel erg eerlijk is naar het paard toe, ik vind het alleen niet zo handy dat het zo in van die clinics gebeurt en ik vraag me gewoon oprecht af dat als zon paard weer thuis komt na een half uur Gert, of dan ineens alle problemen weg zijn voor de eigenaar / ruiter, daar twijfel ik gewoon aan, omdat die dan nog steeds niet de leiderschap over het dier heeft, dat heeft uiteindelijk Gert alleen, maar dat denk ik dat er gebeurt en dan heb ik het natuurlijk niet over topruiters, maar de huis tuin en keuken mutsen zoals ikzelf...
Want vind hem stiekem bijna net zo geweldig als Franka geloof ik; lig in een deuk, hoe die gewoon lachend en grapjes makend zijn rondjes al stuiterballend aflegt op die paarden, echt hoor ... _/-\o_ voor Gert, ik doe het hem niet na in ieder geval... vraag me gewoon af of het het probleem echt zo in 1 x oplost... thats all...

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 23:21

minimelona schreef:
ho jongens, ik vind dat Gert, geweldig kan zitten en rijden, ben serieus onder de indruk van die man en vind ook dat hij echt heel erg eerlijk is naar het paard toe, ik vind het alleen niet zo handy dat het zo in van die clinics gebeurt en ik vraag me gewoon oprecht af dat als zon paard weer thuis komt na een half uur Gert, of dan ineens alle problemen weg zijn voor de eigenaar / ruiter, daar twijfel ik gewoon aan, omdat die dan nog steeds niet de leiderschap over het dier heeft, dat heeft uiteindelijk Gert alleen, maar dat denk ik dat er gebeurt en dan heb ik het natuurlijk niet over topruiters, maar de huis tuin en keuken mutsen zoals ikzelf...
Want vind hem stiekem bijna net zo geweldig als Franka geloof ik; lig in een deuk, hoe die gewoon lachend en grapjes makend zijn rondjes al stuiterballend aflegt op die paarden, echt hoor ... _/-\o_ voor Gert, ik doe het hem niet na in ieder geval... vraag me gewoon af of het het probleem echt zo in 1 x oplost... thats all...

Die paarden die ze bij z'n clinic laten zien blijven vaak ook bij hem daarna voor een paar weken.
Hij stuurt geen probleempaarden zonder advies weer terug.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-04-13 23:35

Oooohh, dat verklaart alles voor mij, thanks Daantjuhh...

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-04-13 23:51

Hahahaha weer een die het toegeeft stiekem hem geweldig te vinden, of zijn manier van inrijden :D

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 06:24

hahaha, ach ja Franka, laten we het er maar op houden, dat het maar goed is dat er al een mrs. van t Hof is he, Gert zal in ieder geval nooit van zijn leven een Tweaker account nodig gaan hebben...

zoutenootjes

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 10:51

franka75 schreef:
Hahahaha weer een die het toegeeft stiekem hem geweldig te vinden, of zijn manier van inrijden :D

Nou, Franka, hij vroeg aan de omroepster 'Anky of Edward?', maar de omroepster zei dat hij dat wel nooit zou worden. Misschien kan hij het ererondje voor Anky wel overnemen. Schijnt dat dat weer wat moeilijk ligt.

Splinterz

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 11:54

Moet toch eerlijk zeggen dat ik me maandag meerdere malen aan de mooie kont van Gert heb zitten vergapen.. *zucht*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 12:30

Splinterz schreef:
Moet toch eerlijk zeggen dat ik me maandag meerdere malen aan de mooie kont van Gert heb zitten vergapen.. *zucht*

whahahaha, you go girl!!

daantjuhhh

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 23:24

minimelona schreef:
Splinterz schreef:

whahahaha, you go girl!!

Whaha.. Misschien dat ik hem dit wel een keer laat lezen!

Vindt hij vast wel leuk :D :j

Anne_GTI

Woonplaats: Kan de rand van Zwollywood zien uit mijn keukenraam, daarom kijk ik liever in de kamer naar buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-04-13 23:26

daantjuhhh schreef:
Whaha.. Misschien dat ik hem dit wel een keer laat lezen!

Vindt hij vast wel leuk :D :j

:D Hahaha, daar heb ik ook al mee gedreigd. Ga je 28e nog mee naar de renbaan? Moeten we ons even opgeven voor de rondleiding....

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-13 00:26

Je gaat je gang maar print het uit en leg het hem voor :D

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-04-13 00:28

zoutenootjes schreef:
franka75 schreef:

Nou, Franka, hij vroeg aan de omroepster 'Anky of Edward?', maar de omroepster zei dat hij dat wel nooit zou worden. Misschien kan hij het ererondje voor Anky wel overnemen. Schijnt dat dat weer wat moeilijk ligt.

Waarom ligt dat ererondje moeilijk, die snap ik ff niet :?

Alexandra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-04-13 00:32

Bizzybijtje schreef:
Nou mensen, de paarden die daar komen zijn doorgaans al op een gewone manier zadelmak gemaakt maar dat liep dan compleet mis. Als Gert er niet was had Jeroen Dubbeldam ook geen goud gewonnen op de OS.

Dat weet je niet zeker. Kan je ook niet over oordelen.