Ladies Night Epplejeck

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Kyarahh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 10:46

Aranel schreef:
Ik vind ook zeker wel dat ze het kunnen herhalen, maar dan even met net wat meer voorbereiding op drukte en andere prijzen misschien.. En ik hoop dat ze er gewoon wat meer van maken. Even de winkel iets veranderen en wat mensen uitnodigen (geen voetenmasseurs :+ ) lijkt me niet zoveel moeite!

Precies! Idee was leuk, uitvoering was minder.
Misschien dat het de volgende keer beter georganiseerd is, nu ze meer weten hoe en wat :).

Wranglerbutt

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 11:26

Ik ben gisterenavond rond 18.30 bij EJ in Zwolle geweest. Datum kwam goed uit, omdat ik toevallig een keertje tot 18.00 u moest werken en ik er op weg naar huis toch al langs rij.
In de winkel was het behoorlijk druk, maar liep veel personeel om iedereen te helpen en er stonden bekertjes sap/frisdrank en chocolade paaseitjes :9 klaar.

Het was me in het kledinggedeelte wat te druk, dus alleen een pot lederbalsam en een zachte borstel gescoord en ook een goodie bag ontvangen :D
Inhoud: Naast folders e.d., een zakje Pavo müesli + summerfit koek, staart & manen glansspray + hoefkrabber van Harry's Horse en een BR ballpoint +:)+

Lous

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 12:51

Die in Breda viel vies tegen.
Was er al om kwart voor zes en had een aftrap oid verwacht. Die was er niet en het werd steeds drukker.
Volgende keer dus maar sneller winkelen. Pashokjes waren ook super druk. Aangezien ik alleen bovenspullen wilde passen en een shirtje aanhad onder mijn vest, maar gewoon in de winkel staan passen.
Rij bij de kassa van ongeveer een uur. Ze hadden maar 50 goodiebags achteraf, terwijl ze bij de opening echt containers vol hadden.
Ik had recht op Kingslandslippers, maar die hadden ze alleen nog in maat 34 en 45, dus heb die laatste maar meegenomen voor mijn broer. Als ik er niet naar had gevraagd, had ik ze niet meegekregen.
Heb nog wel met die fitnessmensen staan praten en handige tips gekregen.

Dit had beter gekund. Veel waren het met me eens dat ze best als alternatief iets anders uit de winkel mee hadden kunnen geven.
Laatst bijgewerkt door Lous op 21-03-13 12:57, in het totaal 1 keer bewerkt

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 12:56

Lara schreef:
Ik vond t vooral erg zonde van je tijd als je van ver zou moeten komen.. Zo druk, en je krijgt relatief nieteens zoveel korting.(10% op de nieuwe zomercollectie dan, moet er al net iets bij zitten voor je) Dan was ik liever een dag later gekomen wanneer je nog wel de 25% krijgt, maar niet zo lang in de rij staat..

Alleen dat er voor die 25% weer zoveel spullen buiten vallen. Heb het niet alleen over zadels, maar een hoop dingen van rond de 200€ ook. Ik ben wel blij dat ik niet heen was, terwijl ik op weg naar huis er wel langs reed. Nee ik ga liever naar Stub.

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 12:58

Lijkt mij logisch, een winkel moet ook winst make, geen verlies. Anders zijn ze snel genoeg failliet ;)

gr_roos

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 13:02

Normaal vallen alleen de zadels erbuiten. Nu vielen ook voedingssupplementen, voer, boeken, dvd’s, speciale bestellingen erbuiten. Ze hadden iets niet in de winkel, wel op de website en dat wordt dan als speciale bestelling gerekend, dus geen 25% korting. Ik vind dat dus raar en wat betreft geen winstmaken, dat valt nog wel mee hoor ;) Ik weet wat de meeste bedrijven voor modules gebruiken en met 50% korting leggen ze nog niets toe.

annmary

Re: Ladies Night Epplejeck

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 13:07

Boeken, dvd's en speciale bestellingen staan altijd bij de uitzonderingen van acties :)
Dat de supplementen niet meer mee doen is nieuw inderdaad, en voer is nieuw in het assortiment met waarschijnlijk weinig marge of dat de leverancier zijn producten niet met korting wil.

Ben gister ook nog even naar mijn collega's wezen kijken en gezien de lange rij achter de kassa maar even meegeholpen met inpakken. Wat een rij zeg!
De goodie bags bleken met een uurtje al op te zijn inderdaad, zo'n onwijze aanloop had ik zelf niet verwacht moet ik zeggen. De rest van de spullen gingen ook erg hard, maar wel geprobeerd om alternatieven mee te geven.

Ik vond het wel een geslaagde avond, al had de FRA-vertegenwoordiger misschien iets duidelijker herkenbaar gemogen ja :) maar wel veel mensen van info voorzien geloof ik!

Verder genoeg leerpunten zo te lezen, wie weet gaat Epplejeck het nog een keer over doen, zou leuk zijn!

Elinexx

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 14:32

NienkeV1994 schreef:
Als ik het zo lees was het maar goed dat ik niet zoveel moeite heb gedaan om toch naar Eindhoven te gaan... Ik ga vandaag wel :) Hoop dat de winkel niet leeg gekocht is haha

In eindhoven was het niet zo druk vond ik, heb verder ook helemaal geen kraampje geZien daar...

_Epplejeck_

Woonplaats: Drachten-Heemskerk-Eindhoven-Zwolle-Groningen-Breda-Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 15:35

Wij hebben even jullie reacties over de Ladies Night gelezen. Eerlijk gezegd hadden we nooit durven dromen van zo veel mensen zouden komen! Dat is natuurlijk geen excuus, maar we zijn daarom hard bezig om alle minpunten op een rij te zetten. We hebben ook heel veel positieve reacties gehoord en gelezen en we zullen daarom zeker nog eens een Ladies Night organiseren. We hebben geleerd van de fouten en kunnen de volgende keer dus een betere avond opzetten. Uiteraard met veel meer goodiebags!

We vinden het heel leuk om van jullie te horen wat je graag anders ziet, eventuele suggesties, ideeën, acties, etc. horen we graag zodat we er wat mee kunnen doen! We lezen graag nog even met jullie mee in dit topic! :)

NienkeV1994

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 15:50

Elinexx schreef:
NienkeV1994 schreef:
Als ik het zo lees was het maar goed dat ik niet zoveel moeite heb gedaan om toch naar Eindhoven te gaan... Ik ga vandaag wel :) Hoop dat de winkel niet leeg gekocht is haha

In eindhoven was het niet zo druk vond ik, heb verder ook helemaal geen kraampje geZien daar...

Ja daarom, vond het programma van Ehv in vergelijking met de andere een beetje tegenvallen. Ik ben vandaag gewoon nog even geweest en heb nog een leuk dekje met 25% korting gekocht :)

Maar als er nog een Ladies Night georganiseerd wordt en ik een auto kan regelen kom ik wel :)

MarLottie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 15:52

xClaudiaaL

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 15:56

Ik ben het met veel mensen eens hier.
Jammer dat er weinig goodie bags waren, maar dat vergeef ik ze omdat het de 1e keer was hahah. Jammer wel dat de verkooster niet zelf ook zegt dat ik nog slippers kreeg (zat op 83 euro), misschien ook een tip (voor zover ik lees dat er alleen nog 'gekke' maten waren) een grotere voorraad standaard maten doen.
En inderdaad als de goodie bags op zijn een vervangend iets.
Ik vond het ook onduidelijk wie er nou bij de sportschool hoorde (ik was in Breda), had graag nog wat dingen willen vragen, maar ben ik ook niet aan toegekomen omdat het erg druk was.
Voor de rest, vind ik het erg leuk voor nog een keer :D

Rianne11_42

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 16:07

_Epplejeck_ schreef:
Wij hebben even jullie reacties over de Ladies Night gelezen. Eerlijk gezegd hadden we nooit durven dromen van zo veel mensen zouden komen! Dat is natuurlijk geen excuus, maar we zijn daarom hard bezig om alle minpunten op een rij te zetten. We hebben ook heel veel positieve reacties gehoord en gelezen en we zullen daarom zeker nog eens een Ladies Night organiseren. We hebben geleerd van de fouten en kunnen de volgende keer dus een betere avond opzetten. Uiteraard met veel meer goodiebags!

We vinden het heel leuk om van jullie te horen wat je graag anders ziet, eventuele suggesties, ideeën, acties, etc. horen we graag zodat we er wat mee kunnen doen! We lezen graag nog even met jullie mee in dit topic! :)

Wat goed dat jullie zo met de feedback omgaan, ondanks de soms harde reacties :) Feedback: Ik zou de volgende keer de goodiebags ook vanaf een bepaald bedrag doen (25,- ofzo), om te voorkomen dat mensen snel met een emmertje snoep de goodiebag gaan halen. Verder vond ik het een geslaagde avond, hoor!

Lulychellu

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 17:57

ja idd vanaf een bepaald bedrag niet vanaf 50 euro maar gewoon tussen de 15 en 25 euro of zo dat je dan een goodybag krijgt. En de prijzen die worden gegeven iets uit de ruiterzaak? Vond de bloempotten niet zo leuk, zou het veel leuker vinden als je iets kon winnen voor paard en ruiter.
Maar dat is mijn mening. Maar ik heb daar trouwens ook niet aan meegedaan ;) Verder toppie, leuk die hapjes en drankjes ;)

_Reneee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 19:43

Ik vond vooral de kassamedewerkers erg traag (Eindhoven) en met mij meer.

En de inhoud van de goodiebags varieerde nogal. Maar voor de rest niks te klagen :D

Air

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-13 19:45

Hier in Groningen was geloofik nog een pinstoring bij 1 kassa.... dus ja dan gaat het ook traag.
Apparatuur zoekt het altijd uit om op het verkeerde moment naar te gaan doen :+

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 13:32

Woensdag is er weer een lady's night.
Ga voor de eerste keer heen.
Wie gaan er nog meer heen?

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-16 13:43

Ik ga ook. Moet nog wat dingetjes hebben dus dan komt die korting wel uit :)

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 10:35

Misschien zie ik je wel ☺
al wel eens vaker geweest?

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 11:26

Tot nu toe elke keer :=

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 11:54

☺ en wat kan ik daar verwachten?

Nientsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 12:00

Niet veel haha. Valt altijd wat tegen. Maar ik moet nieuwe handschoentjes dus dan is de korting wel lekker :+

Maureen_M

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 12:02

Ik heb stage gelopen bij Epplejeck Breda en heb ook een keer de Ladies Night gedaan.

Vond het ontzettend leuk, veel verschillende mensen gesproken en ook goede recencies van de klanten gehoord. En uiteraard veel verkocht :)

Gewoon gaan! Al is het maar voor de goodiebag toch?

PanamaD

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 12:03

Wilde gaan naar bennebroek maar wat een flut winkel, kon niet slagen voor een broek (wilde alvast passen voor vandaag) ze hebben ook heel weinig. Dus ik kom niet :')

Briiet

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-16 12:13

Lijkt me een leuke ervaring om er een keer heen te gaan