Koper schreef:ViefJor schreef:Nou nee niet echt. Gloed nieuw van happy valley, de thermo rijlaarzen.. geven geen warmte hoor
Nee thermolaarzen geven inderdaad geen warmte. Maar GOEDE thermolaarzen (dus niet die jij hebt, sorry dat ik het zeg) isoleren je voet en been zodat die warm aan blijven voelen.
Ik heb 80 euro voor de krengen neergelegd, dus ik verwacht wel iets van kwaliteit
Judith_ schreef:ViefJor schreef:Nou nee niet echt. Gloed nieuw van happy valley, de thermo rijlaarzen.. geven geen warmte hoor
Thermo moet ook geen warmte geven, die moeten warmte vast houden. Als je goed waterdichte laarzen hebt en je gaat er met warme voeten in kan ik me haast niet voor stellen dat het zo koud wordt?
Enige nadeel aan die thermo rijlaarzen vind ik dat je er zo beroerd mee rijdt.
Ik heb echt nooit de problemen gehad met paniekhaken. Ze gaan gewoon open als het moet, maar als het paard in zijn koppigheid er even aan hangt schieten ze echt niet zo maar los? Bleven ook gewoon keurig dicht als het moet.
Hmm, ik ben er altijd met koude voeten in gegaan, zou t wel een keer anders proberen

Voor een paar tientjes meer heb je goede muckboots die ook helemaal niet lomp zijn om mee te rijden.
er kan nog zo veel energie inzitten maar als ze iets niet willen doen moet je ze aanpakken in dat geval werkt een zweep erg goed.