Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
PowerReiner schreef:Ik vind het echt verschrikkelijk als er in een ad staat: kijken is kopen.
Dit ben ik al meerdere malen tegengekomen en vind het onbegrijpelijk.
PowerReiner schreef:Zou kunnen dat het zo bedoeld wordt. Maar ik krijg die indruk erbij niet.
Meestal is dit het laatste zinnetje, het komt bij mij in ieder geval over alsof je dus verplicht bent te kopen als je gaat kijken.
anneliesdj schreef:en last but nog least LIEGEN.
.
Lotte86 schreef:En een filmpje is ook handig. Foto's ogen vaak veel anders dan een filmpje!
Japeloup schreef:Lotte86 schreef:En een filmpje is ook handig. Foto's ogen vaak veel anders dan een filmpje!
Ja maar dan geen film die allemaal uit korte stukjes bestaat, of nog erger in slowmotion. Als je een film doet, dan ook gewoon een stuk training aan 1 stuk. Is het allemaal knip en plak werk dan krijg ik altijd het gevoel dat ze veel slechte momenten hebben en maar weinig goede en dus de slechte er uit knippen. Heb je nog geen eerlijk beeld van het paard.

anneliesdj schreef:Qua liegen heb ik een keer gehad dat we gingen kijken bij een merrie, uitgebreide info gevraagd en uiteindelijk 2 uur in de auto gezeten, blijkt bij aankomt het paard stokkreupel en helemaal vast in de achterhand. Ze kon bijna niet stappen en in draf ging ze met 2 achterbenen tegelijk, als een hertje.
Bleek ze een paar weken geleden gevallen te zijn en volgens de eigenaar was het al veel opgeknapt. We hebben hem maar even duidelijk gezegd dat dit geen manier van zakendoen is.
Blijkbaar moet je van te voren ook al vragen of het paard niet kreupel is, voor je komt kijken.
Japeloup schreef:Ja maar dan geen film die allemaal uit korte stukjes bestaat, of nog erger in slowmotion. Als je een film doet, dan ook gewoon een stuk training aan 1 stuk. Is het allemaal knip en plak werk dan krijg ik altijd het gevoel dat ze veel slechte momenten hebben en maar weinig goede en dus de slechte er uit knippen. Heb je nog geen eerlijk beeld van het paard.
, stukje stappen, het draven twee kanten op, de galop twee kanten op en evt. een sprongetje. Ik hou nl. van kernachtige filmpjes.