Roulette_ schreef:Je hebt mensen, die doen aan synchroonzwemmen. Je hebt ook mensen, die doen aan synchroonvallen.
Inmiddels al een aantal jaar geleden, in de ponyles op de manege. Ik mocht die les op dé manegefavoriet, een ontzettend lieve brave tinker.
Ander meisje van mijn les zat op een fjordje.
Ergens tijdens het galopperen dat het fjordje 'Over de hoefslag lopen is zó vorige les, ik ga gezellig naast het tinkertje lopen.'
Waarop tinkertje dacht "Oh help, nu zit ik opgesloten tussen de bakrand en de fjord, dit is eng!"
Afijn, tinkertje rennen, fjord dacht dat het een spelletje was en deed mee. (onderwijl zijn ruitertje negerend natuurlijk)
Na een rondje door de bak te hebben gereden naast elkaar in volle galop besloten tinkertje en fjordje tegelijkertijd om exact naast de C halt te houden.
Waarop ruitertje en ik natuurlijk allebei precies tegelijkertijd rechtdoor, met een koprol, van onze pony af vlogen.
Ruitertje lag te huilen, ik lag helemaal dubbel van het lachen (evenals alle anderen in de bak), Fjordje had zijn meest onschuldige uitdrukking aangenomen ('iemand vallen? van mijn rug? echt waar joh?') en Tinkertje stond nerveus naar mij te kijken, het arme dier.
Volgens mij was Tinkertje oprecht geschrokken van het feit dat ik opeens voor zijn neus zat, in plaats van op zijn rug.
Haha