mang schreef:Het gaat hier over de titel (lokt veel publiek) en een aantal van de reacties. Ik straal negativiteit uit tegenover de draver'haat' die heerst op bokt, niet tegenover de draver dus ik zie niet in hoe dit de draver in kwaad daglicht gaat zetten.
Overigens ben ik trouwens helemaal geen draverfan ofzo hoor. Op dit paard ben ik verliefd geworden en het was toevallig een draver, grote kans dat de volgende 'gewoon' een kwpner of een nrps word. Ik ben dus echt geen extremist draverliefhebber. Ik vind het alleen gewoon ontzettend zonde dat er zo'n negatief beeld is rond de draver, er daardoor zoveel slecht terecht komen omdat niemand ze meer wil, terwijl het zulke leuke paarden zijn.
En Aillil, ik snap heus dat de draver voor jou als dressuurruiter niet in het plaatje past, niet meer dan logisch toch? Maar er zijn honderden mensen/kinderen hier op bokt die gewoon lekker recreatief in de bak en buiten willen rijden, en laten dravers daar nou juist de perfecte paarden voor zijn. Vooral als je niet van koudbloeden houd (zoals ik). Toch zullen ook die in eerste instantie niet klikken op een advertentie genaamd 'lieve brave draver' EN DAT KOMT... Door die negativiteit hier op bokt..
Maar hoe vaak moet ik me nog verduidelijken? Is mijn punt nou nog niet duidelijk?
Je kan je mening hier nog 100 keer neer zetten, ik deel hem niet. Vandaag niet, nooit niet