Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ragdollcat schreef:jamiroquai schreef:Pft Nouvel, jij hebt er ook al aardig wat ellende opzitten, kan me voorstellen dat je spaarpotje echt leeg is. Zeker een opname en de nazorg na een operatie zijn volgens mij nog flinke kostenposten. Maar als je paard aan 3 benen ziek is, wordt het een moeilijke zaak..... Je kunt je paardje ook niet eeuwig op Metacam zetten (Over medicijnkosten gesproken...)
Maar ja, wat doe je dan als je een foto laat maken, en er komt uit dat ze ook een scan of een echo moet, of een langdurige behandeling. Dat is weer die beruchtr grens: Doe ik het wel, doe ik het niet... <oeilijk!
Ja echt een moeilijk geval.
Ik zou denk ik het laten inslapen ipv langdurig laten behandelen zonder te weten of het goedkomt, zeker als het al erg veel gekost en langdurige behandelingen heeft gehad en de spaarpot leeg is en er nog geen verbetering te waarnemen is, ondertussen lijdt het dier er wel aan. Eens is het genoeg.
jamiroquai schreef:Ragdollcat, mijn paard heeft geen gewone droes gehad, maar naar binnen geslagen droes..... dat is helaas niet te verhelpen met 1 keer dierenarts en goed schoonhouden.
Uiteindelijk is hij klinisch onderzocht en behandeld en heeft hij het gered.
Vala schreef:Ik denk dat je als eigenaar heus wel weet wat paardwaardig voor je eigen paard is of niet, je kent je eigen paard het beste!