mijn ponies zijn vermoord gisteravond

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Smickey2011

Re: mijn ponies zijn vermoord gisteravond

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:38

;-(

sterkte ts en andere betrokkenen

terpentijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 13:46

Lees al vanaf begin in de diverse topics mee: ja, het is landelijk in het nieuws, zelfs op ons Dobermann-Forum DDF waar ook velen met paarden zitten, is dit aangekaart:

Er zijn geen goede of toereikende woorden voor, om de afschuw over deze harteloze barbarij te uiten.
Ook nooit genoeg om eigenares, kinderen en andere betrokkenen te troosten.

Dit is een nachtmerrie die nooit meer ophoudt.
De dader in kwestie is uiteraard ernstig gestoord, en een gevaar voor zowel TS als de hele maatschappij, aangezien dit willens, wetens en doelgericht is gedaan, ondanks zijn dronkenschap ten tijde van.

Hoop dat er nu eens gevonnist gaat worden via verzwarende omstandigheden, ipv al die flutstraffen die doorgaans in Nederland worden uitgedeeld.

Waarbij een algeheel contactverbod inderdaad raadzaam zal zijn.

Ik wil TS en betrokkenen (de kinderen!) mijn diepste medeleven betuigen, dit is letterlijk onvoorstelbaar.
Heel, heel veel sterkte!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 14:08

Weet inmiddels via de social media ook wie het gedaan heeft, er triest dat deze persoon nu van alle kanten met de dood bedreigd word.. dan ben je imo geen haar beter...Ook TS of degene van het weiland(weet niet wie van de 2) maakt zich hieraan schuldig.

Begrijpelijk dat je boos ben.. maar om nou iemand met de dood te bedreigen lijkt me niet heel verstandig.
Zeker als je niet weet of deze persoon weer op vrije voeten komt..

TS/Weidepersoon wees verstandig, ook in het belang van de kinderen en hou je koest.
Straks doet hij de kinderen nog wat aan!

corina21

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 14:16

jolliegirl ik wil wel eens zien als jou iemant het paard de keel doorsnijd,kijken wat jij allemaal niet roept uit kwaadheid,lekker makkelijk om dat hier nu zo even neer te zetten he?

uggy

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 14:30

sammy1 schreef:
jolliegirl ik wil wel eens zien als jou iemant het paard de keel doorsnijd,kijken wat jij allemaal niet roept uit kwaadheid,lekker makkelijk om dat hier nu zo even neer te zetten he?

ehh,,
even normaal?
ik vind dat jolliegirl hier best gelijk in heeft,
wel vind ik dat ze het een beetje grof verwoord

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 14:34

sammy1 schreef:

Heb jij kinderen?
Denk dáár maar eens over na!

Nu is het een pony.... straks na allemaal bedreigingen zijn het misschien de kinderen?
't is gewoon een gek! En wat een gek doet, weet je NOOIT!

En ja.. ik vind het neet zo vreselijk als elke ander hier..
En moet er niet aan denken dat iemand het bij mijn dier zou doen.. ik zou ze willen grijpen!

Grof was het niet bedoeld, meer een keiharde waarschuwing omdat ik een beetje schrok van de berichten via de sociale media. :)

velvet182

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 14:41

jesus wat erg !! wist dat er gekke bestaan maar dit :o egt heel veel sterkte voor jou en je kids !! en niet op die mensen letten die seggen dat je wraak wil nemen ofzo snap best dat je et fftjes kwijt wil !!

xxCYNNxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 14:49

Koper schreef:
Jeetje, wat afgrijselijk... heel veel sterkte met het verwerken van het verdriet en de schok voor alle betrokkenen :(:)

KellyOrazio_ schreef:
Ziekelijk dit.. midden op de markt zetten met een bord om zijn nek 'ik ben dierenbeul' dan word hij genoeg gestraft!!

Erg veel sterkte toegewenst!

En dan eieren en rotte tomaten gaan staan uitdelen :P

zat meer te denken aan stenen...eieren en tomaten wordt hij alleen maar vies van...en ok ok een uur in de wind stinken.........laat hem maar ff pijn lijden...zou graag zeggen; dit voordat hij de bak in gaat voor lange tijd, maar Nederland kennende zal het wel weer een lage boete worden met een kleine voorwaardelijke straf

Heel veel sterkte aan ts, oude eigenaar en degene die zolang op de pony's paste
Moet toch afgrijselijk zijn om zoiets in je weiland aan te treffen.

En @ Jolliegirl; je hebt helemaal gelijk. Het is triest dat die gek met de dood wordt bedreigt...en als ts of kennis whatever dit doen: idd denk aan je kinderen, want zoals Jolliegirl al zegt; deze vent is gek en niks onvoorspelbaarder dan een gek als je die kwaad maakt.

Ik snap echter wel dat deze bedreigingen geuit worden...gezien de belachelijk lage straffen die er staan voor dit soort misdaden. Een eigenaar zou om minder gefrustreerd raken en door het lint gaan. Begrijp me niet verkeerd: ik praat het hiermee niet goed, maar snap het wel.
Laatst bijgewerkt door xxCYNNxx op 31-07-12 15:00, in het totaal 2 keer bewerkt

00peetje00
Woonplaats: Ik in gouda en Barney op de beijersche hoeve in stolwijk.

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 14:59

Heel veel sterkte ts. Wat verschrikkelijk zeg!!!

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 15:23

Ik begrijp jullie ook wel..

Maar berichten zoals : Je gaat ervoor boeten vieze kkman..ga maar weer lekker zelfmoord plegen...
(Dit is dan even samengevat en niét gekopieerd!)

gaat me iets te ver naar mijn mening.... zeker als er kinderen bij in het spel zijn..
Dan moet je écht uitkijken wat je zegt, zeker op openbare media.
Laat het een waarschuwing zijn voor TS en andere die beginnen te schelden en dreigen.. Er zijn twee kinderen betrokken hierbij! Het ging om een relatie zoals in de OP staat (''alleen maar omdat ik geen relatie met wil'' )

Dus kijk uit wat er gezegd gaat worden.... Voor de kinderen!

En dit zijn niet alleen berichten van de betrokkenen! Ook van buitenstaanders.. die even iéts beter moeten nadenken voor ze iets op hyves,facebook,twitter neerkwakken...

Neemt niet weg dat ik ook kwade woorden heb voor die vent hoor...
Had het graag zelf met eigen handjes willen oplossen :j

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 15:42

Ik ben het helemaal met je eens, Jolliegirl. Hou de eer aan jezelf, iedereen die er mee te maken heeft. Dit soort uitlatingen moet je niet doen in de openbaarheid.

Stagediver

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 15:50

Ik zou helemaal door het lint gaan als mijn paard iets aangedaan werd natuurlijk wil ik wraak!!! Zou iedereen laten weten wat voor imbeciel die is! Een gewaarschuwd mens telt voor 2! Want het rechtsysteem van nederland doet toch geen zak en dat weet iedereen!!! Nee Jolliegirl we hebben te maken met emoties! Denk dat jij ook woedend zou zijn als jou paard de keel werd door gestoken. En onder woede zit een hele hoop verdriet. Ik denk dat jij iets te makkelijk denkt! Wees blij dat jij niet in zo'n situatie zit. Een moordenaar mag van mij het zelfde lot tegenmoet gaan. Beetje dieren neersteken die niets terug doen. Hij mag van mij ook over hoop gestoken worden. Dat verdiend ie !

Lieffiefi

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 15:54

Jolliegirl bedoeld dit (mag ik zo vrij zijn JG?) absoluut niet aanvallend.
De manier waarop ik dit interpreteer is dat ze snapt dat je de man iets wil aandoen. Iets wat ik ook snap.. Lieve TS, wij zouden allemaal je pony's willen terugbrengen...

Maar, een bedreiging op internet is een bedreiging. Wat JG bedoeld, denk ik, is denk aan je kinderen. Straks zit jij vast, je kids zijn de pony's al kwijt, laat ze hun mama niet kwijt raken...

@ Stagediver, Denk aan de twitterarrestaties. Uiteraard, een Commessaris of Rechercheur snapt dat je pissed off bent. Gebroken van verdriet, aan het eind van je latijn. Maar als de politie het ziet dan kunnen ze ingrijpen.

LisaLuna

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 16:30

Jolliegirl schreef:
Weet inmiddels via de social media ook wie het gedaan heeft, er triest dat deze persoon nu van alle kanten met de dood bedreigd word.. dan ben je imo geen haar beter...Ook TS of degene van het weiland(weet niet wie van de 2) maakt zich hieraan schuldig.

Begrijpelijk dat je boos ben.. maar om nou iemand met de dood te bedreigen lijkt me niet heel verstandig.

TS/Weidepersoon wees verstandig, ook in het belang van de kinderen en hou je koest.

Ben het hier compleet mee eens. Om compleet eerlijk te zijn zou ik niet weten wat IK zou doen al zou iemand het bij mijn paard zou doen hoor.
Het is moeilijk , je hebt zoveel woede in je. Maar je moet proberen te beseffen dat dit inderdaad niet de goede oplossing is.
Boos zijn mag en ik snap écht dat je hem iets aan wil doen maar hou dat bij je zelf want anders ben ik bang dat het alleen maar erger word.

Jolliegirl maakt me overigens wel errrrg nieuwschierig dus ik vlieg gauw naar een ander topic _O- .

MachoPablo

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 16:36

Onwijs veel sterkte echt erg dat zo iets kan gebeuren

Jolliegirl

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 18:09

Lieffiefi: Je vult mijn post mooi aan.. :)

Leslie90

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 18:15

Wat een zieke geest :n
Sterkte TS!

veersche

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 18:16

Ik las het inderdaad in de krant. Verschrikkelijk zeg!!!!!
Heel erg veel sterkte....

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 19:22

Ik las net in het andere topic dat de hechtenis van de dader met twee weken verlengd is.

Gelukkig neemt de rechterlijke macht dit gebeuren wel serieus.

nynke55

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 19:41

Dat is een goed bericht, inderdaad, gelukkig dat men dit serieus neemt.

Elles

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-12 23:49

Moderatoropmerking:
Ondanks een eerder verzoek om het uiten van doodswensen en andere grove uitlatingen achterwege te laten, wordt daar nog niet door iedereen gehoor aan gegeven.
Zoals al door Jolliegirl verwoord, is het voornamelijk in het belang van de betrokken kinderen dat er op de sociale media (en daarbij hoort in dit geval ook bokt) geen uitlatingen worden gedaan die verdere agressie kunnen uitlokken. Daarnaast is het onderdeel van de regels van bokt.

Dus bij deze nogmaals het dringende verzoek om het -ondanks de emoties en verontwaardiging- netjes tree houden.

franka75

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 00:10

ja sociale media kan heel gevaarlijk zijn , en daarbij zijn er al regelmatig ook kinderen door dit soort dwazen gepakt.
maar alsnog heel veel sterkte van mij gewenst

Veerle

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 00:15

Wat vreselijk, dit kan toch niet :n
Heel veel sterkte!

Jellebie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 01:39

Jolliegirl schreef:

Absoluut niet mee eens. Had precies het zelfde gedaan. Niemand, maar dan ook niemand komt aan mijn pony's. Ik denk dat ik tot alles in staat geweest zou zijn.

Sta er 's morgens gewoon mee op.... Vind het zo erg wat er gebeurd is voor de betrokkenen. Arme arme eigenaren ....

Vickz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-12 08:52

Ik denk moest ik mijn pony's zo vinden en ik weet wie het gedaan heeft dat ik zooo door het lint ga dat ik die persoon een ongeluk doe! En ik weet dat ik dan even erg ben! Maar ik denk dat mijn emoties dan de bovenhand zouden nemen... En ik denk zelf dat ik er geen spijt zou van hebben (hoe grof het nu ook mag klinken) Mijn paard en pony's zijn als mijn kinderen en daar moeten ze afblijven -:(-
Ik word al razend als iemand ze onterecht een mep verkoopt, ik moet je niet vertellen wat er zou gebeuren moest iemand ze dit aandoen!

Maar inderdaad zoals eerder hier gezegd, TS let op, nu zijn het je pony's maar wie weet op wie die gek het daarna gemunt heeft... Ik hoop dat ze hem levenslang opsluiten! Dat verdiend hij >;)