Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Pletje123 schreef:Ik zie een paard liever live dan op film. Als het vd foto goed lijkt, dan zou ik gaan kijken. Mits het niet ergens in Limburg is en we 4 uur moeten reizen![]()
Maar zeker als het paard in de buurt staat zou ik er gewoon heen gaan.
WinBinChes schreef:Pletje123 schreef:Ik zie een paard liever live dan op film. Als het vd foto goed lijkt, dan zou ik gaan kijken. Mits het niet ergens in Limburg is en we 4 uur moeten reizen![]()
Maar zeker als het paard in de buurt staat zou ik er gewoon heen gaan.
Ik zou zowiezo niet zo heel snel verder gaan reizen. En dan nog zou ik gaan kijken, maar dan wel wat meer wat in die streken staat. Dan maak je in ieder geval niet die lange reis voor maar 1 bezichtiging.
Hier de zoektocht even afgeblazen. Thuis gaan we eerst even flink aanpakken, dus ik denk dat ik volgend jaar weer ga zoeken, dan kan ik ook kijken naar oudere.
Pletje123 schreef:Veel vragen vind ik geen punten foto's + video is tegenwoordig heel normaal. Maar ik vind niets vervelendr dan kopers die het paard afkraken en vervolgens de uiterste prijs willen weten. Ben ik gauw klaar mee.
melkbus schreef:Het ligt er denk ik heel erg aan wat het doel is waarvoor je een paard koopt. En hoe kieskeurig je bent. Ik ben dus iemand die veel vraagt, veel foto's wil, liefst een filmpje (als het ver rijden is) en dan nog kan het niet doorgaan.
Ik kan dan altijd wel goed onderbouwen waarom het niet doorgaat. En dat is volgens mij ook handig voor de verkoper.
melkbus schreef:@pletje, ik hoop niet dat je uit mijn post opmaakt dat ik paarden van een ander afkraak. Dat absoluut niet.
Ik reageer alleen op paarden welke ik in eerste instantie geweldig vind. Vaak komt het er op neer dat het paard te groot/klein of te jong/oud vind voor ons doel. Daar wordt het paard niet minder leuk door.
Helaas zie ik daardoor ook niet veel voorbij komen waar ik op reageer en daardoor ook niet genoeg om een dag voor uit te trekken.