Vooral die drie net onder de maantop interigeren me...die heeft haar moeder ook.
Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
Als je tijd over hebt, zou je het alsjeblieft ook voor Okidoki kunnen doen? Ik had het er laatst met de eigenares van Oki over, die had er vaag iets van gehoord, maar wist er niet zo veel van eigenlijk. Ik zou graag achterin de wachtlijst plaats nemen 

Caravans, staanders, eenden, katten zijn allemaal eng. Wel moet ik zeggen dat eht vooral eng is als het haar uitkomt. Taai is ze wel, en veerkrachtig weet ik eigenlijk niet...
On a more serious note, ik denk dat dit wel klopt... ze is vaak echt aan het nadenken, 'hoe kom ik onder m'n werk uit' 'waar kan ik dit rondje eens van schrikken'. Wel merk ik dat nu ze me beter kent, ze ook beter naar me luistert, maar ik weet niet of dat een kwestie van vertrouwen of uitproberen is.
Ik zou haar denk ik niet 'gewillig' noemen, daar heeft ze te veel een kop voor op haar lichaam zitten die d'r eigen beslissingen wil nemen. Afstandelijk was ze in het begin ook niet echt, ze knuffelt best mee als ze d'r bui heeft, en ik had al vrij snel het idee dat ze me (her)kende.
Vriendelijk klopt ook wel, en ze heeft inderdaad geen hekel aan mensen ofzo 
Ellende schreef:Ja, dat is waar, de foto's zijn niet al te duidelijk... misschien is daar wel aan te zien dat netjes stilstaan niet één van d'r beste kanten is ;P Helpt het als ik zeg dat de beschrijving dichter in de buurt zat dan ik dacht dat het zou zijn? Ben er gewoon vrij ongelovig over... Voor het grootste gedeelte om deze reden: geeft het boek nog een verklaring waarom het zo is dat bepaalde dingen in het hoofd van een paard bepaalde karaktereigenschappen betekenen?
Het is bij mensen namelijk zo dat wetenschappelijk is aangetoond dat karaktereigenschappen niet met de vorm van schedel, oren en dergelijke te maken hebben (lachrimpeltjes/zorggleuven daargelaten)