Zolang er niet teveel zand/beige kleuren komen zal het meeste wel redelijk bij mijn pony passen (palomino) Niet dat ik van plan ben heel veel te kopen maar hangt er ook vanaf hoe de collecties zijn. Vind dat ik wel weer toe ben aan wat nieuwe dekjes want heb een tijd terug de meeste van m'n dekjes verkocht...
Het citrus vind ik stiekem ook nog leuk , ik vind de kleding ook weer erg gaaf. Wordt weer moeilijk te weerstaan, paar polo's, jasjes heb ik eigelijk nog in overvloed, maar een leuke softshell kunnen we altijd wel gebruiken.
Dat citruskleurig dekje bij HV polo is wel mooi (denk alleen dat het op een fjord nogal zou weg vallen) maar de kledij vind ik wat druk met al die prints, strepen en letters. Het is wel heel zomers, zijn mooie kleurtjes, ik snap heel goed dat veel mensen het super vinden, maar ik vind het een beetje té druk voor mij persoonlijk dan.
Eventjes volgen. Ben verliefd op de HV collectie Zit net nog heel droog te verkondigen aan m'n moeder dat ik 'echt geen 40 euro uit ga geven aan een polo'.
Inmiddels heb ik die van HV gezien en ik denk dat m'n pinpas ingenomen moet gaan worden