Verhaal uit de penny van 25/30 jr geleden gezocht....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Annabel

Re: Verhaal uit de penny van 25/30 jr geleden gezocht....

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:49

Ja, stiekem lees ik ze 's avonds in bed nog even, haha :')
ik ga even de ezel zoeken inscannen voor jullie .

lovelynutia

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:55

jeetje sommige verhalen die voorbijkomen zit ik echt van O ja ;( die hebben mijn kleine penny hartje op dat moment wel gebroken.

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 14:56

Haha ! er ligt hier dik een stapel pennys naast me, zeker wel 20 :')
maar geen ezel..even kijken boven op zolder dan maar.

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 15:51

Ik heb alle pennys bij elkaar geraap..(A 3 stapels van 50 cm :') )maar ik heb de strip met de ezel niet gevonden..
toch ergens op de vuilstort denk ik :Y)
Ik heb even snel iets gemaakt van alle strips van alle pennys die ik heb, van een stapel:

Rider's Soap
Sarah de shire
De rappers
Sally
Spetter de circus pony
Orlando
Stal Penny
Appleby Fair
Donder & Bliksem
Lotte & Roos
Sterre
Liefde in de lucht
Het geheim van de 7 paarden
Sproet
De geheimzinnige verdwijning
Een pony voor het hele gezin
Grote Familie
Beauty en de bruine
Vrienden voor Vicky
Dromen zijn bedrog
De witte mustang
De keuze
Horsepital
Stoute Silver
Eiland van 1000 pony's
Winner
Luna
Moondance
De stuntkampioen
Verraad in het circus
Ik haat paarden!
Het beste paard van stal
Jeanne's droom
Brune
Suffe Siempie
Big Star
Home Sweet Home
Bonbon
Laura en Seaspray
Rakker
Penny de Pony
...
zucht! als jullie een van deze herkennen,of willen lezen, scan ik ze in! :D

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 16:22

Weet iemand het verhaal van vlam en vulcano nog ? Die namen zitten namelijk in mn hoofd maar weet het verhaal niet precies meer?

Ik weet nog wel dat ik het verhaal heel mooi vond en mn goudvissen naar ze vernoemd heb hahaha

Zo dat is een hele lijst ik ben wel benieuwd naar het ik haat paarden verhaal :j

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 16:32

Waren Vlam en Vulcano niet die twee springpaarden? Iemand had Vlam en iemand anders Vulcano. Angie was heel goed en dat andere meisje wilde Vlam dus hebben in plaats van Vulcano, maar ze won ook niet met Vlam... volgens mij weet ik zelfs nog wel waar ik die heb liggen :). Ik kan daar morgen bij.

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 16:35

Ja zoiets volgens mij wel :j vond het zo'n mooi verhaal :o

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 16:37

Seven schreef:
Weet iemand het verhaal van vlam en vulcano nog ? Die namen zitten namelijk in mn hoofd maar weet het verhaal niet precies meer?

Ik weet nog wel dat ik het verhaal heel mooi vond en mn goudvissen naar ze vernoemd heb hahaha

Zo dat is een hele lijst ik ben wel benieuwd naar het ik haat paarden verhaal :j

Ik ga m vanavond voor je inscannen ! :)

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 16:42

thanx :D
ik heb al heel lang geen pennys meer gelezen :j

Annabel

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 17:05

haha er staan volgens mij wel wat op de paarden getekent, sperriem etc :')

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 18:34

Sheran schreef:
Waren Vlam en Vulcano niet die twee springpaarden? Iemand had Vlam en iemand anders Vulcano. Angie was heel goed en dat andere meisje wilde Vlam dus hebben in plaats van Vulcano, maar ze won ook niet met Vlam... volgens mij weet ik zelfs nog wel waar ik die heb liggen :). Ik kan daar morgen bij.

Dat was toch met de 1 en de ander..?
Ohja, Vlam en Vulcano was ook zoiets. Meisje kreeg een veulen, Vlam, maar haar vader overleed, haar moeder moest de stoeterij verkopen en Vlam werd verkocht en ze trainde hem in het geheim. De dochter van de nieuwe eigenaar had een pony, Vulcano, evenoud als Vlam. Toen gingen ze allebei wedstrijden rijden, het meisje van de oude eigenaar als geheimzinnige prinses. Op het einde worden de twee vriendinnen geloof ik, zoiets :Y)

Sheran

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 18:50

Op de voorkant stond een bruine pony met een witte bles en een paars halster :'). Vulcano was geloof ik wildkleur, en Vlam bruin :)

UMayDream

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 18:51

Sheran schreef:
Op de voorkant stond een bruine pony met een witte bles en een paars halster :'). Vulcano was geloof ik wildkleur, en Vlam bruin :)

Ik dacht andersom :o

Seven

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-12-11 19:33

hahaha mijn penny verhaal maakt veel los :)

maessie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-12-11 19:58

Dit is echt jeugdsentiment zeg! Ik weet mijn allereerste pennyverhaal nog: Amadeus. Ging over een oude haflinger die een endurancetocht in de bergen wint van de jonge paarden. Leuke is toen had ik nog geen paarden, nu een stal vol Haflingers :+
Dan was er nog het verhaal van Jackpot en van Dulcinea. Als ik dit allemaal zo lees komen er steeds meer verhalen weer bovendrijven! Moet de stapels penny's ook maar weer eens van zolder halen geloof ik :D

quintusgl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-12-11 01:14

Sorro heeeeeeeel erg bedankt voor het opsturen!!!
IK HEB HET VERHAAL GEVONDEN!!!! (nou ja, sorro dan...)
Zat net met tranen over mijn wangen want wat ik me niet kan herinneren is het laatste plaatje van het verhaal waarin hij in haar gedachte rent over de velden ..........dat is exact mijn tatoo!!!!!!!!!!!!!! Bizar dat dat zo onbewust is blijven hangen.
Ik ga hem even printen morgen. Ik zou hem graag in het topic plaatsen maar weet niet hoe ik dat moet doen.....

Winged

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 01:20

Wat een leuk topic dit! Heb een heleboel penny's weggegooid toen ik ging verhuizen, had een stuk of 6 jaargangen achter elkaar. En dan ook de penny plus en de penny extra(?). Heb op mijn kamer nog 1 penny liggen, in die editie zit namelijk een ingezonden brief. Door mij. Als kleine Uk had ik er nooit bij stil gestaan dat een briefje naar de penny ook gepubliceerd kon worden _O-

orkaan

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 01:29

maessie schreef:
Dit is echt jeugdsentiment zeg! Ik weet mijn allereerste pennyverhaal nog: Amadeus. Ging over een oude haflinger die een endurancetocht in de bergen wint van de jonge paarden. Leuke is toen had ik nog geen paarden, nu een stal vol Haflingers :+
Dan was er nog het verhaal van Jackpot en van Dulcinea. Als ik dit allemaal zo lees komen er steeds meer verhalen weer bovendrijven! Moet de stapels penny's ook maar weer eens van zolder halen geloof ik :D

Ja Amadeus!!!! die kan ik mij ook nog vaag herinneren

caat_eve

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 01:55

quintusgl schreef:
Zat net met tranen over mijn wangen want wat ik me niet kan herinneren is het laatste plaatje van het verhaal waarin hij in haar gedachte rent over de velden ..........dat is exact mijn tatoo!!!!!!!!!!!!!! Bizar dat dat zo onbewust is blijven hangen.
Ik ga hem even printen morgen. Ik zou hem graag in het topic plaatsen maar weet niet hoe ik dat moet doen.....

Nou ben ik ook wel heel benieuwd! heb je het gescant dus als plaatjes, want dan kun je het uploaden bij een site als bijvoorbeeld mijnalbum.nl en dan op de link zetten tussen
Ik ben nu zo nieuwschierig!

Voor mij is het nog nieteens zo heel lang geleden dat is de penny las (10j) en ik weet ook nog heel veel verhalen!
Dat verhaal van het dressuurpaard lavender is me ook altijd bijgebleven, supermooi verhaal!

Waves

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 02:14

quintusgl schreef:

Jee wat bijzonder! Dat moet je dan onbewust hebben opgeslagen inderdaad! Ben heel benieuwd, je moet de plaatjes die je gekregen hebt even opslaan op je computer. Dan ga je naar bijvoorbeeld www.tinypic.com en druk je op uploaden en dan kan je de code voor forums kopiëren en hier in je bericht plakken.

Ben ook wel benieuwd naar je tattoo dan! :)

savieralover

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 02:25

Ik ben inderdaad ook wel erg nieuwsgierig geworden!

Mij schoot ook nog het verhaal de een en de ander binnen die vond ik ook prachtig

Sorro

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 09:53

Ik denk alleen dat Holco Publications BV het niet echt heel leuk vind als we het op een openbaar forum gooien.

In de wet staat dat u voor eigen oefening, studie of gebruik een enkel exemplaar (kopie) mag maken. De nadruk ligt op eigen . U mag ook een kopie maken in opdracht van iemand anders die dat dan zelf gaat gebruiken (uw moeder kan u bijv. vragen een artikel te fotokopiëren zodat zij het ook kan lezen).
Let op: het is niet toegestaan om werken openbaar te maken.

Vandaar dat ik het alleen mail.

Captain

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 09:55

Wat leuk om die verhalen te lezen. :D

Ik herken me nog een verhaal van... Bay volgens mij... Oud paard, meisje gaat hem verzorgen en weer dingen met hem doen waardoor hij opleeft en een paar dagen later ligt hij overleden in het weiland.. Ik weet nog dat ik altijd moest huilen bij dat verhaal. :')

Pepper1

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 10:13

Ik ken het verhaal ook van vroeger!

Als je m dan niet in het forum mag plaatsen, mag je m wel sturen via pb :o

X_Michelle_X

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-12-11 12:18

Pepper1 schreef:
Ik ken het verhaal ook van vroeger!

Als je m dan niet in het forum mag plaatsen, mag je m wel sturen via pb :o

Ja, hoor, hier mag ie ook wel heen ;)