ik ga even de ezel zoeken inscannen voor jullie .
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Seven schreef:Weet iemand het verhaal van vlam en vulcano nog ? Die namen zitten namelijk in mn hoofd maar weet het verhaal niet precies meer?
Ik weet nog wel dat ik het verhaal heel mooi vond en mn goudvissen naar ze vernoemd heb hahaha
Zo dat is een hele lijst ik ben wel benieuwd naar het ik haat paarden verhaal
Sheran schreef:Waren Vlam en Vulcano niet die twee springpaarden? Iemand had Vlam en iemand anders Vulcano. Angie was heel goed en dat andere meisje wilde Vlam dus hebben in plaats van Vulcano, maar ze won ook niet met Vlam... volgens mij weet ik zelfs nog wel waar ik die heb liggen. Ik kan daar morgen bij.
maessie schreef:Dit is echt jeugdsentiment zeg! Ik weet mijn allereerste pennyverhaal nog: Amadeus. Ging over een oude haflinger die een endurancetocht in de bergen wint van de jonge paarden. Leuke is toen had ik nog geen paarden, nu een stal vol Haflingers![]()
Dan was er nog het verhaal van Jackpot en van Dulcinea. Als ik dit allemaal zo lees komen er steeds meer verhalen weer bovendrijven! Moet de stapels penny's ook maar weer eens van zolder halen geloof ik
quintusgl schreef:Sorro heeeeeeeel erg bedankt voor het opsturen!!!
IK HEB HET VERHAAL GEVONDEN!!!! (nou ja, sorro dan...)
Zat net met tranen over mijn wangen want wat ik me niet kan herinneren is het laatste plaatje van het verhaal waarin hij in haar gedachte rent over de velden ..........dat is exact mijn tatoo!!!!!!!!!!!!!! Bizar dat dat zo onbewust is blijven hangen.
Ik ga hem even printen morgen. Ik zou hem graag in het topic plaatsen maar weet niet hoe ik dat moet doen.....
quintusgl schreef:Sorro heeeeeeeel erg bedankt voor het opsturen!!!
IK HEB HET VERHAAL GEVONDEN!!!! (nou ja, sorro dan...)
Zat net met tranen over mijn wangen want wat ik me niet kan herinneren is het laatste plaatje van het verhaal waarin hij in haar gedachte rent over de velden ..........dat is exact mijn tatoo!!!!!!!!!!!!!! Bizar dat dat zo onbewust is blijven hangen.
Ik ga hem even printen morgen. Ik zou hem graag in het topic plaatsen maar weet niet hoe ik dat moet doen.....