mijn leren laarzen zijn 'op'

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 20:51

Citaat:
Op 2001-08-27 18:58, schreef pieterjan:
neen steef, ik ben veel erger als ijij , zeker weten haha, ik rijd zoveel mogelijk met witte bandages enzo, oftewel in okergeel , of groen in de voorlaast donkere tint want die laatste kleuren het mooiste bij hem

geloof ik ook wel pj.
Want jij rijd dressuur en ik spring... En dr. mensen zijn vaak wat netter *LOL*

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 20:54

halleluja, dit topic heeft al 8 paginas. gaan we op naar de 20?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 20:57

Citaat:

geloof ik ook wel pj.
Want jij rijd dressuur en ik spring... En dr. mensen zijn vaak wat netter *LOL*

Ik ben aan mijn "hoofdstel-poets-manie" en "ik-haat-ongetoilleteerde-paarden"-manie" en "je-moet-er-netjes-uitzien-op-paard-ideeën" gekomen bij een springamazone op stal Haha!
Die hanteerde de filosofie: als je op stal al niet precies bent ben je dat in het rijden ook niet. En ik vind dus dat ze helemaal gelijk heeft.

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 21:11

idd.. dat ben ik met je eens.. Net zoals dat hoe je stal eruit ziet je visitekaartje is.

Maar ik bedoelde: springruiters hebben niet van die dingen zoals.. bandages rijbroek dekje in dezelfde kleur ed.

Amulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 21:15

oke oke ik wil graag meedingen naar de titel van NOT-BOKT-SNOB....en ik zal even vertellen waarom...

Ik heb GEEN leren laarzen (wel rubberen alleen die voering ligt eruit en de hak is door dus dat is niets meer).
IK rij met gewone schoenen en chaps.
Ik rij alleen van die onderlinge wedstrijden...
Ik heb maar 1 hoofdstel een veelzijdigheids zadel en een nylon halster met een touw dat bijna is doorgeknaagd, ik heb 4 passende schabrakken (ai dat kon me wel eens punten gaan kosten).
Ik rij gewoon in het weiland (niet in een bak alleen als ik les heb), ik heb les van een zeer onbekend iemand, maar af en toe van een of ander men kampioen iets (van het noorden ofzoiets)...(gaat me weer punten kosten).
En mijn borstels zitten in een bak vande blokker.....
M'n paardje was ik met HEMA shampoo en hij staat nooit op stal....Hij is altijd heel smerig...en hij heeft nooit bandages om...

Ik hoop dat dit genooeg is om ergens bovenin te eindigen.... Haha!

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 22:01

*TROMGEROFFEL* PIETERJAHAN!!!!!!!
IK GA JE VAN JE EERSTE PLAATS AFSODEDONDEREN (mag een boktsnob dit wel zeggen?)

ik rijd nl op een op maat gemaakt daaleman dr. zadel.
En ik zeg maar nix over mijn springzadel!!!!!

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 22:03

Ik denk dat ik maar met Steef ga trouwen.... Lovers Lovers

vikki

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 22:11

Mag ik dan wel op de bruiloft komen????????? Ik heb wel zin in een feestje... Party!! Haha! Pling

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 22:16

Ik ook! Ik ben dan wel totally Miss Not Snob Bokt oid.
1 Ding al. Ik heb geen paard Bloos *LOL*
Naja, een verzorgpaard: Bolivia Lovers

Ik wil ook op de bruiloft kohomen

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-01 22:21

En jaaaaaaaa Boos! Ik mag weer meedoen! Ik heb toch maar Petrie laarzen besteld, donderdag komen ze binnen!!!!! Met een extra hoge 'dressuurboog', Cool , maar koop stalschoenen erbij, want ik ga deze alleen gebruiken om te rijden... Schijnheilig
Tot donderdag rijd ik met rubber..vooruit dan maar.
En dan...gaat het inlopen beginnen, vre-se-lijk! Maar ja, wie snob wil zijn moet pijn lijden he.. Pling

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 22:25

ik heb niet alles gelezen hoor.
Maar steef ben ik dan wel een spring snob omdat ik in de spring ring wel dezelfde kleur peesbeschermers had als het randje van men witte dekje en als het mogelijk was ook nog eenzelfde kleur onderlegde frontriem?

En ook ik rij op wedstrijd met leren omdat dat gewoon fijn zit.
Thuis rij ik altijd met chaps en die rubberen dingen zitten niet fijn vind ik. de zool is zo slap.

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 22:34

Zie hoe NonSnob ik ben:

Ik heb rubberen rijlaarzen van Aigle. Heb leren Jodhpurs en zwarte chaps (jaja weenie meer van welk merk). Heb drie rijbroeken, niet eens een ruitjes. Een bordeauxrode van Euro Star , een witte van Cavallo en een zwarte van Boss Fashion Verward En skisokken Haha! Een zwart jasje van Harry's Horse Schijnheilig Een plastron van Elton met een zilveren speldje van een merrie + veulen Haha! En een wit haarnetje en witte (goedkope) rijhandschoenen. En rare, maar goeie (merkloos geloof ik) zwarte rijhandschoenen. Een Casco veiligheidshelm. Ehhm... Ik rijd op negen verschillende paarden Haha! (manegepaarden + Bolivia)

Zo hee, zie hoe non snob ik ben Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 22:34

steef, tsst, eerst een eigen paard voor je boktsnob word, je dondert weer naar de 2de plaats Extreme duivel

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 22:38

ow steef, mijn stang en trens hangt al klaar in de kast trouwens Cool

Sundancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 22:40

HE BEN JE TERUG???

moekoekoe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-08-01 22:41

Hmmm
Ik heb mijn wedstrijdjasje van Pikeur, mijn witte broeken met hoge band en lederen zitvlak van Pikeur, mijn plastron van Kyra K.
Iets van 6 Pikeur rijbroeken, twee Golden Dress, en een Anky en bij alles een bijpassend jasje of een giletje, ook van Pikeur, of Cavallo, maar de meesten van Anky.
Maarre....mijn nieuwe trainingshandschoenen zijn van Harry's Horse: onverwoestbaar! Cool
Ik heb een paar nieuwe borstels op de Pavocup gekocht, van Stubben, ik had er al veel van Kieffer, allemaal met varkenshaar. Natuurlijk wordt mijn KN zadel ingevet met Passier zadelvet. Haha! Omdat ze geen vet van KN hebben... Haha!
Volgens mij heb ik bergen geld als ik al die spullen zou verkopen.
O,ja...ik heb een polyester Westfaliatrailer, grijs. We hebben gezocht totdat we er een vonden die bij onze grijze Jeep Grand Cherokee pastte. Zelf heb ik een groene Cherokkee, die gaat er volgende week uit, dan krijg ik die grijze...want ja..die kan niet weg...dan past er niks meer bij de trailer *LOL*
Bob krijgt dan weer een convertible, maar je hebt toch een sleepauto nodig....toch die trekker maar?????? Party!!

MarijeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 22:53

wij hebben een donker groene Landrover Defender (de enige echte jeep!) en een Ifor William's trailer. Op en top Engels dus, aangepast aan ons pony ras, de welsh cobs... Party!!

en we hebben al een aantal andere auto's uit de blub moeten trekken Haha! Haha!

Spirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 22:54

Ik kom bij jou wonen Suus *LOL* *LOL*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 23:17

Als ik met een tractor wel een trailer mag trekken, wordt het toch maar een tractor.

Grand Cherokee?? In Amsterdam kan dat niet meer hoor (omdat men hier niet weet dat je er in een aardappelveld nog wel wat mee kan uitrichten).

PUCK

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-08-01 23:29

ik zie dat suzanne weer een poging doet om de titel in de wacht te slepen. Ik train met roeckl handschoenen en heb een toyota landcruiser die uiteraard perfect bij de trailer past......die trekker hebben we ook al om de bak te slepen, niet zo'n mini trekker maar een echte. altijd handig zeker met hooien van eigen land.......(wel heel veel werk, en zwaar)

Nimber

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 07:21

plastron van Kyra K haha die heb ik ook kakkie he???
enne onze auto kleurt ook zo mooi bij onze trailer met alles erop en eraan.
Trouwens we hebben zaterdag weer ff een paard erbij gekocht dus nou stijg ik wel weer een boel toch?
wel een 1ste premie merrie hoor! echt een dure topgroninger Party!!
En afgelopen weekend was ik het hele weekend vip op de NBVR kamp.
(okee omdat ik parkeerwacht was maar ach)

Margreet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 14:24

Ik heb geen zwarte laarzen, maar donkerbruine. Uiteraard van Petrie en dan 1 van de duurdere modellen, met zo'n dressuurboog, want die 'goedkope' ( is ook relatief!) hebben ze alleen in het zwart en dat vind ik niet mooi!

Mytens_oud

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 15:02

Jeetje wat een dressuurmutsen zitten er bij zeg hahahahah, enne PJ ben je ook een dressuurmuts geworden? want je stang en trens hoofdstel hangt al klaar????

Jan_324

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 16:20

PJ IS een dr. gevalletje.
Ik doe een poging tot springpiloot te wezen maar dat wil niet echt.
Maarre.. hoeveel punten krijg je voor handelspaarden??

paardengek!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-08-01 17:50

Ik doe alleen nog een TOP 3, dus Zie maar hoe je daarin komt *LOL* Knipoog
hehehe, MR Bokt Snob 1: Steef
Mr Bokt Snob 2: PJ
Mr Bokt Sob 3: ...

Miss Bokt Snob 1: MYTENS!
Miss Bokt Sob 2: Marije/Suzanne
Miss Bokt Snob 3: Madelein

Miss NotBokt Snob 1: Amulet
Miss NotBokt Snob 2: Spirit
Miss NotBokt Snob 3: Vikki

HEHEEHEHEHEHEHE en het kan nog veranderen he... Haha!