Voor mijn pony was ik gaan kijken naar een verzorgster.
Niet omdat ik er niet genoeg tijd voor heb, of het niet kan. Maar gewoon omdat het kon. Paard is braaf, lief en fijn met ook jongere mensen. Waarom zou ik dan niet iemand die kans bieden die ik zelf ook heb gehad?
Op een advertentie hier op bokt gereageerd. En het leek hartstikke leuk, ze kon leuk rijden, kon leuk met mijn pony overweg. Hartstikke leuk!
En toen ik deze week een heel bot antwoord kreeg op een sms met de vraag of ze mee wilde gaan mennen ging er een belletje rinkelen...
En ja hoor, madame vindt dat er al genoeg mensen op mijn paard rijden en ik zal haar dus wel niet meer nodig hebben...
Sta je dan met je goeie gedrag.. Wil je iemand een kans bieden, wordt er nog arrogant gedaan ook..
En al die mensen die op 't goeie beestje rijden?? Ik zou het niet weten.. En dan nog zou ik er geen toestemming voor moeten vragen toch?
Als er nog iemand uit de omgeving breda op zoek is. Wieweet klikt het?

Al ga ik echt niet meer zoeken.. Dit was ervaring 3 die kansloos uitloopt.. De 1e kon niet rijden en zich niet aan afspraken houden, de 2e houdt van radiostiltes geloof ik, die moet ik na afspraak 1 nog altijd horen (2,5 jaar terug) en deze vindt dat ze maar in d'r upje op een verzorgpony moet.. zo jammer...
Morgen het kwaaie nieuws aan ponylief vertellen... Als ie maar niet in hongerstaking gaat