Tootz: die stuiterende in de sneeuw zijn geweldig!
Reeltje_5
Geplaatst: 17-08-11 14:26
Ik heb er ook wat gemaakt Ik ben nou niet bepaald een goede fotograaf, heb ook niet echt een geweldige camera (100 jaar oud:D) en titels verzinnen is ook niet mijn vak. Maar is gewoon leuk om te doen, toch?
Mopper de mopper.... de mopper, ik heb natuurlijk een enig schattig lief veulen.. Maar nou vond ik vandaag toch 2 covers met MIJN Hepsi, die ik niet gemaakt heb. Overigens heb ik die foto's dus wel gemaakt... zucht...
Maar mijn eigen Hepsi cover doet het ook wel aardig! Valt me mee, ben niet lid geworden of wat dan ook en heb geen hyves, facebook ect.... En tot 77 stemmen... ga de cover maar eens in mijn onderschift zetten.
Wist trouwens niet dat je meerdere covers mocht maken.
Ach, zie het maar zo, de Hepsi is zo leuk, dat sommigen blijkbaar haar als cover maken
Tootz
Geplaatst: 23-08-11 12:58
@Johanne: bij mij duurde het een week...helaas heb ik mijn bon op mysterieuze wijze laten verdwijnen dus ik heb alsnog die punten niet kunnen gebruiken
@ Elise : 15 september
@ Sjolvir wat brutaal zeg!!!!!! Heb gestemd op jou cover hoor!
Sjolvir, kun je niet een mail sturen naar BIT en daarin melden dat het gaat om jouw foto's en jouw veulen? Het is wel erg brutaal om voor zo'n wedstrijd foto's te gebruiken die je niet zelf gemaakt hebt. Plus dat, mocht een van die foto;s winnen, ze de foto ook moeten kunnen aanleveren in een ander bestands format...
Tootz
Geplaatst: 23-08-11 16:33
Solvjir: ik zit nog even naar de regelementen te kijken maar het mag ook gewoon niet. Je mag alleen mee doen met foto's die door jou zijn gemaakt. Ik ga met Raja mee over een mailtje.
Had de organisatie al gemaild toen ik het ontdekte, nog niets terug gehoord. Op 1 van de foto's kan je zelfs het opschrift zien wat ik op de foto's erbij had gezet.
En uiteraard heb ik de originelen!
Jesser
Geplaatst: 24-08-11 08:09
Ivonka heeft deze gemaakt van mij en Querido op de ledendag Andalusiervereniging vorig jaar.
Ik reed daar de Working Equitation Demostratie en het zou heel leuk zijn als dat wat meer bekender zou worden in nederland. Hier dus de link van Ivonka
ik heb ook weer op een paar covers gestemd. er zitten echt hele leuke tussen
DiamondHorse
Geplaatst: 24-08-11 08:21
Hee wat leuk...wij doen ook mee!
@jolvir...Dat is idd ook wat...Copyright tekens op je foto's zetten
En de foto van het veulen met de roze emmer op zijn hoofd...Geniaal
Sjolvir
Geplaatst: 24-08-11 09:15
DiamondHorse schreef:
@jolvir...Dat is idd ook wat...Copyright tekens op je foto's zetten
Ja grijns.. die staan er ook op.. Op 1 van de foto's kan je er nog een deel van zien op de cover . Ach op bokt heeft ook een keer iemand al mijn hele Sjolvir gejat en gezegd dat die van haar was. Alleen niet slim om dat met een iets te bekend paard te doen.... Die hadden ze snel te pakken, nog voor ik het ooit gezien had, had ik pb box vol met je paard is gejat Penny gehalte van fjorden blijft hoog denk ik dan maar.
Heb mijn 50 extra punten die bij een abonnement op de Bit zaten, aan Spirit van Sita gegeven Vind het zo'n fantastisch verhaal en een geweldige foto, hoop echt dat jullie winnen!
Op 4 augustus heb ik een abonnement genomen via de Coveractie en ik heb nog steeds niks ontvangen! Volgens de bevestigingsmail zou ik een welkomstbrief moeten ontvangen, maar die heb ik ook niet gehad. Ik heb ze vorige week via de site een mail gestuurd om te vragen hoe lang het nog duurt, maar ook geen reactie...Hebben meer mensen hier last van? Hoe lang duurde het bij jullie?
Ik heb vandaag de welkomstbrief ontvangen, heeft iets meer dan een week geduurd. Zou even proberen te bellen anders!
Sita_
Geplaatst: 24-08-11 20:53
Sabine schreef:
Heb mijn 50 extra punten die bij een abonnement op de Bit zaten, aan Spirit van Sita gegeven Vind het zo'n fantastisch verhaal en een geweldige foto, hoop echt dat jullie winnen!
Wat leuk! Hardstikke bedankt!
Ik wacht nog steeds op mijn EJ kadobon.. Binnenkort ook maar achteraan..