Lioony schreef:Ik doel ook niet op niveau, meer op basis. En ik vind het ook helemaal niet raar hoe je nu kunt rondrijden op je merrie, eerder goed dat je rustig de tijd neemt. Ik geef alleen aan, dat je al minder potentiele kopers hebt door de maat en dus ook door het niveau in africhting.Daarom denk ik dat je beter nog een maandje kan wachten en dan een nieuw filmpje, waarop ze wat verder in basis is.
En ik houd ook meer van de kleinere compacte paarden, maar ben 1.80 dus dat zit er gewoon niet in. En zo zijn er vele met mij.
Ik snapte wat je bedoelde hoor, het filmpje laat gewoon precies zien hoe ze is en dat is nog niet super stabiel in de aanleuning. Jammer dat ik afgelopen ma niet gefilmd ben, dat was al weer een stuk beter. Ik rijd lekker rustig door en ondertussen promoot ik haar gewoon
dus misschien zie je me over een maand weer terug 
En met 1.80 is het idd lastig een kleiner paardje rijden, ik weet precies wat je bedoelt...
Daarom denk ik dat je beter nog een maandje kan wachten en dan een nieuw filmpje, waarop ze wat verder in basis is. 
). Maar dit is wel waar ik nu als verkoper tegenaan loop: maten zeggen eigenlijk niet zo heel veel, het is het plaatje wat moet kloppen. Zoals ik al zei mijn vorige ruin was 1.62 en hoogbenig en toonde heel anders. Maar dat paste super mooi!
Ook leuk, maar bij een vraagprijs van 5000 Euro voor een jong paard verwacht ik andere foto's 

dit was mijn vorige paardje om een beeld te geven van de grootte.

Leuk!