Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
EllenJillz schreef:_San87_ schreef:Ja, het is wel belangrijk om dat nog even te zeggen in een topic van 12 jaar oud.
Ook de moeite van het registreren wel waard.
Als het intussen onze pony is vind ik dat inderdaad belangrijk om dat nog even te zeggen
Daphne__ schreef:Toen een knap dier, nogsteeds een knap dier![]()
Wat maakt het eigenlijk uit dat een oud topic omhoog gehaald word ipv dat ze een nieuw topic aanmaakt... Vind het altijd wel leuk bij topics waarin de foto's van vroeger nog te zien zijn, dat er huidige foto's geplaatst worden. Gebeurd ook wel eens bij kraamstal itp, dat een huidige eigenaar reageerd in een veulen topic van zijn/haar paard met recente foto's.
Bij topics 'welke rijlaarzen moet ik kopen' bijv snap ik dat oude topics omhoog halen onzin is want ts heeft vast al iets nieuws.. Maar dit gaat over de pony, huidige eigenaar wil gewoon laten zien hoe de pony er nu uit ziet.
ChantalAM schreef:sommige mensen zijn echt zuurpruimen.. hebben ze maandverband voor met gesuikerde vleugels...
ze is altijd mooi geweest en leuk om te horen wie haar nu heeft.
En trouwens elke pony/paard is mooi. Alleen er zijn maar weinig mensen die schoonheid zien in alle wezens.
IMJ schreef:Wat leuk om te zien! Ze is inderdaad prachtig!
ik ben wel benieuwd wat TS nou destijds met haar gedaan heeft! Is ze inderdaad gebleven voor de dochter? Die inmiddels ook al 21 is geloof ik dan dus!