Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ielsjj_ schreef:Eskadron heeft wel een lelijk goedkoop model erbij nu... "Microfaser" die lila kleurige. Ziet eruit als BR van bijna 5 jaar geleden ofzo.
[vind ik], voordat er iedereen op in gaat.
DebjeDopje schreef:Sorry dat ik het zo grof zeg, maar voor Harry's Horse neem ik de moeite niet eens meer, en buiten dat beginnen de spullen van HH ook steeds duurder te worden
DebjeDopje schreef:@annastasia, en de rijbroeken zijn ook maar 'flut' ik heb al bij 4 verschillende rijbroeken gehad dat de naad in de kruis scheurt bij het op- en afstappen, en het is niet zo dat ik heel hoog moest klimmen bij mijn (toenmalige) pony van 1,43m
Evelli schreef:Dan kunnen die mensen met een shetlander beter voor de BR4ever lijn gaan. Dekje is 29 euro, halster met touw 22en de kwaliteit is een stuk beter
Jaan81 schreef:DebjeDopje schreef:@annastasia, en de rijbroeken zijn ook maar 'flut' ik heb al bij 4 verschillende rijbroeken gehad dat de naad in de kruis scheurt bij het op- en afstappen, en het is niet zo dat ik heel hoog moest klimmen bij mijn (toenmalige) pony van 1,43m
Nou, ik heb dat dus al 2x gehad bij een Pikeur en een Cavallo rijbroek, die waren toen beide nog maar paar maanden oud!![]()
Dan koop ik liever een HH van 40 euro....Scheelt me zo 100 euro...
doei schreef:![]()
BR4ever is so cute!
Ben al ruim een jaar opzoek naar een pony voor mijn zusje (ik ben kieskeurig), als ik hem eindelijk heb gevonden komt er zeker veel van BR op
Evelli schreef:Dan kunnen die mensen met een shetlander beter voor de BR4ever lijn gaan. Dekje is 29 euro, halster met touw 22en de kwaliteit is een stuk beter