Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hestejente schreef:anneliesdj schreef:Hoe groot is dat risico denk je? Echt niet groter dan wanneer jij er zelf mee door het bos galoppeerd.
Wat een belachelijke opmerking. Alsof het bij een achtervolging niet de bedoeling is dat er iemand wordt ingehaald en er dus niet gejakkerd wordt ongeacht bijvoorbeeld zulke futiliteiten als het terrein.
Ik cross in ieder geval niet zo door het bos
Miss_Malfoy schreef:Ik snap het niet, is het tegenwoordig niet meer iets om trots op te zijn dat je een goed opgevoed paard hebt die gewoon te rijden valt? (Uitzonderingen van idd getraumatiseerde en geblesseerde paarden daar gelaten.)
randie schreef:pfff hahaha als ik het hier lees heeft meer dan 75% van bokt een zodanig lastig paard dat hij niet te rijden is door iemand anders..Lijkt me sterk! Of ik het leuk zal vinden is een ander verhaal helemaal omdat we aan het opbouwen zijn na een blessure, een raus ritje door ruig terrein zou geen goed doen. En mijn paard is niet heel calm and easy maar wel opgevoed dus ik verwacht wel dat een ander ermee weg zou kunnen rijden..Kan dit niet dan moet je misschien eens op je hoofd gaan krabben en nadenken of je dat toch eens mee zou nemen in je training. Ik vind het belangrijk dat mijn paard zo geschoold is dat er ook andere mensen op weg zouden kunnen rijden, en dat ze zich gedraagd bij andere
. Zou toch zo maar eens kunnen zijn dat je je paard moet verkopen.
randie schreef:pfff hahaha als ik het hier lees heeft meer dan 75% van bokt een zodanig lastig paard dat hij niet te rijden is door iemand anders..Lijkt me sterk! Of ik het leuk zal vinden is een ander verhaal helemaal omdat we aan het opbouwen zijn na een blessure, een raus ritje door ruig terrein zou geen goed doen. En mijn paard is niet heel calm and easy maar wel opgevoed dus ik verwacht wel dat een ander ermee weg zou kunnen rijden..Kan dit niet dan moet je misschien eens op je hoofd gaan krabben en nadenken of je dat toch eens mee zou nemen in je training. Ik vind het belangrijk dat mijn paard zo geschoold is dat er ook andere mensen op weg zouden kunnen rijden, en dat ze zich gedraagd bij andere
. Zou toch zo maar eens kunnen zijn dat je je paard moet verkopen.
Sander_ schreef:Ik vind het inderdaad ook discutabel, of je een paard alleen als vervoermiddel mag zien in zo'n situatie (alsof je inderdaad een auto vordert en ermee weg scheurt) of dat het niet zou mogen, omdat het gewoon een dier blijft.
In de praktijk denk ik dat geen enkele idioot zo gek is om een paard te vorderen, de meeste agenten schijten denk ik 7 kleuren als het zou moeten.