Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
hotchocolat schreef:Net een berichtje terug, bezorgen in Duitsland is geen probleem. Het duurd alleen wel twee dagen langer.
Nu nog afwachten op de goede resultaten in het topic.
Ik vond alleen mijn mailtje terug wel heel erg simpel.
siskeh schreef:Nou TS, ik vind dit topic er anders heel netjes aan toe gaan, tuurlijk gaan ze kijken wat ze kunnen vinden met jouw info.
Want: het ís bijna te mooi om waar te zijn, genoeg reden om behoorlijk goed te gaan spitten in zo'n webshop.
Verder ben ik benieuwd naar wat de ervaringen straks zijn, helaas kan ik de site zelf niet openen, dus ik hoop ook dat, dat snel opgelost wordt.
Rachelleke schreef:Dat vind ik allemaal prima, maar hier word meteen gesuggereerd dat er iets niet klopt, en dan ook nog eens dat het mijn webshop zou zijn wat pertinent niet zo is.
Er word gezegd dat het adres hetzelfde is als het mijne terwijl ik nog niet eens in de buurt woon.
Dat vind ik nogal ver gaan.
Alane schreef:Rachelleke schreef:Dat vind ik allemaal prima, maar hier word meteen gesuggereerd dat er iets niet klopt, en dan ook nog eens dat het mijn webshop zou zijn wat pertinent niet zo is.
Er word gezegd dat het adres hetzelfde is als het mijne terwijl ik nog niet eens in de buurt woon.
Dat vind ik nogal ver gaan.
Die suggestie is ook weer ontkracht, door de korte termijn...
apart is het wel te noemen, naam registrant van de domeinnaam en jouw naam, en ik zie niet in waarom die vraag niet gesteld zou mogen worden of TS, jij dus, en de registrant niet dezelfde kunnen zijn.
VWB het adres van het hostingbedrijf en/of ipadres, is niets vreemds aan.... mijn zoon heeft een site bij een bedrijf in Amerika... weet even niet waar het ipadres vandaan komt....
Zoals eerder geschreven is het bijna te mooi om waar te zijn...
90 euro per ton is bijna 40 euro (de helft) onder de huidige handelsprijs en dan ook nog eens incl. verzenden door heel NL.
Als ik per tnt verzend boven de 2 kg naar België betaald ik bijna 20 euries... ik heb nu voor minder dan 20 euro besteld incl. verzendkosten.
Rachelleke schreef:Ik heb wel diverse keren telefonisch contact met ze gehad en daar heb ik ze vragen gesteld .........