shop met stip ;-)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 21:40

Net een berichtje terug, bezorgen in Duitsland is geen probleem. Het duurd alleen wel twee dagen langer.

Nu nog afwachten op de goede resultaten in het topic.

Ik vond alleen mijn mailtje terug wel heel erg simpel.

shetties

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 21:58

hotchocolat schreef:
Net een berichtje terug, bezorgen in Duitsland is geen probleem. Het duurd alleen wel twee dagen langer.

Nu nog afwachten op de goede resultaten in het topic.

Ik vond alleen mijn mailtje terug wel heel erg simpel.

Dat had ik ook bij een ruitersportzaak, maar de service was super en het product dat ik had besteld ook :j
Dus het hoeft niet meteen wat te betekenen, maar ik geef toe dat het minder professioneel staat.

vivana

Re: shop met stip ;-)

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 22:11

Ik heb net bericht gehad, of ik ze gewoon even wilde bellen.
Heb nu hun telefoon nr dus ga morgen bellen (heb denk ik wel een grote bestelling die op 2 adressen geleverd moet worden).

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 22:41

Ze gaan het nog druk krijgen als alles netjes wordt geleverd en van goede kwaliteit is.

hotchocolat

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 22:44

en weer ligt de site eruit en krijg ik een virusmelding.

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 22:51

Ik heb mijn bestelling toch maar geannuleerd (die mogelijkheid stond in de mail nav de afgekeurde partij hooi).

Als blijkt dat jullie alsnog geleverd krijgen, ben ik wel bereid direct een grote bestelling te plaatsen.

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 23:10

Brainless schreef:
Ik heb mijn bestelling toch maar geannuleerd (die mogelijkheid stond in de mail nav de afgekeurde partij hooi).

Als blijkt dat jullie alsnog geleverd krijgen, ben ik wel bereid direct een grote bestelling te plaatsen.

en nu je geld nog terug

Kosta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 23:25

Ik heb ook wat hooi en stro besteld en vandaag toevallig betaald, ik had het vorige week vrijdag besteld.

Ik wacht af wat ik krijg en of ik iets krijg en dan laat ik het hier wel weten.

vivana

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 23:30

Kosta schreef:
Ik heb ook wat hooi en stro besteld en vandaag toevallig betaald, ik had het vorige week vrijdag besteld.

Ik wacht af wat ik krijg en of ik iets krijg en dan laat ik het hier wel weten.

Zou heel fijn zijn.

Kosta

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 23:40

Ach het was heel goedkoop en ik dacht laat ik het proberen. Ik heb uiteindelijk 30 euro betaald voor 15 pakjes hooi en 15 pakjes tarwestro. Ik moet wel zeggen dat ik het nu ook pas betaald heb omdat ik er toch nog een aantal dagen over heb lopen twijfelen, maar voor dit bedrag durf ik de gok te wagen. Ik zie wel hoe het afloopt.

MarChak

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 23:42

hotchocolat schreef:
en weer ligt de site eruit en krijg ik een virusmelding.

bij mij schoot mozilla ook al op tilt van deze site

kannie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-09-10 23:46

heb een mailtje gehad dat ze 16 september het hooi komen leveren..ben benieuwd...

Natasjaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 00:15

Dit klinkt bijna te mooi om waar te zijn, ben benieuwd of er ook iemand daadwerkelijk iets geleverd krijgt!

Site doet het hier overigens niet...

Rachelleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-10 07:05

Ts meld zich en heeft de afgelopen dagen niet gerageert omdat ik geen meldiing kreeg van nieuwe reachties. Ik werd er in een ander topic opgewezen omdat mijn naam en adres hetzelfde zouden zijn...
Dit is overigens pertinent NIET WAAR. Ik zou het dan ook prettig vinden als jullie deze belachelijke verdachtmakingen aan mijn adres lekker voor je willen houden.
Naam en adres komen absoluut niet overeen !! Ik woon niet eens in de buurt van leuven, en ook niet in de ukraine en ook niet in kopenhagen. Hoe komt de slimmerik die dat geplaatst heeft overigens aan MIJN adres????
Welk knap met alleen een bokt naam hoor, en hoe toevallig dat die persoon die dit zo geweldig snel heeft opgespoord met zo weinig informatie zelf een webshop heeft???
Allemachtig zeg, ik wilde een goeie tip geven, nou daar ben ik in ieder geval zeker van genezen!!
Bovendien???? dit topic staat hier nog geen week, en nu voelen mensen zich al belazerd??? is er al iets mis gegaan dan??
IK kreeg inderdaad netjes geleverd, en IK heb een nieuwe bestelling gedaan ja. De levering daarvan is EEN PAAR DAGEN uitgesteld en daar ben ik netjes van op de hoogte gebracht. Dat heb ik dan toch weer liever dan slecht hooi te krijgen, maar ik zal wel achterlijk zijn zeker?
Wellicht moeten jullie in plaat van elkaar op te naaien, eerst die mensen (of jezelf ) een kans geven?

siskeh

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 08:17

Nou TS, ik vind dit topic er anders heel netjes aan toe gaan, tuurlijk gaan ze kijken wat ze kunnen vinden met jouw info.
Want: het ís bijna te mooi om waar te zijn, genoeg reden om behoorlijk goed te gaan spitten in zo'n webshop.

Verder ben ik benieuwd naar wat de ervaringen straks zijn, helaas kan ik de site zelf niet openen, dus ik hoop ook dat, dat snel opgelost wordt.

Joltsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 08:18

bij mij doet de site het gewoon.

Rachelleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-10 08:20

siskeh schreef:
Nou TS, ik vind dit topic er anders heel netjes aan toe gaan, tuurlijk gaan ze kijken wat ze kunnen vinden met jouw info.
Want: het ís bijna te mooi om waar te zijn, genoeg reden om behoorlijk goed te gaan spitten in zo'n webshop.

Verder ben ik benieuwd naar wat de ervaringen straks zijn, helaas kan ik de site zelf niet openen, dus ik hoop ook dat, dat snel opgelost wordt.

Dat vind ik allemaal prima, maar hier word meteen gesuggereerd dat er iets niet klopt, en dan ook nog eens dat het mijn webshop zou zijn wat pertinent niet zo is.
Er word gezegd dat het adres hetzelfde is als het mijne terwijl ik nog niet eens in de buurt woon.
Dat vind ik nogal ver gaan.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 09:03

Rachelleke schreef:
Dat vind ik allemaal prima, maar hier word meteen gesuggereerd dat er iets niet klopt, en dan ook nog eens dat het mijn webshop zou zijn wat pertinent niet zo is.
Er word gezegd dat het adres hetzelfde is als het mijne terwijl ik nog niet eens in de buurt woon.

Die suggestie is ook weer ontkracht, door de korte termijn...
apart is het wel te noemen, naam registrant van de domeinnaam en jouw naam, en ik zie niet in waarom die vraag niet gesteld zou mogen worden of TS, jij dus, en de registrant niet dezelfde kunnen zijn.

VWB het adres van het hostingbedrijf en/of ipadres, is niets vreemds aan.... mijn zoon heeft een site bij een bedrijf in Amerika... weet even niet waar het ipadres vandaan komt....

Zoals eerder geschreven is het bijna te mooi om waar te zijn...
90 euro per ton is bijna 40 euro (de helft) onder de huidige handelsprijs en dan ook nog eens incl. verzenden door heel NL.
Als ik per tnt verzend boven de 2 kg naar België betaald ik bijna 20 euries... ik heb nu voor minder dan 20 euro besteld incl. verzendkosten.

Rachelleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-10 09:09

Alane schreef:
Rachelleke schreef:

Die suggestie is ook weer ontkracht, door de korte termijn...
apart is het wel te noemen, naam registrant van de domeinnaam en jouw naam, en ik zie niet in waarom die vraag niet gesteld zou mogen worden of TS, jij dus, en de registrant niet dezelfde kunnen zijn.

VWB het adres van het hostingbedrijf en/of ipadres, is niets vreemds aan.... mijn zoon heeft een site bij een bedrijf in Amerika... weet even niet waar het ipadres vandaan komt....

Zoals eerder geschreven is het bijna te mooi om waar te zijn...
90 euro per ton is bijna 40 euro (de helft) onder de huidige handelsprijs en dan ook nog eens incl. verzenden door heel NL.
Als ik per tnt verzend boven de 2 kg naar België betaald ik bijna 20 euries... ik heb nu voor minder dan 20 euro besteld incl. verzendkosten.

Natuurlijk mag dat gevraagd worden :-)
En nogmaals het antwoord, nee ik ben dat echt niet, ik woon niet in leuven.
Ik heb wel diverse keren telefonisch contact met ze gehad en daar heb ik ze vragen gesteld vandaar dat ik op sommige vragen antwoord kon geven.
Die prijs is inderdaad belachelijk laag ;-) mede de reden waarom ik dit hier geplaatst heb. Voor plaatsing heb ik inderdaad afgewacht of ik wel wat kreeg, want ook ik vond het vreemd.
Maar ik kreeg, en dat was voor mij een sein om het te plaatsen.
Ze verzenden hooi en stro natuurlijk niet per post :-)
Welke firma ze wel gebruiken weet ik eigenlijk niet, ik heb ook niet voor ontvangst moeten tekenen ofzo.

Alane

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 09:12

ik weet dat ze niet per reguliere post bezorgen maar was even ter vergelijk wat de verzendkosten zijn....

Maar ik heb tot op heden nog niets gehoord of gezien voor een nieuwe levering, of ze moet mijn vader al gebeld hebben (daar zou het geleverd moeten worden)
En tot nu ben ik positief denkend :D

YvonneV

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 09:17

Wat ik ook wel vreemd vind, ze bestaan sinds 1 september en jij hebt al drie keer besteld???????

Ik ga nog er van uit dat het allemaal goed zit maar er zijn wel een hoop vraagtekens.

We wachten dinsdag af

Jannepauli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 09:37

Rachelleke schreef:
Ik heb wel diverse keren telefonisch contact met ze gehad en daar heb ik ze vragen gesteld .........

Heb je hen dan ook gevraagd waar het hooi vandaan kwam en hoe het kan dat zij het hooi zo goedkoop aanbieden, terwijl de hele fouragehandel koortsachtig op zoek is naar hooi?
Het zijn overigens niet alleen de handelaren die klagen - ook de boeren die rondom ons wonen en werken klagen steen en been over de slechte opbrengsten..

Rachelleke

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-09-10 09:53

Nee dat heb ik niet gevraagd, eerlijk gezegd boeit me dat ook niet echt, voor mij is de kwaliteit goed, en de prijs ook

Gianna

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 09:57

ben heel benieuwd, klinkt bijna te mooi om waar te zijn!

samloes

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-09-10 10:03

Ik volg dit ook even, moet in de nabije toekomst ook grote hoeveelheid hooi en stro hebben.