Ooteman uitverkoop

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Rozanne

Re: Ooteman uitverkoop

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 16:49

Ik vond het ook erg tegenvallen..
En ik vond het ronduit belachelijk dat er een 'bodyguard' bij de deur stond.
Dit is ook echt een reden om nooit meer bij Ooteman te komen.
Bah, wat een nare sfeer..
Stond ook bij het hokje, met mijn vader een broek te passen (Pikeur en niet in de uitverkoop) en had niet een tas bij me ofzo, begon die vrouw helemaal getresst te doen dat ik geen nummertje had enzo..
Pff, alsof ik vanplan ben iets te stelen, vind het gewoon paniekerig en bespottend... :n
Voor mij geen Ooteman meer..

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 16:51

Ook ik ben geweest en ik heb hele leuke dingetjes gekocht :j Een knalroze zomerjas van Anky, een zwarte fleecedeken, strijklappen, een Eskadron halster en nog een lange dressuurzweep.

Er waren rond 3 uur/half 4 niet zoveel dekjes en dat soort spul meer, maar daar ging ik ook niet voor heen :)

Moiraliann

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 16:57

Ik ben vandaag ook heen geweest met mijn zusje.
Waren ook bij de eerste lading en zijn wel goed geslaagd.
Er lagen inderdaad van sommige dingen maar 1 of 2 stuks.
Hebben 1 van de 2 blauwe vlinderdekjes (dressuur) kunnen scoren een setje bijpassende peesbeschermers voor 10 euro.
stalschoenen :D, een deken voor 10 euro (afgeprijst van 80 af) en een vest en een shirtje.
Voor ons een goede dag maar het viel ons ook best tegen. Hadden namelijk 2 van die setjes peesbeschermers moeten meenemen en ook 2 van die dekjes. Moesten het meisje waarvoor we wat zouden meenemen dus teleurstellen.

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 16:58

amsterdam_30 schreef:
Hahaha.. was jij dat :P . Welke heb je uiteindelijk genomen.. die mooie bruine of de comfortabele zwarten (naast die ene met veters)?

Ik heb die nette mooie met veters genomen en die bruine. Die bruine laarzen zijn heel goed waterdicht en dus goed geschikt voor de lange ritten die ik maak. Ze lopen ook lekker. En die met veters omdat ik ook dressuur rij. Ik ben echt enorm blij! heb ze net helemaal netjes ingesmeerd met spul. Ik was in de winkel net een meisje in de snoepfabriek!

Tja, die bewaker staat er altijd. Ik kom er vaker dus ben het gewend. En dat ze zo streng zijn is wel vervelend. Ik kom nooit bij Ooteman omdat ik het er gezellig vind. Ik weet wel dat ze er reden toe hebben dat ze goed op de veiligheid letten. Die bodyguard is er volgens mij vooral om op de tassen te letten en mensen tegen te houden zodat het niet te vol wordt. Ik vind dat wel fijn, anders had ik nooit mijn tas achtergelaten.

Jammer dat veel van jullie niet laaiend enthousiast waren, ik heb alleen naar de laarzen gekeken en ben toen weer gegaan want ik had geen cent meer! :P

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 17:00

Die bodyguard is anders hartstikke aardig hoor en die is er alleen maar om er voor te zorgen dat er niet te veel mensen in de winkel komen en dan de mensen ruimte maken voor je als je naar buiten wilt. Ik vind daar niks raars aan hoor..

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 17:09

lovey_ou schreef:
Die bodyguard is anders hartstikke aardig hoor en die is er alleen maar om er voor te zorgen dat er niet te veel mensen in de winkel komen en dan de mensen ruimte maken voor je als je naar buiten wilt. Ik vind daar niks raars aan hoor..

Ik vind het wel heel raar.
Om eerlijk te zijn, het is máar een ruitersport, geen drukbezochte discotheek toch?

lovey_ou

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 17:11

je moet het ook niet zien als een bodyguard maar als een veiligheids man die staan ook vaak bij winkels hier zoals de kruidvat hoor :)
En geen drukbezochte discotheek? Het is er deze dagen aardig druk :P Normaal staat hij er niet hoor

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 17:12

lovey_ou schreef:
je moet het ook niet zien als een bodyguard maar als een veiligheids man die staan ook vaak bij winkels hier zoals de kruidvat hoor :)
En geen drukbezochte discotheek? Het is er deze dagen aardig druk :P Normaal staat hij er niet hoor

Maar dan vraag ik mij af, is dat daar wel nodig?
Voor een ruitersport zaak?
In mijn ogen dus niet, en vind het dus wat overdreven.

DeSa

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 17:14

Wij hebben zelfs beveiliging in de supermarkt.. Had het ook nog nooit gezien in ons dorp maar bij mijn werk is het blijkbaar nodig.

Rozanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 17:15

Hmm, voor mij is het dus heel iets nieuws.
Enige beveiliging in winkels die ik ooit gezien heb is bij de H&M..

curly2day

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 17:29

Ik den kdat als hij er niet had gestaan, je helemaal niet meer naar spullen kon kijken omdat het zo druk was.
Daarnaast ook wel fijn dat als je je tas achter meot laten er iemand bij staat. Dat vond ik verder prima geregeld !

Kim90

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 17:39

La_Vie heeft voor mij het hoofdstel meegenomen wat ik zo graag wilde hebben ( was niet extra afgeprijst voor de uitverkoopdag) Maar voor mij was de 39 euro waar je vanaf kon bestellen veel hoger dan wat het het hoofdstel kostte, plus dan komen er ook nog 6 euro verzend kosten bij.

@ La_Vie ik had het al gezegd, maar nogmaals hartstikke bedankt!

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 17:40

ik denk wel dat het nodig is. Zo hoeven de winkeleigenaars zich er niet druk over te maken. Ik vind het ook een aardige man! (de bewaker dan he!)

amsterdam_30

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 17:48

Nou, die bewaker had ik geen moeite mee (anders moest 1 van hen zelf uit de winkel daar staan en nu werd je heel netjes geholpen in de winkel als je iets wilde vragen!).
Wel een tip voor mensen.. geen tas meenemen!! Ik had mijn jas omgeknoopt en daar mn pinpas in..
Je tas moet je anders bij de ingang leggen en hoewel daar een bodyguard stond, kan hij toch niet weten of je de juiste tas mee neemt?? :')

Leuk Rakni, die waren idd veel mooier!

rakni schreef:
amsterdam_30 schreef:
Hahaha.. was jij dat :P . Welke heb je uiteindelijk genomen.. die mooie bruine of de comfortabele zwarten (naast die ene met veters)?

Ik heb die nette mooie met veters genomen en die bruine. Die bruine laarzen zijn heel goed waterdicht en dus goed geschikt voor de lange ritten die ik maak. Ze lopen ook lekker. En die met veters omdat ik ook dressuur rij. Ik ben echt enorm blij! heb ze net helemaal netjes ingesmeerd met spul. Ik was in de winkel net een meisje in de snoepfabriek!

sanne1996

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 18:32

*D er staan nu ook al dingen te koop die je op internet kan kopen zag ik net

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 18:35

Ja inderdaad, apart.. Alleen die 1e witte rijbroek toch?

marijkje1990

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 18:37

Ik ben er ook heen geweest, we waren er rond 12 uur, 1 uur waren we binnen. Mooie schoenen en caps ( had niet zo veel geld dus kon niet alles mee nemen :P ) Vond het wel fijn dat niet iedereen binnen was, was zo al druk zat.
Ik heb wel een gelukje gehad, die afrekende maakte de schoenen nog eens een tientje goedkoper.

rakni

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 18:44

nee mijn tas achterlaten dat wist ik niet. Maar ik begrijp het wel.

Dank je Amsterdam! Ik kon maar moeilijk kiezen en ben er gelukkig heel tevreden mee!

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 18:46

Wij kwamen na een half uur rijden aan en zagen die enorme rij buiten en zijn weer terug naar huis gereden.. begon nog te regenen ook :P

Zal er morgen nog iets over zijn?

Aranel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 18:48

Ik vrees dat er nog maar heel weinig is morgen.. :=
En dat de site dan ook nog eens vastloopt, net als vorige keer :Y)

2005

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-08-10 18:50

Ik wilde de Pk Gargoyle pad, staat die nu weer gewoon voor de normale prijs op de site? Beetje jammer!

Bloem24

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 18:51

Nou dan ga ik morgen wel naar de EJ toe, 3 halen 2 betalen, ook goed toch? :D

Roomz

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 19:02

ik had even een vraagje.
de dingen die ze op de site met de internetverkoop in de aanbieding hebben, hebben ze die morgen ook gewoon in de winkels liggen met de aanbieding?

Farfalla_

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 19:32

Roomz schreef:
ik had even een vraagje.
de dingen die ze op de site met de internetverkoop in de aanbieding hebben, hebben ze die morgen ook gewoon in de winkels liggen met de aanbieding?

Ja, als ze het nog hebben na vandaag, want vandaag is de uitverkoop begonnen, en meestal zijn de leuke dingen dan wel weg.

_Denies

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-08-10 20:15

de leuke dingen waren er niet eens :Y).