Orgasme tijdens het rijden..

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

shilady

Re: Orgasme tijdens het rijden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 17:54

haha ja tis idd de wrijving :P

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 17:56

Maar opeens pats boem klaarkomen kan volgens mij lichamelijk niet eens...

Juul: Tjsaa wrijving, ik geloof er gewoon niet in. Las hier ook ergens dat een bijrijder op iemand zijn paard was klaargekomen. Nou die bijrijder zou van mijn dan direct mogen vertrekken. Ik vind het gewoon erg raar en vies. Ik geloof echt niet dat als je ontspannen bent dat dit kan gebeuren.

Anoniem

Re: Orgasme tijdens het rijden..

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 17:57

Tja, dat zeg ik. Iedereen zijn mening. :+ Maar als orgasme's al vies zijn? Waar dan ook? We zijn mensen hoor. :oo

Brainless

@Shilady
Dat dat gebeurd kan (blijkbaar) en dat je als amazone zoiets hebt van ehhh?? is logisch.
Ik denk niet dat je expres daarnaar toe moet werken (zo van ... ik ga lekker even paardrijden om een orgasme te krijgen).

FOG

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 17:58

Als je niet in wrijving gelooft geloof ik ooit niet dat jij wellis sex hebt gehad :P

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 17:58

breezy302 schreef:

.

dan kan jij het niet of jij kent het (nog) niet
maar ik ben wel eens gewoon klaargekomen in mijn slaap hoor :j
gewoon tijdens een droom en mijn lichaam deed zelf de aanspanning
niks raars aan, puur natuur!

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 17:59

Breezy302, van welke planeet kom jij ?
Ik vind wel dat jij heel raar redeneert, jij vergelijkt het met bestialiteit, das toch effe heel wat anders.

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:00

ikdoemaarwat schreef:
breezy302 schreef:

.

Ik wil het net zeggen, mannen en vrouwen kunnen toch ook een natte droom hebben. :P

En niet in wrijving geloven, hoe heb jij dan seks? :o?

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:01

Brainless schreef:
@Shilady
Dat dat gebeurd kan (blijkbaar) en dat je als amazone zoiets hebt van ehhh?? is logisch.
Ik denk niet dat je expres daarnaar toe moet werken (zo van ... ik ga lekker even paardrijden om een orgasme te krijgen).

Nou kijk voor mij eerder ik dit punt wil bereiken zou ik wel aan 'dingen' Moeten denken... Bij mij komen dit soort dingen niet echt voor ookal zit ik er zonder zadel op... Het heeft denk ik ook gewoon te maken met hoe gevoelig je daarbeneden bent... En ja opzich vind ik het niet zoon heel spraakmakend iets zolang je het paard maar geen pijn doet dus niet expres keihard gaan schuren :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:01

Juul schreef:
Tja, dat zeg ik. Iedereen zijn mening. :+ Maar als orgasme's al vies zijn? Waar dan ook? We zijn mensen hoor. :oo

Dat zeg ik niet. Als je aan het seksen bent ok logisch maar als je aan het paardrijden bent? Dan vind ik het wel vies.

Dat klopt Shilady ik ben nog maagd :P nee hoor grapje maar ik geloof er simpelweg niet in dat je opeens op een paard klaarkomt. Zeker niet zoals TS dat zegt als je tijdens het rijden met andere dingen bezig bent ok dan geloof ik het wel maar nu niet.

De reacties gaan erg snel zeg kom er bijna niet tussen. Ikdoemaarwat: komen ok maar nee nooit gehad als ik iets gewoons aan het doen alleen met seks.

darwin: Ik vergelijk het idd met bestialiteit, als ik het zou zijn geweest dan was ik echt aan mijzelf gaan twijfelen. Ohja ik kom van de planeet Aarde.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:02

Fiffil: In wrijving geloof ik wel maar niet in komen op een paard.

Sanny_lief

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:02

ikdoemaarwat schreef:
breezy302 schreef:

.

Ha ha, dat heb ik ook al een aantal keer gehad. Hele vreemde droom en dan ineens ben je wakker met een voldaan gevoel. Vreemd maar zeker niet vervelend!

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:03

Of je nou op een jongen wrijft of een paard wrijft :roll:

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:04

Lees net even mijn post over wijrving terug en ik snap het misverstand. Ik geloof dat er naar een orgasme toegewerkt moet worden en dat voel je natuurlijk. Als ej dat tijdens paardrijden voelt dan snap ik niet waarom mensen niet stoppen?

Brainless

shilady schreef:
Brainless schreef:
@Shilady

Nou kijk voor mij eerder ik dit punt wil bereiken zou ik wel aan 'dingen' Moeten denken... Bij mij komen dit soort dingen niet echt voor ookal zit ik er zonder zadel op... Het heeft denk ik ook gewoon te maken met hoe gevoelig je daarbeneden bent... En ja opzich vind ik het niet zoon heel spraakmakend iets zolang je het paard maar geen pijn doet dus niet expres keihard gaan schuren :+

Maar dan zit je dus in het vage gebied van Sex met dieren.

Ik kan mij (vaag) een topic herinneren van een jongen die zichzelf stond te verwennen in een wei, terwijl hij naar paarden keek (hij zat niet aan de paarden!).
De meeste reactie waren toch van: viespeuk, oppakken die handel..

Ik vind het ook raar om dieren (bewust) te gebruiken voor je eigen seksuele verlangens/gevoelens.

Ojajoh

Sanny_lief schreef:
Ha ha, dat heb ik ook al een aantal keer gehad. Hele vreemde droom en dan ineens ben je wakker met een voldaan gevoel. Vreemd maar zeker niet vervelend!

haha nee idd zeker niet vervelend :D
krijg ik ook pas vanaf mijn 24e ofzo......eerste keer was ik stomverbaasd en vroeg ik me af of je zo intens kon dromen dat je het kon voelen :+

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:06

breezy302 schreef:
Lees net even mijn post over wijrving terug en ik snap het misverstand. Ik geloof dat er naar een orgasme toegewerkt moet worden en dat voel je natuurlijk. Als ej dat tijdens paardrijden voelt dan snap ik niet waarom mensen niet stoppen?

Omdat het dus bij sommige mensen heel opeens kan komen, en ze dus geen tijd hebben om het te stoppen, als ze dat zouden willen. De ene vrouw is nou eenmaal gevoeliger dan de ander he.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:07

breezy302 schreef:

IK zou ook naar zoon moment moeten toewerken dus ik snap je wel hoor ;)
Maar kan me ook voorstellen dat sommige mensen gewoon heel gevoelig zijn en het ook kenne bereiken zonder opgewonden te zijn...

lesilla

Dus omdat je door ontspanning of wrijving een fysiologische reactie krijgt, ga je de zoƶfilie kant op.
Als je het op de trillingen van de bus krijgt, of tijdens het sporten op een powerplait of zoiets heb je toch ook geen abnormale voorliefde voor de powerplait. Hoop ik toch, vind beetje bekrompen denken :)
Laatst bijgewerkt door lesilla op 06-06-10 18:08, in het totaal 1 keer bewerkt

Fenrir

ikdoemaarwat schreef:
Sanny_lief schreef:

haha nee idd zeker niet vervelend :D
krijg ik ook pas vanaf mijn 24e ofzo......eerste keer was ik stomverbaasd en vroeg ik me af of je zo intens kon dromen dat je het kon voelen :+

Oh zeker kan je zo intens dromen dat je het kan voelen, en helaas heb ik het hier niet eens over orgasmes maar ook over nare dingen... ik maak het al mijn hele leven mee. Niet altijd even fijn. :n

breezy302 schreef:
Fiffil: In wrijving geloof ik wel maar niet in komen op een paard.

Er zijn kennelijk veel meer mensen die wel zijn gekomen op hun paard (zonder vieze gedachtes aan 't paardebeest mag ik hopen, maar daar ging ik sowieso al niet van uit, wat heeft dat er nou mee te maken) dus waarom zou je dat niet geloven? Ieder mens is anders en dat jij het niet kan wil nog niet zeggen dat een ander het ook niet kan. Niet iedereen voelt zoiets aankomen.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:08

Juul: Ik geloof dat de 1 gevoeliger is dan de ander maar niet kunnen stoppen? Ik geloof er echt niet in. tijdens seks wil je niet stoppen logisch natuurlijk maar tijdens het paardrijden? Het gaat er bij mij echt niet in dat je dan opeens komt. Dan moet er iets anders gebeurt zijn.

shilady

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:08

lesilla schreef:
Dus omdat je door ontspanning of wrijving een fysiologische reactie krijgt, ga je de zoofilie kant op.
Als je het op de trillingen van de bus krijgt, of tijdens het sporten op een powerplait of zoiets heb je toch ook geen abnormale voorliefde voor de powerplait

Wie weet denk best dat sommige de powerplait voor andere doeleinde gebruiken :D

Fenrir

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:09

Jammer breezy302 dat het er bij jou kennelijk gewoon niet ingaat dat niet iedereen de werking van jouw lijf heeft.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-06-10 18:09

breezy302 schreef:
[naam]: Ik geloof dat de 1 gevoeliger is dan de ander maar niet kunnen stoppen? Ik geloof er echt niet in. tijdens seks wil je niet stoppen logisch natuurlijk maar tijdens het paardrijden? Het gaat er bij mij echt niet in dat je dan opeens komt. Dan moet er iets anders gebeurt zijn.

Tja, ik kan je niet dwingen t te geloven. :+ Misschien moet je t eerst zelf meemaken?