Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ikdoemaarwat schreef:breezy302 schreef:Maar opeens pats boem klaarkomen kan volgens mij lichamelijk niet eens...
.
dan kan jij het niet of jij kent het (nog) niet
maar ik ben wel eens gewoon klaargekomen in mijn slaap hoor
gewoon tijdens een droom en mijn lichaam deed zelf de aanspanning
niks raars aan, puur natuur!
Brainless schreef:@Shilady
Dat dat gebeurd kan (blijkbaar) en dat je als amazone zoiets hebt van ehhh?? is logisch.
Ik denk niet dat je expres daarnaar toe moet werken (zo van ... ik ga lekker even paardrijden om een orgasme te krijgen).
Juul schreef:Tja, dat zeg ik. Iedereen zijn mening.Maar als orgasme's al vies zijn? Waar dan ook? We zijn mensen hoor.
ikdoemaarwat schreef:breezy302 schreef:Maar opeens pats boem klaarkomen kan volgens mij lichamelijk niet eens...
.
dan kan jij het niet of jij kent het (nog) niet
maar ik ben wel eens gewoon klaargekomen in mijn slaap hoor
gewoon tijdens een droom en mijn lichaam deed zelf de aanspanning
niks raars aan, puur natuur!
shilady schreef:Brainless schreef:@Shilady
Dat dat gebeurd kan (blijkbaar) en dat je als amazone zoiets hebt van ehhh?? is logisch.
Ik denk niet dat je expres daarnaar toe moet werken (zo van ... ik ga lekker even paardrijden om een orgasme te krijgen).
Nou kijk voor mij eerder ik dit punt wil bereiken zou ik wel aan 'dingen' Moeten denken... Bij mij komen dit soort dingen niet echt voor ookal zit ik er zonder zadel op... Het heeft denk ik ook gewoon te maken met hoe gevoelig je daarbeneden bent... En ja opzich vind ik het niet zoon heel spraakmakend iets zolang je het paard maar geen pijn doet dus niet expres keihard gaan schuren
Sanny_lief schreef:Ha ha, dat heb ik ook al een aantal keer gehad. Hele vreemde droom en dan ineens ben je wakker met een voldaan gevoel. Vreemd maar zeker niet vervelend!
breezy302 schreef:Lees net even mijn post over wijrving terug en ik snap het misverstand. Ik geloof dat er naar een orgasme toegewerkt moet worden en dat voel je natuurlijk. Als ej dat tijdens paardrijden voelt dan snap ik niet waarom mensen niet stoppen?
breezy302 schreef:Lees net even mijn post over wijrving terug en ik snap het misverstand. Ik geloof dat er naar een orgasme toegewerkt moet worden en dat voel je natuurlijk. Als ej dat tijdens paardrijden voelt dan snap ik niet waarom mensen niet stoppen?
ikdoemaarwat schreef:Sanny_lief schreef:Ha ha, dat heb ik ook al een aantal keer gehad. Hele vreemde droom en dan ineens ben je wakker met een voldaan gevoel. Vreemd maar zeker niet vervelend!
haha nee idd zeker niet vervelend
krijg ik ook pas vanaf mijn 24e ofzo......eerste keer was ik stomverbaasd en vroeg ik me af of je zo intens kon dromen dat je het kon voelen
breezy302 schreef:Fiffil: In wrijving geloof ik wel maar niet in komen op een paard.
lesilla schreef:Dus omdat je door ontspanning of wrijving een fysiologische reactie krijgt, ga je de zoofilie kant op.
Als je het op de trillingen van de bus krijgt, of tijdens het sporten op een powerplait of zoiets heb je toch ook geen abnormale voorliefde voor de powerplait
breezy302 schreef:[naam]: Ik geloof dat de 1 gevoeliger is dan de ander maar niet kunnen stoppen? Ik geloof er echt niet in. tijdens seks wil je niet stoppen logisch natuurlijk maar tijdens het paardrijden? Het gaat er bij mij echt niet in dat je dan opeens komt. Dan moet er iets anders gebeurt zijn.