Moderators: NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola, Essie73, Coby, Firelight, balance, Dyonne
ben benieuwd!
). Ik heb onderandere de krokodil voor de hond besteld, die is zoooo gaaf, behoorlijk groot en erg stevig, denk niet dat die gauw kapot is. Had ze ook nog de eend mee, maar haar hond (die normaal nooit speeltjes leuk vind), was er helemaal gek op
. De twee mokken met de paardjes op heb ik, dressuurdekje pony (roze grijs), wat echt heel mooi ligt en past op mijn welsh pony's, persoonlijk ben ik van deze heel erg weg
, bijhorend vliegennetje (past voor mn ene sectie A perfect, maar de andere heeft ook ontieglijk kleine oortjes
), het lila springponydekje, erg mooi ook, maar beetje aan de grote kant voor mijn a-b pony's. rode zweetdeken met lena furberg paardje op, past ook erg mooi. Alles is van heel mooie kwaliteit en ben er eigelijk heel erg blij mee
. zitake schreef:
bijpassend oornetje
(denk niet dat het werkt)

Kangaroo_Syl schreef:Okee, dank jullie wel!
Mijn 2e en laatste bestelling heb ik bij mijn eerste bestelling gezet. Dus als ik het goed begrijp moet ik het de 30ste naar jou overmaken? Ik weet niet welke bank je hebt? Want ik zou het wel jammer vinden als mijn bank traag is en ik deze spullies mis loop

Lotte_Wessel schreef:Hallo kangaroo.. leuk dat je mee besteld.
Even snel.. we bestellen t/m 30 juni. 's avonds stuur ik pas iedereen een
mail m.b.t betalen, want als er nu nog mensen bijkomen/ afhaken
en je hebt al betaald blijf je met verzendkosten zitten. Dus betalen
doen we 's avonds 30 juni en 1 juli, als ik geld niet binnen heb, blijft
deze gewoon openstaan en bestel ik al wel op 2 juli. Je kunt dan wel gewoon
geld over blijven maken natuurlijk
Je krijgt spullen pas thuis als betaald is!
Overigens over betalen binnen nederland reken ik gewoon 7,- :D