Gaat jou pony/paard weg voor een miljoen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

amigootje

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 21:49

Nee !!

Ik heb in 2004 een pony gekocht, in 2007 verkocht en vorige week weer terug gekocht...

tijdens het ophalen..
we stonden helaas met auto pech langs de weg, kwam er een boer aan ( we zaten al 1 uur te wachten op vervangend vervoer)
hij keek de trailer in, en zei ' dat zoek ik voor mijn wagen, verkoop je hem ?

NEEEEE dus :D

Ashley5

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 21:50

Bij mijn vorige paard had ik ja gezegd. Maar met mijn nieuwe paard absoluut niet! Hij is precies wat ik zoek!

Sita18

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-10 21:55

voor een miljoen, gaat mijn merrie weg en dan kunnen ze zelfs haar veulen van vorig jaar er bij krijgen... Ik hou ontzettend veel van ze maar ze gaan dan wel weg..

lovesdanny

Re: Gaat jou pony/paard weg voor een miljoen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-06-10 22:36

Mijn pony is me ontzettend veel waard, ik heb ontzettend veel steun aan hem gehad toen ik heel erg de weg kwijt was, en nog steeds. Ookal is hij nog zo jong, en kan hij nog stronteigenwijs tegen me zijn, nooit dat ik mijn pony wegdoe, bij mij wordt ie oud.
Mocht hij ooit overlijden, hoop het niet natuurlijk, maar gebeurt toch, mogen ze een plukje staart hebben voor die miljoen. :)

Ntlie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 15:44

Ik ben ontzettend gek op mijn pony en zou haar niet snel verkopen, ook niet voor het dubbele wat ik zelf voor haar heb betaald. Maar voor een miljoen doe ik er een mooie strik om en kom ik haar brengen ook. :Y)
Iig ik neem aan dat als mensen een miljoen bieden voor een paard, ze er écht wel goed voor zullen zorgen. En voor die miljoen kan ik weer een hoop andere leuke dingen doen. :Y)

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 15:46

Voor een goed bod is bij mij bijna alles te koop :o
Die beesten hebben ook niet het eeuwige leven en ik vind dan wel weer een nieuwe uitdaging :o

Sodeletuut

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 15:48

Ik vind dat zo raar he.. Geven jullie dan zo weinig om de band die je met je paard hebt? Mijn paarden zijn zo speciaal, en voor een miljoen kan ik misschien wel 100 nieuwe paarden kopen, maar geen een zo speciaal als die ik nu heb..

Boktpony

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 16:00

Sodeletuut schreef:
Ik vind dat zo raar he.. Geven jullie dan zo weinig om de band die je met je paard hebt?

Ik heb 1 hele speciale en die is nu 32 :) Die gaat dan ook nooit meer weg bij mij.
En met de anderen heb ik heus wel een band, maar die beesten hebben ook gewoon niet het eeuwige leven...

Tomorrow

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 16:21

Ja, die van mij zullen denk ik wel weg gaan, al zou ik er wel moeite mee hebben. :P
Maar van die miljoen kan je weer een ander paard kopen :P

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 16:22

is idd al een topic van geweest echter. NEE mn paardje is mn familie...die gaat niet weg voor een zoon prijs... of ik moet er niet zoon speciale band mee hebben..echter deze heb ik erg snel met een dier...voor 5 mil wil ik er nachtje over slapen ;)

chivaldi

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 16:23

jahoor dan zou ik ze nog wel even wassen,vlechten en strik eromheen doen ook.
oke geld maakt niet gelukkig maar voor dat geld moet je paardje het wel super krijgen

Ayasha
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 16:24

Sodeletuut schreef:
Ik vind dat zo raar he.. Geven jullie dan zo weinig om de band die je met je paard hebt? Mijn paarden zijn zo speciaal, en voor een miljoen kan ik misschien wel 100 nieuwe paarden kopen, maar geen een zo speciaal als die ik nu heb..

Gaat niet om niet geven om de band, gaat om realistisch zijn, weten dat een miljoen heel veel geld is en dat er heel veel paarden zijn waar je waarschijnlijk ook zo'n band mee kan opbouwen. (en dat je paard het bij een andere eigenaar ook prima heeft)

Voor een miljoen... Weet niet, 1tje sowieso niet... De andere 2.. Hmz :) Zou er toch eens over nadenken maar of ik het uiteindelijk ook zou doen? Geen idee...

Coentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 17:27

Sodeletuut schreef:

Inderdaad.....

Avonturier

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 17:30

Sodeletuut schreef:

Maar zou je met een nieuw paard niet óók zo'n band kunnen krijgen? Ik bedoel, natuurlijk is het speciaal maar een miljoen is wel héél veel geld. En je paard zal op een gegeven moment sterven, dan is het ook weg.

moelly

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 17:34

natuurlijk! als ik er al 10.000 voor kreeg had ik hem zelfs ingepakt!
kun je mooi ander (jong) paardje van kopen :Y)

Sammielola13

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 18:09

dan ben je wel je ponie kwijt xD
maar voor een miljoen ....

xxCyntxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 19:53

djoni schreef:
Sodeletuut schreef:

Maar zou je met een nieuw paard niet óók zo'n band kunnen krijgen? Ik bedoel, natuurlijk is het speciaal maar een miljoen is wel héél veel geld. En je paard zal op een gegeven moment sterven, dan is het ook weg.

ja dus een paard word niet oud? wat maakt dat nou weer uit, ik vind dat een beetje onzin hoor;)

Susanne

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-06-10 23:31

Voor een miljoen krijgen ze hem met een strikje erom ;)

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 09:50

Ja denk het wel. Als er een hoog bedrag voor mijn paard gegeven wordt gaat ze waarschijnlijk weg. Gezien je er dan wel vanuit kunt gaan dat iemand er goed voor zorgt als je er zoveel geld voor geeft.
Maar voor minder dan 10.000 gaat ze zeker niet weg ookal is dat ver boven haar waarde.

Ooit zul je toch afscheid moeten nemen en dan zou ik liever haar voor veel geld weg doen en de goede momenten onthouden dan haar te zien doodgaan of iets dergelijks.

Tuurlijk is ieder paard uniek en geen een hetzelfde en vind je er geen tweede van maar dat is ook zo als ze dood gaan en van een nieuw paard ga je weer net zo veel houden dus wat dat betreft blijft dat hetzelfde al realiseer je je dat nu niet.
Laatst bijgewerkt door Tigra_ op 05-06-10 09:52, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 09:51

Sterker nog, voor dat bedrag mag je ze alle vier meenemen :D

Ann_e

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 09:58

:j daar hoef ik nog geen seconde over na te denken!

edit; ik geef veel om mijn pony, maar voor een miljoen... :Y)

xSaarSaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 10:01

Hahaha Anne, doe jij het ook voor een miljoen frikandellen :Y)

Ik weet niet, ik zou wel heel erg twijfelen denk ik, want het heb nu net eindelijk, na veel tegenslagen en dat het slecht ging qua rijden eindelijk een band opgebouwd met Nance. Met Janneke had ik dat eigenlijk al vanaf het begin...

Ik denk dat ik een twijfelgeval zou zijn!

Jockey_my

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 10:54

Mijn paard staat te koop wie bied 1 miljoen!?

Het antwoord is dus: ja.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 10:57

Ik kan me er niets bij voorstellen hoor, een leven zonder Yvje of Gavin, Gavin is mijn eerst eigen veulentje en ja <3 Die wil ik toch wel zeker bij me houden...

Maar ik ben eerlijk, met een miljoen zou ik echt een luizenleventje kunnen leiden, en voor een miljoen ben ik ook echt wel tot een heleboel bereid.... :') Dus ja. Wsl gaan ze wel weg voor een miljoen :P

Francis

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-06-10 11:13

Al die mensen die nee roepen hebben blijkbaar nog nooit echt zwaar in financiele problemen gezeten.
Ik kan uit ervaring zeggen dat zelfs dat paard wat je NEVER NOOIT meer weg zou doen voor een habbekrats de deur uit gaat als de nood maar hoog genoeg is...
Ik heb helaas twee keer 'mogen' ervaren wat het is om je paard om financiele redenen weg te moeten doen en de laatste is voor het astronomische bedrag van 750 euro verkocht, de helft van wat ik voor hem betaald had, terwijl hij van 'totaal onbenaderbaar' al tot 'bijna zover dat hij opnieuw ingereden kan worden' gekomen was en dus eigenlijk in waarde toegenomen. Maar het goede adres was voor voor mij en met name voor dit getraumatiseerde paard veel belangrijker dan de centen en daarnaast had ik simpelweg niet de 'luxe' om net zo lang te wachten tot ik een goede koper had gevonden die wel meer wilde bieden. En dit paard was echt mijn 'spiegelpaard' en daar zou ik de wereld mee gaan veroveren, mooie dingen mee beleven en oud mee worden...

Heel leuk, in goede tijden zeggen dat je paard nog voor geen miljoen weg gaat, maar als de nood aan de man komt zul je wel moeten, hoe hard je ook schopt en protesteert en je kop in't zand steekt! Trust me.... been there, done that...
Laatst bijgewerkt door Francis op 05-06-10 11:20, in het totaal 1 keer bewerkt