Paardrijden is zogenaamd helemaal niet stoer, en simpel en bladiebladieblaa..
Denk dat er daarom zoveel meisjes rijden en jongens sterk in de minderheid zijn.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
an_ti schreef:Volgens mij schaadt dat voor heel veel jongens hun "mannelijkheid".
Paardrijden is zogenaamd helemaal niet stoer, en simpel en bladiebladieblaa..![]()
Denk dat er daarom zoveel meisjes rijden en jongens sterk in de minderheid zijn.
DaniqueKyra schreef:Niks mis met mannelijke ruiters !
Ik ken er maar 3 haha.
De meeste durven nieteens dicht bij een paard te komen.
En voor mij rijd ook een jongen.. En laatst bij me verzorgpony kwam me er toch een adonis voorbij rijden op een prachtig wit paard
grr heb ik weer (een vriendje die paarden haat en waar ik niet eens hyper tegen aan kan praten over paarden
)
nu ken ik iig wel jongens van me leeftijd op bokt 
]]

cittagilera schreef:Hey mede ruiters.
Hoe zo rijden er zo weinig jongens op een paard bij ons op de verenigening maar 5 jongens:S
Ik vind het geen echte sport alleen voor meisjes maar meerendeel meisjes zitten op paardrijden.
waar die nou zijn met lessen, denk dat de meeste het goed getroffen hebben en privelessen kunnen betalen

Vriendjes op school op voetbal... dus hij ook?... nl_t schreef:ik ben een jongen en ik heb 2 paarden, en ik ken eigelijk geen 1 jonge [iig niet van mij leeftijd[15]] en dat vind ik wel jammer.
sommige mensen die vooroordelen hebben over dat iedere jonge diepaardrijd homo is ,die is niet helemaal 100%.
ik ben hetero en ik vind dat iedereen mag/moet kunnen doen wat ie wilt en ik wi ltegen iedere jongen zeggen dat je zelf je leven moet leiden ,en niet door de rest moet stoppen met dingen die je leuk vind.
uit mijn klas/school weet bijna niemand dat ik paardrij hoor ,maar 10 mensen ofzo? waarvan 3 uit me klas? en dat is gewoon omdat sommige mensen heel raar reageren en ik verzwijg niets. maar zo lang niemand iets vraagt vertel ik ook niets.
iig wel gezzelignu ken ik iig wel jongens van me leeftijd op bokt
[dus rij paard, 15 jaar en bengewoon hetero ]welsingle[/b]
verder weet ook bijna niemand dat ik op paardrijden zit