Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

.
'
'
'
Dus hup, paps erop.
. Hij gaat heeeel af en toe mee. Maar stiekem als die er is vind ie het heel leuk en voert hele gesprekken met het paard!
. En als er eentje fleemt ; ooh zie je maris, hij vind me lief!
behalve die keer dat hij foto's moest maken..
. Leuke verhalen.
. Ik weer: 'nee dat moet niet want moet eerst'..... blablabla
. Maar ook wel weer leuk eigenlijk, achja hij bedoeld het alleen maar goed en vind het alleen maar leuk. 
. Mooi compliment maar als hij nu wist wie Salinero is had het meer effect gehad haha! Ook had hij werkelijk ALLES! gevraagd aan de eigenaress. 
Verder vinden mijn ouders vol overtuiging mijn paard het mooiste van de stal. En zegt mijn moeder altijd tegen hem als ze weggaan dat hij lief moet zijn voor d'r dochter (mij dus). Met poetsen had mijn vader laatst m'n paard z'n lekkere plekje ontdekt, hij helemaal trots van kijk eens hoe goed ik dat doe, hij vindt het lekker. Helemaal lachen en heel lang op die plek door blijven poetsen en zo 
) Zo ook mijn schoonmoeder laatst met FNRS-proefje toen ik achteraf liep te twijfelen of ik hem wel gehaald zou hebben. Zegt ze zo: "nou, ik heb er in ieder geval van genoten!" want ze vond m'n paard zo mooi lopen. Dat is dan ook zo lief.
hihi.Aprilsgatje schreef:Mijn vader heeft ook een stiekeme penny in zich ...![]()
Ik kwam thuis van school en dan loop ik automatisch naar mijn pony toe en ra ra wat tref ik aan.
Ja hoor mijn vader zit op mijn pony, hoofdstelletje om en rijden maar, had hij zijn cowboy-hoed op.
Ik kon mezelf bij elkaar rapen want hij wist niet hoe hij haar in draf moest krijgen.
Ik heb er gelijk helemaal beeld bij, vaders met cowboyhoed op de pony en hem dan zo aantreffen als je uit school komt, geweldig!s1993 schreef:Mijn vader helemaal niet, zondag had ik fnrs wedstrijd.
En ik was met 2 vriendinnen aan het inrijden, de moeders van die vriendinnen helemaal zeggen wat ze moesten doen: teugels iets korter, handen rechtop, handen bij elkaar enzo.
Zegt mijn vader tegen mij: Steef, blijf er wel op zitten, he!
Die moeders allemaal tips geven (meiden denken ondertussen waarschijnlijk "jahaaaa") en jouw vader gewoon zo lekker droog van "blijf er wel op zitten". Dat is ook het belangrijkste, toch

Mnoonn schreef:Bij mij is het meer mn moeder die van die opmerkingen maakt. Afgelopen zomer ging zij een keer mee naar stal en gingen we samen mijn paard uit het weiland halen. Paardje komt vanuit achterin het weiland op ons af en mn moeder zegt: "Waarom heeft ze verband om haar achterbeen?" (mn paard heeft n wit voetje)
Ja mam inderdaad verband..
Hij helemaal verbaasd dat het niet goed was
ik heb een prive-instructeur!!!
die snapt er niet echt iets van, vind alles zielig (vooral dat), gaat eens in de 3 maanden mee en vind het dan heel raar als hij niet echt geinteresseerd is
haha... maar ze is wel heel lief voor m als ze meegaat