Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
romysmokey1 schreef:halllo
ik en me vriending doen kur op muziek thema piraten de kur hebben we al maar hoe moeten we de muziek er onder maken???
weet iemand wat???
![]()
![]()
![]()
__denise schreef:7 | F linksomkeert : Die zou ik veranderen naar B linksomkeerd. F linksomkeerd gaat het niet worden omdat je de schuine lijn vanaf a-clijn moet rijden.
10 |H-X-K - M-X-F Gebroken lijn : Die moet je veranderen omdat je daarvoor op de verkeerde hand zit. Het wordt dan K-X-H + F-X-M gebroken lijn.
11 | A Afwenden : Dat zou ik C Afwenden maken, anders maak je veel te lange lijnen. De volte zou ik dan ook X-A-X maken (leuk figuur, als ik hem goed begrijp dan!X-C-X
12 | E-B-E grote volte : Deze begrijp ik niet. Als je van de volte X-C-X af komt, ben je op het midden. Hoe ga je dan naar de hoefslag toe? Wat je wel kunt doen is (colonne) links- en rechtsomkeert. Dan kom je bij A uit, daar ga je met tweeen linkerhand. Dan klopt nummer 13 ook.
Afwenden
Grote volte
Voor wat je er nog in wilt hebben: Je kunt bijvoorbeeld bij B dit doen: Binnenkant (mensen die aan de binnenkant rijden) volte 10 meter (dit kan je ook in colonne doen natuurlijk). Buitenkant maakt een S. Je kunt dan meteen de E-B-E / B-E-B grote volte doorzetten.
Voor wat ik verder nog zou veranderen is je proef iets duidelijker maken. Zoals elkaar passeren, en of je bijvoorbeeld met tweeen of colonne moet wenden, of dat je moet invoegen. Want met de S-van hand veranderen zou je door elkaar heen moeten.
Als je verder nog hulp nodig hebt voor leuke figuurtjes ofzo, of als er iets niet klopt moet je maar gil geven hoor, 'k vind dit leuk om te doen