Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Miss_Malfoy schreef:Ik bedoel, dat gedoe over kleding etc, zo kweek je imo mietjes paarden/ruiters. Als je op buitenrit je vest te warm vind knoop je het toch gewoon om je middel? Laatst deed ik dat dus op buitenrit, in bijzijn van wat manegeruiters, nou die begonnen meteen te miepen waar ik dat ging laten. Nou gewoon, met een dubbele knoop om m'n middel.![]()
Maar zo ben ik met alles hoor. Hindernis opzetten, nou dan mag paardlief er netjes naast staan terwijl ik bezig ben. Camera? Hang ik in zo'n cameratasje met koord aan mijn zadel. Blijft zelfs in rengalop zitten.
Op buitenrit en even pauze willen houden? Langs huis gaan, pony's in de achtertuin, kunnen ze direct even drinken.
Poney schreef:Het is toch verschrikkelijk irritant (en lelijk) om met los haar te rijden!! Gewoon elastiekje in!
Miss_Malfoy schreef:@ pharagirlke: Mijn cap past perfect, tot ik mijn haar los doe. Ik merk gewoon dat hij dan niet meer zo stevig zit? Nu heb ik ook best een dikke bos met haar, dat heeft er mischien mee te maken. Ik vind het gewoon niet prettig zitten dan.
Overigens heb ik een heule dikke bos krullen dus (vandaar de lage staart, no way dat ik dat in een hoge staart krijg tenzij ik het al in een staart doe als het nog nat is
)
pharagirlke schreef:Miss_Malfoy schreef:@ pharagirlke: Mijn cap past perfect, tot ik mijn haar los doe. Ik merk gewoon dat hij dan niet meer zo stevig zit? Nu heb ik ook best een dikke bos met haar, dat heeft er mischien mee te maken. Ik vind het gewoon niet prettig zitten dan.
Dan past je cap niet goed. Een cap moet onder eender welke omstandigheid blijven zitten. Want ik rijd bv altijd met een losse lage staart, als mijn cap enkel bleef zitten omdat ik een hoge staart had had ik nogal een probleem.Overigens heb ik een heule dikke bos krullen dus (vandaar de lage staart, no way dat ik dat in een hoge staart krijg tenzij ik het al in een staart doe als het nog nat is
)
Miss_Malfoy schreef:Nope geen hoge staart ofzo, gewoon elastiekje erin, nou dat zakt uit, als het maar ong. in een staart zit. En geloof me die cap past, die gaat echt nergenst heen. Vind het knap als je dat vanaf je pc'tje kunt zien.
zorro13 schreef:maar kijk je betaalt tog voor de les en als je het dan 1 x vergeet kun je tog niks aan doen

z0rr0 schreef:xTamara schreef:@ Loiz: Wat is er veiliger aan dan?
Ook met stiekje kan je haar in je gezicht zitten en zonder stiekje kan je haar ook uit je gezicht zitten
inderdaad ik doe eerst al mijn haar naar achter en dan me cap op
dan zit al me haar op me rug
en ik heb haar tot mijn billen
Minjon schreef:ThaGirl schreef:Ik heb nooit gesnapt waarom iemand met lang haar, dit los laat hangen onder een cap. Ik vind dat echt lelijk en vooral onverzorgd staan
Ik kán niet met een elastiekje rijden, verschrikkelijk.
dus niet altijd denken aan uiterlijk.