Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Zammie schreef:[***] schreef:Ik vind het een beetje een schijnheilig gedoe hier bij sommige.
De mijne zal gelijk weg gaan, ik zou er niet over nadenken,
Ook al ben ik echt super blij met mijn paard, maar soms moet je dan eenmaal keuze maken.
Dus ik ben schijnheilig, omdat ik zoveel liefde voor mijn paard heb en terug krijg? Weet je, ik vind dat degenen die dit nog nooit hebben meegemaakt met een paard pas zielig. Ik heb jaren paarden enkel en alleen voor opleiden/verkopen gehad, nadat ik mijn allerliefste heb moeten laten gaan.... dacht dat er nooit weer zo'n paard op mijn pad zou komen en wat dacht je... Jaren later heb ik de mazzel, dat er toch weer 2 van deze kanjers op mijn pad zijn gekomen. Ben dus geen penny die niet weet waar ze het over heeft, maar een "oude rot" in het vak, die juist misschien wel al teveel op het gebied van paarden heeft meegemaakt. Dit wat ik nu heb, krijg ik nooit weer. Juist door mijn ervaring weet ik dat!
Jammer, als je zoiets nog nooit hebt meegemaakt of dat je er niet voor open staat....
Puur omdat het een moeilijk paard is en ik juist ervoor gekozen heb om dat op me te nemen 
Als ze maar bij mij blijft staan

Ja oke..
Nu is het sportpaard erbij 
TiaraBungy schreef:Ja oke..
Maar ben nu ook allang geen penny meer, maar denk er nog steeds niet over om paard weg te doen.. Ik moest afgelopen winter ook kiezen: Oude pony weg en sportpaard erbij? Had zo de keuze, niet gedaan..Nu is het sportpaard erbij
Kost wel wat bloed, zweet, tranen en vooral geld.. Maar m'n oude paardje gaat niet weg.. Dat krijg ik gewoon niet over m'n hart..

), aan de andere kant; 1 miljoen is gewoon heel erg veel geld. En ik geloof er niet in dat een band met een paard 'zeldzaam' is. Voor die band moet je hard werken, soms is ie er vanzelf al ja. Met mijn paard gold het eerste.

dag paardje!!