Ik wou graag zo'n deken, maar mijn paard heeft maat 205, dus dat gaat helaas niet passen. Het halster is ook leuk, alleen vind ik 15 euro nog best wel prijzig.
Geplaatst: 02-09-09 19:47
Zo, ben net bij de Lidl geweest. Heb de handschoentjes gekocht en het bruine dekje. Dekje zat niet in de planning, maar ik vond hem erg mooi/chique dus heb hem toch genomen.
x_Staceyy
Geplaatst: 02-09-09 19:47
vinden jullie het nou ook zo krom dat je een deken + bandages hebt, en niet gewoon een dekje + bandages, of ben ik de enige?? die bandages zou ik er graag bij willen, maar die deken maat 185 gaat natuurlijk nooit passen op een paard van 1.80 haha
edit: silence, welke kleur heb je en zou je er een foto van kunnen maken?
maar ik ben zo benieuwdddd was het shabrak maar goedkoper dan kocht ik m dr ook bij.. maar omdat het voor mn verzorgpaardje is.. worden ze er niet vrolijk van dat ik NOG een dekje erbij koop hahaha..
Silence
Geplaatst: 02-09-09 19:55
Ik heb de bruine gekocht, ga hem gebruiken voor longeren. Zijn denk ik wel vrij klein voor onder zadels: (krijg hem niet super op de foto aangezien het al gaat schemeren en het dekje nog in het plastic zit. Maar je hebt een idee zo. Al ziet ie er in het echt wel chiquer uit)
Ik wist nooit dat ze dat al deden de dag ervoor Had ik dat nou maar geweten
Silence
Geplaatst: 02-09-09 20:35
Nou, waar wij eerst woonde niet. Das was het echt de dag zelf. Maar hier was het er vorig jaar ook net voor sluitingstijd de dag ervoor. Dus ik dacht...ga gewoon even kijken. En het was er dus. Maar niet veel, dus ik ben blij dat ik het al heb. Stuk of 6 dekjes, stuk of 10 halster, stuk of 5 dekens. Alleen de laarzen en handschoenen waren er heel veel.