Zo die is echt ontzettend opgeknapt, wat een mooierd is het nu zeg ! Echt geweldig om te zien.
Dodgejr
Geplaatst: 24-06-09 15:06
Ook ik was toendertijd een stille meelezer en heb altijd gehoopt voor je dat Canjer er bovenop zou komen, maar ongelooflijk zoals hij er nu bij staat.....een groot compliment voor de verzorgers die er zo'n vertrouwen in hadden, dat paardje is van de hel in de hemel gekomen, mooi om te zien!
Er was nogal een verhaal omheen, en ik heb de stoute schoenen aangetrokken en ben er toen gewoon heen geweest. Canjer doet het nu super, maar is door een diep dal gekomen. Het is een super leuk paard geworden en een echte 2 jarige hengst (met de streken die daarbij horen hahaha).
Ik ga van het weekend weer bij hem buurten en zal weer wat foto's maken.
Van hieruit een hele diepe kniebuiging en veel respect! Wat is daar een prachtig paard onder vandaag gekomen zeg. Echt grandioos hoe zowel potverdikkie als Canjer zich hier doorheen geslagen hebben. Echt een pluim waard!
hahaha als ik tijd heb zal ik zaterdag voor vertrek even bij de paardenwinkel kijken voor roze strikjes, maar k ben bang dat we die niet hebben daar. Andere kleur ook goed?