Jammer dat zijn eigenaar niet weet wat hij ermee aan moet. Ik kan me voorstellen dat het heel dubbel voelt nu voor je. Hopelijk kan je een leuke plek voor hem vinden!
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Abeltje77 schreef:*eigenaar uit limburg meldt zich*
onee
shoot
echte eigenaar is al gevonden![]()
Joh Ebony, ik zou hem kopen, castreren, en voor het castratiegeld leuk huisje voor hem zoeken. Wat kost een castratie? Paar honderd euro of nog minder? Als je daarmee een pony (en je geweten) red: doen!
Zilfstar schreef:Groot gelijk hoor dat je hem niet kan houden. Maar zou hem daar toch weghalen idd en een goed tehuisje zoeken. Als het een beetje meezit is hij het nodige gewend (zo te horen wel, want anders laat ie zich niet optutten) en heb je zo een leuk baasje ervoor. Hier zijn geloof ik al een stuk of 5 gegadigden?
montoya schreef:nou ik wist het wel zou hem er idd weer weg halen en ik weet zekers dat hij elders een goed tehuis zou krijgen.
is toch niet normaal om zo,n beesie aan een trekhaak vast te binden grrrrrrr
Zilfstar schreef:@ Ebony: Ohhhhh Dat had je er niet bij verteldhihi. Hoe oud schat je hem eigenlijk?
Een goede baas gezocht dus dan die consequent hem kan opvoeden. Ja het is wel jammer als ie niks kan idd en hengst is. Dan is de VP minder dan als jee shet onder zadel hebt zeg maar.
ebony2 schreef:Zilfstar schreef:@ Ebony: Ohhhhh Dat had je er niet bij verteldhihi. Hoe oud schat je hem eigenlijk?
Een goede baas gezocht dus dan die consequent hem kan opvoeden. Ja het is wel jammer als ie niks kan idd en hengst is. Dan is de VP minder dan als jee shet onder zadel hebt zeg maar.
moeilijk in te schatten
denk en jaar of twee, niet ouder denk ik hoor