24 mei amateurkeuring bunschoten(arabier)

Moderators: Neonlight, Sica, balance, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
DMHorses

Berichten: 1881
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-04-03 22:18

haha, mijn solletje ook niet hoor, IK ben het vooral die flopt whahaha
op zich valt ze heel goed op te stellen, maar naar mij luisterd ze gewoon niet, tenminste nie als ik ernaast loop, alleen als ik erop zit hahaha dan ken ik er alles mee!
wat voor afstamming heeft jou paardje! vind haar erg leuk op de foto, die van mij heeft helaas nie van die manen:(, maar ben wel trots op haar voorpluk die tot aan haar neus komt hihi.

Naisven

Berichten: 1016
Geregistreerd: 22-01-02
Woonplaats: Odijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 11:49


mammasan

Berichten: 365
Geregistreerd: 12-07-02
Woonplaats: Muiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 16:21

Is Soraya een dochter van de Alexis van Horseranch?

Shadwan gaat trouwens niet naar de keuring. Omdat de hengstjes van de boer waarbij hij in het land zo komen te staan zijn uitgebroken en een twee jarige merrie gedekt hebben wil de boer geen jaarlinghengsten meer hebben.

Ik heb een ander opfok adres voor Shadwan gevonden maar daar kan ik hem niet zo maar uit de groep trekken. Hij heeft dus mazzel, zijn keuringsdebuut wordt een jaartje uitgesteld.

Met Naziri ga ik natuurlijk wel naar de dressuurkampioenschappen (als alles tenminste door gaat)

AnneOmie

Berichten: 6893
Geregistreerd: 15-08-02
Woonplaats: Krommenie

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 16:28

Franca schreef:
Ach ja; bij mij zal het voorbrengen ook niet al te best gaan, maar ook al floppen Yen en ik samen.....het is toch een leuke dag die vooral voor de lol is,!!!! Maar mijn Yennie flopt niet hoor.... Tong uitsteken


Yen flopt niet hoor en zo ja dan flop ik toch ook lekker mee Haha! maar wel zullen haar nog mooier maken dan ze al is en dan zal ze zeer zeker niet floppen Schijnheilig

Leuk als je ook weer van de partij bent Sandra... Hopelijk kan ik je deze keer wel zien starten met Naziri!

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 18:30

Annemieke, heb je de nieuwste pics van Yen al gezien in ITP??? Kijken hoor, dan zie je dat ze geen beertje meer is!!! *LOL*

DMHorses

Berichten: 1881
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 20:16

Weet iemand trouwens al hoe het zit? of het nou al besloten is of het afgelast word ofzo, hoor er wel verhalen over maarja dat wil ook nie alles zeggen....

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-03 22:16

MissSol schreef:
Weet iemand trouwens al hoe het zit? of het nou al besloten is of het afgelast word ofzo, hoor er wel verhalen over maarja dat wil ook nie alles zeggen....


Volgens de mij laatst bekende berichten zou het deze week beslist worden of het door gaat of niet.

Ik vrees met grote vrezen want de meeste wedstrijden worden afgelast.
Bunscoten ligt in sector A geloof ik en daar gelden nog alle verboden.

DMHorses

Berichten: 1881
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 22:20

morgen word mijn nieuwste aanwinst gebracht en die moet ook vanuit sector A komen, uit Odijk, daar zijn de regels juist versoepelt want toen ik er een week geleden was mocht er aan de ene kant van het dorp niks vervoerd worden en de andere kant wel. Gelukkig stond de pony aan de goeie kant . Nu mogen ze echter in het hele dorp weer vervoeren.

ArabianRanch

Berichten: 4364
Geregistreerd: 13-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-04-03 22:36

mammasan schreef:
Is Soraya een dochter van de Alexis van Horseranch?

Shadwan gaat trouwens niet naar de keuring. Omdat de hengstjes van de boer waarbij hij in het land zo komen te staan zijn uitgebroken en een twee jarige merrie gedekt hebben wil de boer geen jaarlinghengsten meer hebben.

Ik heb een ander opfok adres voor Shadwan gevonden maar daar kan ik hem niet zo maar uit de groep trekken. Hij heeft dus mazzel, zijn keuringsdebuut wordt een jaartje uitgesteld.

Met Naziri ga ik natuurlijk wel naar de dressuurkampioenschappen (als alles tenminste door gaat)


Ja Soraya is een dochter van Alexis van Arabian Ranch...
(niet door ons gefokt hoor)...

Ben benieuwd of alles nog doorgaat. Ik vrees het niet !!!! Jammer Lips are sealed

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-04-03 22:47

MissSol schreef:
morgen word mijn nieuwste aanwinst gebracht en die moet ook vanuit sector A komen, uit Odijk, daar zijn de regels juist versoepelt want toen ik er een week geleden was mocht er aan de ene kant van het dorp niks vervoerd worden en de andere kant wel. Gelukkig stond de pony aan de goeie kant . Nu mogen ze echter in het hele dorp weer vervoeren.


dat bericht was bij mij nog niet bekend.
maar als dat waar is dan zou het door kunnen gaan.
Maar je weet het nooit.
we wachten wel af totdat iemand het zeker weet.

Ik ga SHATIA a.s zaterdag verhuizen van almere naar schipluiden e.o
Shatia komt op een stal met voornamelijk arabische schimmels te staan bij samantha fischer.
Hele aardige meid,kan niet wachten tot het zaterdag is.
Eindellijk weer mijn mooie SHATIA bij me in de buurt heerlijk gewoon.

judith661
Berichten: 135
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hendrik ido ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 08:53

Ik snap ook niet veel van de regelgeving van het vervoersverbod. mijn paard staat in D en dit weekend is er wedstrijd bij ons en dat gaat gewoon door? raar idee want een stukje verder is er dus wel vogelpest geconstateerd. Maar volgens de organisatie mag het gewoon? pfu. ik snap er niks meer van. D is natuurlijk nog aardig vrij, maar als je zo dichtbij een haard een groot evenement gaat organiseren .Maar dan zie je maar dat het erg verschillend is. Ook ik heb begrepen dat een deel van Sector A vrijgegeven was voor vervoer. alleen ik kan het nergens terugvinden.. gniffel.

Dus misschien.

Groetjes Judith

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-03 11:43

Ik zal het AVS eind deze week wel even mailen over hoe en wat verder *LOL*

judith661
Berichten: 135
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hendrik ido ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 15:19

Iemand al iets gehoord?
ben benieuwd.
Groetjes Judith

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 17:35

Ik nog niets ...

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-05-03 22:47

AVS zegt volgende week wordt het pas definitief beslist.
pffffffffffff
nog een week wel/niet.

DMHorses

Berichten: 1881
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-03 22:50

k'heb leuk nieuws, vandaag is me nieuwe pony gekomen! een mini-appaloosa van 75cm, het is echt een dotje hoor. Zal van het weekend fotootjes van haar maken, oude staan op me profiel. Oja...ze heet Moppie....


gr. dorinda

judith661
Berichten: 135
Geregistreerd: 20-03-03
Woonplaats: Hendrik ido ambacht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 10:36

He wat leuk, doe moppie maar een hartelijk welkom van mij en Khassey.
Ricardo, merci, baal baal aan de andere kant is het nog geen definitief nee en dat is weer een strooitje om ons deze week in vast te bijten:)

Groetjes Judith

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 15:03

Manege Groenendaal is onze vereniging, dus als het doorgaat kom ik ook wel eventjes kijken Haha!
Maar helaas ik ga er niet vanuit uit, momenteel zijn alle wedstrijden daar afgelast

Paduc

Berichten: 447
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 15:24

Ricardo, je weet dat ik met mijn schone jongeling ook naar Bunschoten wil en dat Bianca Paduc wil voorbrengen....maar een eventueel extra risico veroorzaken in verband met dit AI-virus is toch ook niet gewenst. Gaat het niet door, dan gaan we toch met z'n alle naar Exloo en gaan we als amateurs de strijd aan met de beroeps? Beetje lef moet je toch ook kunnen opbrengen en met de support van alle amateurs, kunnen we het de beroeps toch wel eens aardig moeilijk maken? Lang leven het avontuur!! Maar laten we hopen, dat het alsnog doorgaat.

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-03 20:00

Zeer zeker paduc,mocht het met de amateurkeuring niet willen doorgaan dan zullen we ons maar naar de beroeps moeten begeven.
De gevestigde orde gaan we dan eens lekker verstoren,wij amateurs zullen daar eens wat laten zien.
Riccardo en Shatia zijn voor Exloo
Mathieu en Paduc zijn voor Exloo

Paduc

Berichten: 447
Geregistreerd: 28-04-03
Woonplaats: Maassluis

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 20:55

Ho,Ho verstoren is niet het juiste woord! Wij gaan ons meten en niet alleen wij, maar al de amateurs, die bij het eventuele wegvallen van Bunschoten, daar blijven we nog steeds naar uitkijken, in het niets zouden belanden.Het is een idee. Een foutje, niet Mathieu, die laat het lekker over aan Bianca.

riccardo

Berichten: 899
Geregistreerd: 06-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-03 21:15

Inderdaad,maar daar verstoor je toch de algemene orde mee.
Maar mischien zijn er meerdere die bij het wegvallen van bunschoten ook zin hebben in een reissie naar Exloo.

Mathieu tuurlijk ging ik er van uit dat Bianca het voorbrengen voor haar rekening neemt en niet jij.


Franca,
Wat denk jij met YEN ????

bericht van dynamiek

Manege Groenendaal is onze vereniging, dus als het doorgaat kom ik ook wel eventjes kijken
Maar helaas ik ga er niet vanuit uit, momenteel zijn alle wedstrijden daar afgelast


Dit alles stelt mij er niet gerust op dat het doorgaat,maar zoals het AVS het zegt volgende week krijgen we het te horen.
Vindt trouwens dat er vanuit het AVS en ook op de website van het AVS weinig berichtgeving is over het wel en wee met de vogelpest.

dynamiek

Berichten: 3282
Geregistreerd: 22-09-01
Woonplaats: Harskamp

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 22:28

Hier eentjes voor julie de internetsite van groenendaal
www.stal-groenendaal.nl
Dan moeten jullie onder evenementen kijken.
Er wordt nog niet mee geadverteerd van de arabierenkeuring.

DMHorses

Berichten: 1881
Geregistreerd: 22-04-03
Woonplaats: Alkmaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-03 22:46

Is het avs dan ooit duidelijk?? Als je het mij vraagt is het een zooitje daar, zeker wat betreft regeling van de wedstrijden enzo....maargoed zal daar nie weer een hele discussie over beginnen, want het is nu toch wel eens bekent. We blijven hoop houden dat het doorgaat....

Franca

Berichten: 5745
Geregistreerd: 17-07-02
Woonplaats: Arabierenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-03 00:26

Ik met YEN naar Exlooo.....hmmmm....kwee niet. YEN redt dat wel, maar ikk???? Maar als Bunschoten niet doorgaat dan wordt het niet afgelast, maar alleen maar verplaatst naar een later tijdstip dit jaar....dus, we gaan heus wel heen! *LOL*