Aan de ene kant denk ik dat hij minder waard is geworden, hij is immers al weer ouder, heeft niks in de sport gepresteerd, maar aan de andere kant heeft hij wel een 1ste premie behaald.
Ik heb er zelf absoluut geen verstand van prijzen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Loolapelooza"]
[quote="Debo schreef:jaja moet je hem eens komen bekijken als ie loopt nou en lopen kan ie! Maar ja jij mag mij niet toch.. dus waarom zou je deze kans niet nemen om mijn pony af tekraken..
Samsam"]
[quote="runningkawa schreef:En wat is Kawa waard
Paard met Karakter
afstamming Kafu x Rigoletto x Farn.
Z1 dresuur met wp
M springen met wp, maar kan meer.
Zoiets staat er op marktplaats ook bij
stef schreef:meri, 5500??? Ik heb echt geeeeeeeeeen idee(nou mag jij de mijnes doen
)
pyra schreef:Ik kan je vertellen dat die zeker WEL ruim is, die foto is maar een moment-opname, net zoals alle andere foto's in dit topic, aan de hand daarvan kun je echt geen paarden taxeren. kortom : een grappig topic,maar het gaat helemaal nergens over !!! En ja,Gomir, jij snapt het nog een beetje, het is inderdaad een interessant papier, maar daar schijnen weinig mensen hier kijk op te hebben....
Samsam"]
[quote="Nuv schreef:Mkay, mijn schimmeltje ook maar dan..
Nuvola:
Brave schimmel merrie, 7,5 jaar, Ammaretto X Rigoletto, predikaatrijke stam, fijn te rijden. L springen, dressuur m1 startgerechtigd, kan veel meer.
1,67 m, erg mooi front, goede gangen.
Ben wel benieuwd!
letizia80 schreef:Wat zou Dar dan waard zijn? Ben ik wel benieuwd naar.
Darmorah is 12 (moet 13 dit jaar worden)
heeft NRPS papieren, (Darwin npa X Racinda ox)
zou het onder een goede ruiter nog leuk kunnen doen in de dressuur, heeft alleen geen wedstrijd ervaring, is een bewezen fokmerrie, heeft een lief en betrouwbaar karater, gaat voor d'r ruiter door het vuur
146 hoog
met een goede ruiter zou ze nog aardig kunnen springen.
(ben ik wat vergeten?)
letizia80"]
[quote="letizia80 schreef:Wat zou Dar dan waard zijn? Ben ik wel benieuwd naar.
Darmorah is 12 (moet 13 dit jaar worden)
heeft NRPS papieren, (Darwin npa X Racinda ox)
zou het onder een goede ruiter nog leuk kunnen doen in de dressuur, heeft alleen geen wedstrijd ervaring, is een bewezen fokmerrie, heeft een lief en betrouwbaar karater, gaat voor d'r ruiter door het vuur
146 hoog
met een goede ruiter zou ze nog aardig kunnen springen.
(ben ik wat vergeten?)
stef schreef:probleem blijft dat ie geen afstamming heeft, en met de nieuwe regeling had ie niet eens naar de keuring gemogen (hij is al ggk, dus schrik niet, verandert niks voor jou)
De meeste mensen in het NMPRS zullen toch voor een luxe hengst kiezen. Het luxe type is het ideaal beeld, basis niet. Dus ik zou mijn basis merrie niet door een basis hengst laten dekken.
Denk niet dat het zoveel aan de prijs verandert
parouscha schreef:Ja jij wilt geen basis hengst op jouwn basis merrie hebben
Er zijn ook wel mensen met basis merrie's die er toch geen luxe uitkunen fokken, en die er een basis hengst opzetten.
Citaat:en daarbij zullen erook vast wel mensen zijn,die mérrie's hebben zonder papier, en dus ook wel een hengst zonder papieren erop willen hebben.