10 minuten met mijn scooter (die gaat 65 km p.u) Ik denk dat het toch wel gauw een half uur + fietsen is Ben ik blij dat ik dat niet hoef *klopt het af*
Met de auto is het ongeveer 20 minuten. Met de scooter ook zo iets we rijden altijd wel lekker door. En met de fiets heb ik nog nooit gedaan is me net wat te ver weg
Arabische
Geplaatst: 21-03-09 10:58
10 min - kwartiertje fietsen ze staan 5 km verderop
ik heb hier op het dorp 3 of 4 stallen , maar dan staat ze het grootste gedeelte van de dag op stal in de winter , dat verrek ik
nu rijd ik een 15 minuten met brommer of auto, maar ze staat wel zomer en winter dag en nacht buiten met een setje andere paarden
Pipi
Geplaatst: 21-03-09 18:35
Nu staat ze nog op 5 min met de auto, 7 min fietsen. Vanaf mei wordt dat zo'n 25 min met de auto ( ik geloof op 20 km afstand). Vind dat lekker dichtbij staan wel erg luxe,maar kies toch maar voor het welzijn van m'n paard. Waar we nu staan is geen weidegang en waar we naartoe gaan wel ,dus neem de reistijd maar voor lief.
Mijn paard staat op ong 5a10 minuten (ligt aan het verkeer tuurlijk) bij mij vandaan met de auto. Ik probeer zo ongeveer om de dag te gaan sinds ik moeder ben. Maar soms zit er een dagje extra tussen dat ik wel of niet kan.
met die 2 die ik had, misschien 2 minuten fietsen, als ik snel was was ik er binnen 30 sec. was bij mn oma op het land, met 4 stallen, weide,paddock, grote bak super was dat