10,- per dekje alleen al winst op de naam is behoorlijk veel hoor. Verkoop er 1000 en je hebt €10.000,- winst.
Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Equidea schreef:Focussed schreef:Het prijsverschil tussen een ES van bijna 60,- en een merkloze van 20,- is er niet voor niets.
Ik denk dat je ongv. 10 betaald voor het merk. Daarnaast dan de reclamecampagnes, die ongv. 5,- per dekje bedragen. Dan nog 5,- transport kosten. Dan heb je nog 40,- over die voor de materialen en de arbeid staan.
Bij een merkloos dekje van 20,- heb je misschien 2,- voor het merk, eventueel nog een euro of 2 voor reclame en dan hou je nog 16,- over voor de materialen en arbeid.
Dus dat is 40,- tov 16,- , dan kan je mij niet wijsmaken dat het dezelfde kwaliteit is...
haha40,- voor de materialen en de arbeid. Degene die verantwoordelijk voor het product verdient er dik aan hoor.
__Nathalie__ schreef:Een hoofdstel van 200 euro en soepel zacht leer wat jaren en jaren mee gaat, mooi blijft en niet slijt.
.
Het leer is echt te zacht.
__Nathalie__ schreef:dan zou ik hem terug sturen want dat mag echt niet voor zo'n prijs!
schimmeling natuurlijk betaal je een groot deel voor de naam, neemt niet weg dat kleding van armani velen malen beter is als een "goedkoper" merk Het is dan niet alleen het product (wat beter is ) maar ook de afwerking etc.

__Nathalie__ schreef:Dat je het niet ziet neemt niet weg dat het voor dat geld niet mag!
zo ben ik ook op zoek naar een zadel. (wel een 2e handsje)
Ik heb liever een a merk 2e hands als een b merk nieuw vanwege de kwalteit! Neem een kn, die zadels slijten amper! totaal niet te vergelijken met een zadel van de helft in nieuwprijs!
__Nathalie__ schreef:dat zal best. Maar dat neemt niet weg dat een product van 60 euro een hele andere levensduur behoort te hebben als 1 van 20.
De stof is anders dus dat kan niet hetzelfde zijn.
Zo ook met de lookalikes van anky. Die zijn dunner/slapper en sneller uit model. Dat is niet voor niks zo.
vergelijk het met een hoofdstel.
Een hoofdstel van 20 euro is kartonleer om het zo maar even te noemen. Hoe lang zal het meegaan, toch wel een jaartje denk ik bij normaal gebruik?
Een hoofdstel van 200 euro en soepel zacht leer wat jaren en jaren mee gaat, mooi blijft en niet slijt.
appels met peren vergelijken vind ik het.
).