Moderators: Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola, Essie73
maar ik weet misschien wel iemand anders. Alleen is het daar wat anders geregeld, je paard moet namelijk gelijk naar huis, en kan daar dus niet revalideren. Deze man opereert alle grootheden ook als er wat mis is, en de grootheden staan op stallen waar de kennis in huis is om zelf de nazorg te doen.......... dus dat moet je dan wel overwegen.

Deze kleine rakker krijgt écht een kans, joepiejee
al zijn er echt meer adressen die goed werk leveren. Ik schat in dat diegene die Kiwiko aanraadt ook zeer zeker goed is 
sazz schreef:jemig kiwiko leuk die reclame spot heb m ff snel gezien, dat je nog tijd over hebt met alles om je heen om ff op bokt mee te brainstormen......petje af hoor toppie!
P.s. ik heb mijn album van stal en paardjes op mijn profiel bij gemaakt, ook foto van auke buiten met dekentje op hij was die ochtend gewassen met imaverol en was dus nog beetje rillerig....maar wel droog hoor hahaha!!
tja..... bokt is voor mij ontspanning, dat MOET ik doen....... anders ben ik helemaal 24/7 aan het werk
suleilitha schreef:Amigotje, het gaat er in dit geval niet om of ze op een kliniek lief zijn voor de paarden, maar of ze kundig genoeg zijn. Bovendien vind ik de vergelijking tussen een jonge Friese hengst en een Shet nogal scheef, bij een Shet rust er heel wat minder gewicht op het een en ander, een paard als Auke zal op volwassen leeftijd snel een kilo of 650 wegen.....
Maar het kan best dat Gent goed is, hooral zijn er echt meer adressen die goed werk leveren. Ik schat in dat diegene die Kiwiko aanraadt ook zeer zeker goed is
Ik ga je profiel kijken, Sazz!
ben erg trots op ons stalletje en hoop er een leuke toekomst mee te gaan krijgen!!incl.AUKE!! (als het zo mag zijn)
sazz schreef:thnxxxben erg trots op ons stalletje en hoop er een leuke toekomst mee te gaan krijgen!!incl.AUKE!! (als het zo mag zijn)
![]()
En toppie, al die meedenkende bokkers ! KiWiKo schreef:ik ben gek met bodegravenmaar ik weet misschien wel iemand anders. Alleen is het daar wat anders geregeld, je paard moet namelijk gelijk naar huis, en kan daar dus niet revalideren. Deze man opereert alle grootheden ook als er wat mis is, en de grootheden staan op stallen waar de kennis in huis is om zelf de nazorg te doen.......... dus dat moet je dan wel overwegen.

hoe beter in het vel ze gaan zitten hoe meer praatjes