Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne
Kellieeh schreef:Zo en dan ga ik nu mijn mening hier neerpleuren. sorry rose en de andere maar het moet nou eenmaal even..
Na het een en ander meegelezen te hebben in dit topic..
@ Gast9373: Hou alsjeblieft een keer op met dat bonito zo fantastische is ja een fantastische paard maar kwa rijden kan er nog ZOVEEL verbeterd worden.
overal zitten zn voor en nadelen aan aan ieder dingetje wat je hebt..accepteer dan ook dat bonito niet als een Z paardje loopt zonder bit in dr mond.
de mensen hier proberen informatie van elkaar te krijgen en jij moet het zoals vaak weer verzieken want ja het is een topic van rose nietwaar?
Ik heb je vaak zat zien rijden op bonito en ze is een super leuk paard in omgang maar kwa rijden nou..je bent er nog lang niet. dan kan je ijzerloos bitloos weet ik veel wat gaan rijden.
maar werk eerst is aan jezelf met rijden voordat je alles eraf gaat gooien en je je hele paard loopt te verzieken.
Ik noem verder geen namen maar heb het vaker met mensen erover gehad die bonito kennen en zien rijden.
maar ze valt ongeloofelijk uit elkaar doet waar ZIJ zinin heeft en jij loop alleen maar een beetje te lachen erbij !
ik zeg niet dat ik goed rijd. maar weet dat ik nog veel moet leren en zal dat ook inderdaad toegeven net zoals rose of iemand anders dat ook zal doen.
elk topic weer moet je verzieken met ontopic gedoe begin er een beetje moe van te worden.
Nu kan je me smsjes gaan sturen me pmetjes gaan sturen of gewoon wijzelijk je mond dichthouden maake me allemaal geen zak uit.
maar hoop dat het nu is een keer klaar zal zijn !
nogmaals sorry rose.
ga lekker iemand anders' topic verzieken!!Cynthiaaapje schreef:VLV zo moet je dat doen ja.. Goed veel overgangen, balkjes.. Vind dat je het goed uitlegd..

blensink schreef:Dank je wel voor je uitleg @VivaLaVida.
Ik rijd met mijn jonge paard erg veel overgangen (draf, stap).
Ze is heel gehoorzaam aan het been.
Achterwaarts ook, toch heb ik het idee alsof ze toch erg op de voorhand loopt.
Ben gewend om met een losse teugel te rijden (bitloos).
Hoe kan ik haar rond laten lopen op de zit?
Overigens zijn dit vragen van mijn kant die misschien onnodig zijn, maar nogmaals voor mijn gevoel loopt ze teveel op de voorhand.
Mijn trainer vind haar overigens goed lopen.
daar hou ik dus ook mee op, ik weet hoe zij loopt, beter dan ieder ander hier. Als ze degelijk dr achterhand niet onder treedde had ik daarheus wel wat aangedaan. Kom niet uit een ei
En dan had ik ook tips aangenomen 
als er iets belangrijk is voor me is t mijn paard wel.
dus ik dnek dat daar niks aan mankeert
maar ik word eerst afgekraakt voor men naar mijn trainings medthode vraagt
suleilitha schreef:Wat is er mis met de hoofdhouding van het paard van Zamora? Bovendien, als je goed kijkt zie je dat het dier het zelf aanbiedt.
Paintlinger schreef:Dit is toch geen discussietopic over jou Gast9373?
Je betrekt echt alles op jezelf....daar gáát het helemaal niet over.
Als we weer normaal on topic kunnen wil ik best mee praten
ik liet ze aan iemand zien omdat die er naar roeg, als anderen en dan over gaan discuseren kank er ook niks aan doen