Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Inky_devil schreef:Mijn paard heeft niet zo veel vlees op zijn kont.
Snoevie schreef:oh welk soort vlees is dan wel het lekkerst?
Snoevie schreef:goh apart zeg hoe komt dat?dat koudbloedbiefstukjes zo taai zijn?
ik zal het mijn opa ook eens vragen(al 93 jaar is die nuis al jaren geleden dat hij slager was)
Snoevie schreef:oke weer wat geleerd..............maar ik denk dat als je een biefstukje op je bord hebt je je dan toch niet afvraagd wat voor paard het was,of wel
Vickyyy schreef:ja, dat wil ik wel geloven..
k las net een stukje van..
ja elk jaar krijgt mijn paard een spuitje,,
om hem er alvast aan te laten wennen
hahah die vondik wel goed!
Snoevie schreef:oke weer wat geleerd..............maar ik denk dat als je een biefstukje op je bord hebt je je dan toch niet afvraagd wat voor paard het was,of wel
Farouche schreef:Eigenlijk denk ik dat de slager paardvriendlijker is, omdat;
*een paard is van nature een vluchtdier, met een spuitje verdwijnt langzaam de controle over zjin lijf, dit lijkt mij erger dan in 1 keer bam, dood. Maar ik kan er weer niet bij met mij gedachte dat iemand geniet van zijn broodje paardenworst, mijn paard welteverstaan... Gelukkig hoef ik er nog niet over na te denken.
lauraa_call schreef:Paard vriendelijker is het zowiezo niet,, of je nou voor of tegen inslapen bent
lauraa_call schreef:Wat vind jij dier vriendelijker??
Ik weet dat het niet altijd zo hoeft te gaan, maar tog vind ik dat slchten voor sommige paarden misschien beter is, verschild per paard. Maar diervrindelijker?? Echt niet!!![]()