Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
want na 2 maanden daar (die ik wel gewoon betaal natuurlijk) heeft hij er nu 1 keer op gezeten
We hebben haar eerder een keer in de trailer gezet en daar ging ze zo in. Maar ze is naar de trainingsstal met een vrachtwagentje gegaan. Deed ze megabraaf. Alsof ze het al 100x gedaan had. Toch heb ik altijd het idee dat ze de trailer spannender vinden. Ik prop het hooinet maar goed vol en ga duimen dat ze niet over een stang springt ofzo (keertje meegemaakt met de jonge pony van mijn dochter)
Al zou ik wel wat blijven doen aan de longe, ook beter voor de ontwikkeling van de pezen etc. Ik ga onze merrie na het zadelmak maken ook lekker vakantie geven, althans dat is het plan. Zij is ook pas 3jr en 3 maanden, overigens wel al heel stabiel. Ik vind er alleen niets mis mee om ze tussendoor even alles te laten verwerken.
Zolang er in ieder geval maar iemand achter hem loopt is het ok. Maar het is ook heel erg afhankelijk van welk paard erbij is. Van de een krijgt hij steun en bij een ander kan hij er niets mee...

. Klinkt als een leuk plan, mooi paard om te zien