Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xSCWx schreef:Mooi paard Fly!
Kom ik weer met mijn vragen haha, overigens heb ik de luchtzuiger afgezegd. Ik durf dat toch niet aan. Maar volgende vraag; in hoeverre laat je uiterlijk meewegen in je zoektocht (bv kleur)? Ik merk dat ik toch wat kritischer ben geworden gaandeweg in mijn zoektocht.
xSCWx schreef:Mooi paard Fly!
Kom ik weer met mijn vragen haha, overigens heb ik de luchtzuiger afgezegd. Ik durf dat toch niet aan. Maar volgende vraag; in hoeverre laat je uiterlijk meewegen in je zoektocht (bv kleur)? Ik merk dat ik toch wat kritischer ben geworden gaandeweg in mijn zoektocht.
xSCWx schreef:Kom ik weer met mijn vragen haha, overigens heb ik de luchtzuiger afgezegd. Ik durf dat toch niet aan. Maar volgende vraag; in hoeverre laat je uiterlijk meewegen in je zoektocht (bv kleur)? Ik merk dat ik toch wat kritischer ben geworden gaandeweg in mijn zoektocht.
Fly_high schreef:amandananana schreef:Ik stond op een hele fijne pensionstal in de Randstad, maar de wachtlijst is echt enorm. Toen mijn oudje overleed moest ik heel snel beslissen of ik de stal kaal wilde blijven huren tot er eventueel een nieuw paard kwam, ik heb besloten dat te doen want anders kom je er nooit meer tussen en ik vind dat er weinig echt fijne stallen (ook qua sfeer) in de omgeving zijn.
Ik heb dan weer de gok genomen geen stal kaal te huren, wilde mezelf niet dwingen om overhaast een paard te kopen omdat het anders zonde van het stalgeld is enz. Nou en toch binnen paar weken thuisgekomen met een nieuw paardalleen dan had ik al geen stal meer, vandaar die noodbox, heel slim van mij
![]()
Ben wel zooo blij met Henkie, zo'n knappe vent als die is![]()
[ [url=m/90evhw.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jammer genoeg is hij best een watje, zeker vergeleken met Fly, maar hij doet wel zijn bestGaat al netjes alleen op pad, ook langs de weg enz., springt steeds fanatieker en zelfs ons dressuurwerk begint tot mijn grote verbazing ergens op te lijken! Is ineens zo vlot geworden dat ik die trage sukkel waarop ik proefgereden heb helemaal niet herken joh
Bij de vorige eigenaren heeft hij het in paar jaar tijd maar tot B+1 kunnen schoppen en moest weg onder andere vanwege zijn, euhm, overduidelijk gebrek aan interesse in de dressuursport
als ik binnenkort een L1 proef eruit weet te krijgen ga ik zo trots zijn
Clairetje81 schreef:Wat een leukerd!! Zo zie je maar weer dat een paard echt kan veranderen bij de juiste match!
Wat balen @lieser! Naar wat ben je op zoek? Wij hebben onze pony ook nooit laten keuren omdat we haar toen op 2 jarige leeftijd hebben gekocht. Nooit iets mee gehad, kopers wilde haar toen ook volledig laten keuren klinisch en rx. Ook even spannend maar alles was gelukkig goed. Dus dat hij nooit gekeurd is geweest dat kan natuurlijk, hoeft niet per se iets te zeggen…
Met paard is alles goed! Eind van de maand gaan we hem ophalen! Net huis verkocht dus eerst even de boel leeghalen en afhandelen dan hebben we alle tijd zodat hij rustig kan wennen!! Dochter in de wolken!
Haha en nu aan het twijfelen of ik zelf nog iets ga aanschaffen zodat we lekker samen kunnen rijden..
Josien_ schreef:Ik zei vroeger ook dat ik geen saaie bruine wilde en nu heb ik er twee![]()
!
Kleur of uiterlijk is niet het belangrijkste, maar foto's vallen wel op als een uitstraling je aan staat.
Pallatin schreef:Fly_high schreef:<knip knip>
Ben wel zooo blij met Henkie, zo'n knappe vent als die is
Meelezer meldt zich; wat een leukerd!!!! Mag ik vragen wat zijn afstamming is? Ik vind m veel weg hebben van mijn paard, heel misschien familie?