Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Mer1980 schreef:Ach ik heb geen bewegingstopper, je zal er vast en leuk proefje mee kunnen hobbelen en een sprongetje kunnen maken, maar ik denk dat een gezin er het meeste plezier van heeft. Mijn zoontje van 4 poetst haar je kan er achterste voren opzitten, mee tutten als een Barbie paard en nu blijkt ook met 5 keer erop alleen het bos is en alle gangen doorlopen. Tsja beest is 3 meer kan het nog niet. Maar eerlijk en braaf zeker. En ja ruim onder de 5. Maar staat nog nergens online. We rijden haar eerst even rustig verder door.
_Olivia75 schreef:Hoe gaan jullie het doen met het kopen van een zadel?
Koop je een tweedehands en gok je dat die goed past (na aanpassing van een zadelmaker?)
Of laten jullie een nieuw zadel aanmeten?
Ik lees soms ook dat mensen al een zadel kopen voordat ze een paard hebben gekocht.
_Olivia75 schreef:Hoe gaan jullie het doen met het kopen van een zadel?
Koop je een tweedehands en gok je dat die goed past (na aanpassing van een zadelmaker?)
Of laten jullie een nieuw zadel aanmeten?
Ik lees soms ook dat mensen al een zadel kopen voordat ze een paard hebben gekocht.
upendo schreef:Ik heb een Fairfax van mijn vorige paard. Heel hard geduimd, maar die was pas te krijgen op mijn nieuwe aanwinst.
En een Kent & Masters springzadel. Zelfde verhaal, maar als er weer geld is ga ik ook sparen voor een Fairfax zadel. Eventing..![]()
Maar het scheelt voor nu een hoop dat we vooruit kunnen met wat er is.
Voelt wel gek voor mij, gevoelsmatig.. Heb ter compensatie maar wat nieuwe spullen voor haar gekocht. Anders is het ook zo'n 'afdankertjes van je oudere zus'verhaal in mijn hoofd.
Lekker vermenselijken die handel!
upendo schreef:Ik heb een Fairfax van mijn vorige paard. Heel hard geduimd, maar die was pas te krijgen op mijn nieuwe aanwinst.
En een Kent & Masters springzadel. Zelfde verhaal, maar als er weer geld is ga ik ook sparen voor een Fairfax zadel. Eventing..![]()
Maar het scheelt voor nu een hoop dat we vooruit kunnen met wat er is.
Voelt wel gek voor mij, gevoelsmatig.. Heb ter compensatie maar wat nieuwe spullen voor haar gekocht. Anders is het ook zo'n 'afdankertjes van je oudere zus'verhaal in mijn hoofd.
Lekker vermenselijken die handel!